Vaikka Vasemmistoliitto lukeutuukin kannatuksensa puolesta pienpuolueisiin, Li Anderssonia kansa pitää parhaana puoluejohtajana. Hienostuneisuus ja miellyttävyys pistää silmään heti.
Myös puolueen edustajan, Jussi Saramon, hienostuneisuus ja edustava esiintyminen huomataan. Myös Helsingin kaupunginvaltuutettu, Paavo Arhinmäki, edustaa samaa puoluetta. Kiinnittää huomiota alkuunsa hänen erityisen moukkamainen käytöksensä.
Hienostuneisuutta ja moukkamaisuutta samassa puolueessa
8
227
Vastaukset
- Anonyymi
turhaa punaisen hämärän poppootahan nuo on
- Anonyymi
Punikki-Kommu nisteja koko sakki !
pitävät vain tyhjää älämölöä, Nuoret ei halua olla Kommunisteja Anonyymi kirjoitti:
Punikki-Kommu nisteja koko sakki !
pitävät vain tyhjää älämölöä, Nuoret ei halua olla KommunistejaYleensä nuoret käyttäytyvät hyvin, siitä huolimatta kannattavatko tuota tai tätä puoluetta, tai ei mitään. Seikka antaa hyvän ennusteen tulevaisuudesta. Kiihkoilu ja moukkamaisuus vähenevät sivistyksen lisääntyessä, uusien ikäpolvien tullessa ja vanhojen väistyessä. 🌹👀
"turhaa punaisen hämärän poppootahan nuo on"
Kiihkoiluahan voi katsella hiukan kauempaa tai mennä siihen itse mukaan.
Jo antiikin irvileuka Demokritos meni teatteriin katsomaan yleisöä eikä esitystä. Yleisö hihkui ja hurrasi, kun skēnēn eli näyttämön läpi marssitettiin runsas sotasaalis, Tarentumin purppura ja nuubialainen norsunluu. 🌹👀- Anonyymi
ouro kirjoitti:
Yleensä nuoret käyttäytyvät hyvin, siitä huolimatta kannattavatko tuota tai tätä puoluetta, tai ei mitään. Seikka antaa hyvän ennusteen tulevaisuudesta. Kiihkoilu ja moukkamaisuus vähenevät sivistyksen lisääntyessä, uusien ikäpolvien tullessa ja vanhojen väistyessä. 🌹👀
Vain elokapina, anarkisti ym opiskelusta ja työelämästä syrjäytyneet kiihkomieliset häiriköt kannattavat vasemmistoliittoa, muun nuorison opiskellessa ja työtä tehdessä. Nytkin ovat kittilässä joutilaat ....
Anonyymi kirjoitti:
Vain elokapina, anarkisti ym opiskelusta ja työelämästä syrjäytyneet kiihkomieliset häiriköt kannattavat vasemmistoliittoa, muun nuorison opiskellessa ja työtä tehdessä. Nytkin ovat kittilässä joutilaat ....
On kuin kätesi olisivat Jaakobin kädet, mutta jalkasi kuin Eesaun jalat. 🌹👀
- Anonyymi
Entäpä onko Hamasin tukeminen ja juutalaisvastaisuus hienotunteisuutta vai moukkamaisuutta tässä tapauksessa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532