Hienostuneisuutta ja moukkamaisuutta samassa puolueessa

Vaikka Vasemmistoliitto lukeutuukin kannatuksensa puolesta pienpuolueisiin, Li Anderssonia kansa pitää parhaana puoluejohtajana. Hienostuneisuus ja miellyttävyys pistää silmään heti.

Myös puolueen edustajan, Jussi Saramon, hienostuneisuus ja edustava esiintyminen huomataan. Myös Helsingin kaupunginvaltuutettu, Paavo Arhinmäki, edustaa samaa puoluetta. Kiinnittää huomiota alkuunsa hänen erityisen moukkamainen käytöksensä.

8

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      turhaa punaisen hämärän poppootahan nuo on

      • Anonyymi

        Punikki-Kommu nisteja koko sakki !
        pitävät vain tyhjää älämölöä, Nuoret ei halua olla Kommunisteja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Punikki-Kommu nisteja koko sakki !
        pitävät vain tyhjää älämölöä, Nuoret ei halua olla Kommunisteja

        Yleensä nuoret käyttäytyvät hyvin, siitä huolimatta kannattavatko tuota tai tätä puoluetta, tai ei mitään. Seikka antaa hyvän ennusteen tulevaisuudesta. Kiihkoilu ja moukkamaisuus vähenevät sivistyksen lisääntyessä, uusien ikäpolvien tullessa ja vanhojen väistyessä. 🌹👀


      • "turhaa punaisen hämärän poppootahan nuo on"

        Kiihkoiluahan voi katsella hiukan kauempaa tai mennä siihen itse mukaan.

        Jo antiikin irvileuka Demokritos meni teatteriin katsomaan yleisöä eikä esitystä. Yleisö hihkui ja hurrasi, kun skēnēn eli näyttämön läpi marssitettiin runsas sotasaalis, Tarentumin purppura ja nuubialainen norsunluu. 🌹👀


      • Anonyymi
        ouro kirjoitti:

        Yleensä nuoret käyttäytyvät hyvin, siitä huolimatta kannattavatko tuota tai tätä puoluetta, tai ei mitään. Seikka antaa hyvän ennusteen tulevaisuudesta. Kiihkoilu ja moukkamaisuus vähenevät sivistyksen lisääntyessä, uusien ikäpolvien tullessa ja vanhojen väistyessä. 🌹👀

        Vain elokapina, anarkisti ym opiskelusta ja työelämästä syrjäytyneet kiihkomieliset häiriköt kannattavat vasemmistoliittoa, muun nuorison opiskellessa ja työtä tehdessä. Nytkin ovat kittilässä joutilaat ....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vain elokapina, anarkisti ym opiskelusta ja työelämästä syrjäytyneet kiihkomieliset häiriköt kannattavat vasemmistoliittoa, muun nuorison opiskellessa ja työtä tehdessä. Nytkin ovat kittilässä joutilaat ....

        On kuin kätesi olisivat Jaakobin kädet, mutta jalkasi kuin Eesaun jalat. 🌹👀


    • Anonyymi

      Entäpä onko Hamasin tukeminen ja juutalaisvastaisuus hienotunteisuutta vai moukkamaisuutta tässä tapauksessa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe