Kylläpä nämä nykyajan kitkarenkaat ovat edelleen yhtä käyttökelvottomia kuin mitä ne olivat vielä 10 vuotta sitten.
Kitkaspedeilijän autoa piti auttaa työntämällä mikä oli vaikeaa noin kiillottuneessa paikassa. Kengätkin lipsuivat. Kitkat kyllä kiillottivat jäistä polannetta, mutta mitään pitoa ei tietenkään ollut. :O
Tuon jälkeen pääsin samassa mäessä liikkeelle ilman ongelmia. Minulla on monta vuotta vanhat nastarenkaat. On niissä mieletön se pito.
Nastarengas kun ruopaisee jäällä, auto lähtee kiihtymään rajusti. Kun jääpito persutuu nastoihin, ollaan tuossa vaiheessa jo hyvässä vauhdissa.
Kitkaspede jäi polanteiseen ylämäkeen sutimaan. Pääsin nastarenkailla ongelmitta liikkeelle.
17
177
Vastaukset
- Anonyymi
Nastarenkaiden käytön pitäisi olla talvikaudella (1.11–31.3) pakollista.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18078061K
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tänään piti hinata yksi kitkarengaskuski ojasta. Oli ollut kuulemma liian suuri tilannenopeus. Onneksi ei mitään isompaa vahinkoa tapahtunut.
- Anonyymi
Ei pitäisi tuollaisia vaarallisia kuskeja auttaa. Ne ovat turvallisimmillaan tieltä suistuneina.
- Anonyymi
Kitkarengas ei toimi, kun se kitka puuttuu.
- Anonyymi
Toimii se jalaksena.
- Anonyymi
LING LONGit puree tiehen hyvin BMW:ssäkin...tosi on!
- Anonyymi
Nastoja juuri spedet ratissa tarvitsevat. Muut pärjää kitkoilla.
- Anonyymi
Kitkat on luotu mamulähiön asukkaille, me oikeat suomalaiset ajetaan nastoilla.
- Anonyymi
Kitkat on hyvät kesäkeleille ei jäälle
- Anonyymi
Sähköautot pilaa Suomen valtatiet eli sähköautot olisi kiellettävä Suomessa.
- Anonyymi
Kyllä!
Ja polkupyörät tilalle!
- Anonyymi
Hyvin olen pärjännyt kitkoilla jo niin kauan etten edes muista. Ei mitään poikkeuksellisia ongelmia ole ollut lumella, jäällä tai sohjossa. Aloitus on täysin typerää yksipuolistavaa trollaamista, kun pikkujonne ei mistään mitään tiedä.
- Anonyymi
Ja kummalla oli Toyota ja kummalla Bemari?
Näinhän nämä väittelyt aina menevät :D - Anonyymi
Ilman nastarengas autoja kitkat vaan kiillottaisivat asfaltin.
- Anonyymi
Nastarenkailla matka jatkui mutkitta, kun taas kitkarenkaiden kanssa olisi ollut varmasti enemmän haasteita. En voisi kuvitella vaihtavani nastarenkaita kitkoihin talvella, vaikka ne ehkä olisivatkin hieman hiljaisemmat ja taloudellisemmat ajaa. Pidän turvallisempana ja luotettavampana vaihtoehtona nastarenkaita, sillä niiden pito ja hallittavuus jäällä ja lumella on todella hyvä. Jatkossakin aion pysyä uskollisena nastarenkaille talvella.
- AnonyymiUUSI
Viimekin yönä oli pakkasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937968
- 403812
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281033Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10810Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749