Ohhoh, supliikkimies-Ismo ei olekaan mikään eilisen teeren poika tv-rakkauksissa!
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/mtv-ei-eka-kerta-maajussi-tarjan-ismo-sina-rakas-loysi-tv-sta-vaimon-sain-25-vuodeksi?s24
MTV: Ei eka kerta! Maajussi-Tarjan "Ismo sinä rakas" löysi tv:stä vaimon: "Sain 25 vuodeksi..."
9
3743
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin kaikkensa Ismo tekee pilatakseen mahdollisuutensa Tarjaan hokemalla yhtenään "ei sinulla varmaan hänelle aikaa ole kun olet aina töissä"
Minut tuollainen käytös karkoittaisi heti.- Anonyymi
Ja nytkö se Ismo jo itse noita haluttavimpia emäntäehdokkaita jo täällä esittelee?
- Anonyymi
Minä en ainakaan tuollaista "helppoheikkiä" harmikseni ottaisi!
- Anonyymi
Raskas mies .
- Anonyymi
Varsinainen hupiveikko tämä Ismo. Mutta luulen että vitsailun alta löytyisi ihan kiva mies, kun jaksaisi jättää tuon jatkuvan shown pois. Mutta ei se tarja tätä valitse.
- Anonyymi
Katsooko joku hölmö vielä tätä konkurssikypsän mtv:n roskaohjelmaa. Ohjelma on yhtä tyhmä kuin yrittää tehdä katsojasta vielä tyhmemmän mitä on. Kannattaisi katsoa muuten missä jamassa mtv tänä päivänä on täältä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17658308/mtv-ja-iltalehden-pyllymaki - Anonyymi
Jos amerikkalaisen kanssa ei tullut juttuun niin miten sitten suomalaisen,ai niin suomalainenhan on jees mies,rähmällään naisen edessä kun tasa-arvotantat 40vuotta jo päähän potkineet.
- Anonyymi
No, pakko on kuitenkin sanoa, että melkosen outo tyyppi tuo ainakin on.
Osaisikohan tuo itse jostakin löytää kuvatut jaksot ja katsoa niitä vaikka hidastettuna, niin huomaisikohan tuo, miten tyhmiä puheet ja käytös on ollut!
Menetetty se mansikkatilan rengin paikka kuitenkin epäilemättä jo on! - Anonyymi
Paras mies olisi ollut tälle Tarjalle.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010380Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523555Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543301- 642875
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2072243- 1162203
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252033Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671638Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221456Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386