Tervemenoa koko perhe säteilyyn.
Espoon valtavista maa-alueista valitsitte sitten paikan voimajohtojen alta, miksi? Tontti oli lähes ilmainen?
Muuttaisitteko itse perheenne kanssa sinne?
Rakennatte uusia puutaloja voimajohtojen alle!
6
226
Vastaukset
- Anonyymi
Voimajohtojen alle ei rakenneta yhtään missään.
Esimerkiksi 110 kV voimalinja rakennetaan 26 metriä leveän, raivatun johtokadun keskelle.
Kaikki rakennukset ja rakenteet ovat siis vähintään 13 m etäisyydellä voimalinjan keskeltä mitattuna, eivät ole johtojen alla missään.- Anonyymi
Kun grynderi täräyttää paksun pinkan lupaviranomaisen pöydälle. Lupa asiat soljuaa nopeasti kuntoon. Hyväksytty.
Pinkka katoaa..... jonnekkin.... Cayman saaren tilille. - Anonyymi
Juu, mutta kun turvaetäisyys on 500 metriä… jokainen tietysti uskoo ketä itse haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, mutta kun turvaetäisyys on 500 metriä… jokainen tietysti uskoo ketä itse haluaa.
Tuo 500 m on turvaetäisyys 5G-verkon tukiasemaan. Se vaan ei toteudu enää missään päin pääkaupunkiseudullakaan. Noita 5G-piikkejä on pystyssä joka korttelissa ja korkeammassa talossa. Lasten aivot kärisee, kun puhuvat 5G-puhelimiinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo 500 metriä tarkoittaa, pinkkaa 500 euroa seteleinä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774