VENÄJÄ.
Vaihtotase maailman neljänneksi paras:
https://www.cia.gov/the-world-factbook/field/current-account-balance/country-comparison/
Vaihtotase on Venäjällä ylijäämäinen eli myyvät ulkomaille hulppeasti enemmän kuin ostavat ulkomailta.
Venäjän velka, sijalla 183:
https://www.cia.gov/the-world-factbook/field/public-debt/country-comparison/
Katso millä mailla on enemmän velkaa eli tulevat listalla aiemmin on isompi velka. Esim. Britannia sijalla 3 ja USA sijalla 11. Suomi sijalla 81.
Listalla on 210 valtiota.
Ruplan kurssi ei kerro valtion talouden tilasta. Kannattaisi opiskella mitä tarkoittaa talouden tunnusluvut siis ihan perusasioita.
Venäjän talous CIAn mukaan, katso itse
14
309
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa tulla pitkä odotus että sanktiot romahduttavat Venäjän talouden.
- Anonyymi
Missä MoloHoro kun ei tule inttämään vastaan?
Ruplan kurssikin pysyy ennallaan, väliin hiukan nousee, väliin laskee. - Anonyymi
Oho
Avaaja ei taisi huomata noissa linkeissä mainittua päivämäärää, data siis on huomattavasti ennen sotaa, jonka jälkeen putosi melkein nollaan.
Kiinallakin vähän aikaa sitten vaihtotaso putosi tosi drastisesti jos katsoo uusimpia numeroita :)- Anonyymi
Älä häiriköi ei Tiltua kiinnosta tuollaiset asiat uutiset ne on ikäviä ja tulee paha mieli ja depressio .
- Anonyymi
Kannattaisi myös opetella lukemaan. Luvut ovat ajalta ennen sotaa, eli vuodelta 2021. Arvasin sen jo ennen kuin avasin linkin.😂
- Anonyymi
Oho!
- Anonyymi
Nolomolo poisti tämän. Mutta näin se jälleen tänne palaajaa. Kuten aina ennenkin.
//(Linkki on vuodelta 2023. Sen voi jokainen käydä tarkistamassa sieltä)// - Anonyymi
Nato Tiltu ei tykkää CIA:n talous barometristä.
Nato Tiltu haluaa lukea Pentagon edition Aku Ankasta "todelliset" luvut. ;) - Anonyymi
Tosiasioiden tunnustaminen on järjen alku. Tunteella ajattelu on hölmöä.
- Anonyymi
Rank Country % of GDP Date of Information
1 Greece 252.29 2020 est.
2 Japan 216.28 2020 est.
3 United Kingdom 195.39 2020 est.
4 Singapore 153.41 2020 est.
5 Barbados 149.1 2016 est.
6 Lebanon 146.8 2017 est.
7 Spain 141.22 2020 est.
8 Italy 131.8 2017 est.
9 Eritrea 131.2 2017 est.
10 Congo, Republic of the 130.8 2017 est.
11 United States
14 France
81 Finland
116 China
183 Russia - Anonyymi
US ja UK menossa konkurssiin. Saa nähdä mitä sitten tapahtuu.
- Anonyymi
No kun ei. Venäläiset maksaa korkoa vähintään viisinkertaisesti verrattuna noihin maihin.
Se kertoo kaiken oleellisen luottamuksesta.
Putin kuppaa sotakassaan 40 miljardia euroa kuukaudessa valtion rahastoista. Venäläiset häviää aina - tuo lähes maailman kusetetuin kansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174926
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2142649Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341715Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697- 281634
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301528Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1501143
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81134Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962