Posliinin halu.

Anonyymi-ap

Tässä makaan ja katselen peilikuvastani miten posliinikullini uppoaa tekopilluun. Mietin samalla sitä miltä tuntuisi kun tekopillun tilalla olisi posliini ja muutenkin siisti mies. Siinä voisi ottaa poskeen ja tulla takaapäin sisään samalla toista runkaten. Olisiko kiinnostuneita?

26

587

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluat että upottaisin posliini kyrpäni pyllyysi...suuri terskani aukaisi sut kokonaan...katselisin kun kyrpä uppoaa pyllyyn,runkkaisin kyrpääsi,vetäisin esinahan taakse,hieroisin terskaasi,näkisin kuinka se tiputtaa kiimalimaa.....

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­­­N­­y­m­­f­­­o­m­­­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#180787486

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mietin miltä tuntuisi,kun rasvaisit mun karvattoman reikäni ja alkaisit painamaan kulliasi mun sisään,runkaten mun posliinia kalua.
      Työntäisin persettäni sua vasten,että pääsisit syvemmälle minuun.
      Olen kovana ajatuksesta..

      • Anonyymi

        Tiputtaisin lämmittävää öljyä pyllyysi,paketoisin kyrpäsi ja kiveksesi silikoni penisrenkaan ympärille...avaisin pikku pyllyäsi varoen terskalla,katselisin kuinka pyllysi aukeaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiputtaisin lämmittävää öljyä pyllyysi,paketoisin kyrpäsi ja kiveksesi silikoni penisrenkaan ympärille...avaisin pikku pyllyäsi varoen terskalla,katselisin kuinka pyllysi aukeaa....

        Öljystä liukas reikäni vaatii kovaa kulliasi sisääni,tunnen kuinka paksu terskasi ohittaa sulkijalihakseni ja avaan tien sulle syvälle.
        Painat kaluasi yhä syvemmälle ja työnnän pyllyäni sinua vasten.
        Kaluni seisoo kovana sun alkaen naida mua yhä kovempaa ,samalla sun runkaten mun kullia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öljystä liukas reikäni vaatii kovaa kulliasi sisääni,tunnen kuinka paksu terskasi ohittaa sulkijalihakseni ja avaan tien sulle syvälle.
        Painat kaluasi yhä syvemmälle ja työnnän pyllyäni sinua vasten.
        Kaluni seisoo kovana sun alkaen naida mua yhä kovempaa ,samalla sun runkaten mun kullia.

        Kyrpäsi on aivan tumma,kiimalimaa tippuu koko ajan,nään kuinka pyllysi aukeaa joka työnnöllä,se kiihottaa...mun 18 cm kyrpä kohta tapaa eturauhasen ja rankaisen sua,työnnän yhden sormen kyrvän kanssa pyllyysi ja kiusaan eturauhastasi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyrpäsi on aivan tumma,kiimalimaa tippuu koko ajan,nään kuinka pyllysi aukeaa joka työnnöllä,se kiihottaa...mun 18 cm kyrpä kohta tapaa eturauhasen ja rankaisen sua,työnnän yhden sormen kyrvän kanssa pyllyysi ja kiusaan eturauhastasi...

        Kanta Hämeessä olisin terve hyvä kroppainen ja kiimainen, tykkään kun naidaan kunnolla pehvaan. T. M 58v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanta Hämeessä olisin terve hyvä kroppainen ja kiimainen, tykkään kun naidaan kunnolla pehvaan. T. M 58v

        Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä hönö


    • Anonyymi

      olis mukava istua rasvatun kullin nokkaan ja tuntea kuinka liukuu syvälle

    • Anonyymi

      Täällä olis posliini ja siisti mies,mitoiltani olen 166/58/13.5,ensikertalainen miesten suhteen,kelpaisinko,olisi kiva tulla suuhun ja kokeilla miltä tuntuu kun pyllyyn työnnytään

      • Anonyymi

        Olisipa mukava katsella pikku pyllyäsi,antaa hoitoa pippellle...avata pyllysi ja työntää kyrpä pyllyyn..katsella kun pylly aukeaa...


      • Anonyymi

        Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa mukava katsella pikku pyllyäsi,antaa hoitoa pippellle...avata pyllysi ja työntää kyrpä pyllyyn..katsella kun pylly aukeaa...

        Kumman puolen ottaisit ensin käsittelyyn etupuolen vai takapuolen,olen aina haaveillut että mies tykkäisi ja kiihoittuisi kiveksistäni,ne on aivan peniksen juuressa ja karvattomat myös,tuntuisi kiihottavalle jos mies puristaisi niitä kädessään kun tulisin suuhun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumman puolen ottaisit ensin käsittelyyn etupuolen vai takapuolen,olen aina haaveillut että mies tykkäisi ja kiihoittuisi kiveksistäni,ne on aivan peniksen juuressa ja karvattomat myös,tuntuisi kiihottavalle jos mies puristaisi niitä kädessään kun tulisin suuhun

        Etupuolen,tykkään katsella terskaa,vetäisin esinahan taakse,ja hieroisin terskaasi,ottaisin ja puristaisin kiveksiä hellästi ja runkkaisin esinahkaasi edes takaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etupuolen,tykkään katsella terskaa,vetäisin esinahan taakse,ja hieroisin terskaasi,ottaisin ja puristaisin kiveksiä hellästi ja runkkaisin esinahkaasi edes takaisin

        Katsoisitko kun laukean vai ottaisitko suuhun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoisitko kun laukean vai ottaisitko suuhun

        Haluaisin katsella kun laukeat,ensin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin katsella kun laukeat,ensin....

        Entäs kun olisit nähnyt minun spermat, kuinka jatkuisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs kun olisit nähnyt minun spermat, kuinka jatkuisi

        Ottaisin pehmeän kyrpäsi suuhuni...haluaisin katsella terskaasi ja runkata sut kovaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa

        Ja spedeilijä se jaksaa. Eiköhän se ole niin sut sieltä Niuvanniemeltä löydetään. Sua siellä on jo vuosikaudet tuikattu kuivaan ykköseesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs kun olisit nähnyt minun spermat, kuinka jatkuisi

        Kuohisin tollasen urpon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuohisin tollasen urpon

        Sinä hönö vai. Millähän sut saatais peräkammaristas edes ulos. Anna nyt äitis huolehtii susta ja jätä uhoomisesi luuseri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaisin pehmeän kyrpäsi suuhuni...haluaisin katsella terskaasi ja runkata sut kovaksi

        Olis kiva laueta sinun nähden ja kiihoittaisi jos runkkaisit minut uudelleen kovaksi ja minulta tulleet spermat olisi vielä munassani ja vatsalla,kääntäisit minut vatsalleni,alkaisit runkata katsellen pyllyäni,tuntuisi kivalle tuntea spermasi pyllylläni kuinka ne hitaasti valuisi vakooni..


    • Anonyymi

      Turku runkkukamuu vaikka heti 55 hyvin varustettu hoikkaa haluis

      • Anonyymi

        Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista moloa joka lähtöön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista moloa joka lähtöön

        Ja sinä ne kaikki taudit hankit sieltä. Mistäs sä muuten tuonkin jutun tietäsit. Montas moloa ehdit käydä läpi.


    Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe