Olen mies yli 70v. Minulla on halu laittaa tunnistettava alastonkuvani alastomaan suomeen. Vieläkö joku haluaa nähdä tukevan, karvaisen, mutta alapäästä posliinin miehen alastonkuvan. Kasvot on tunnistettavissa. Olen Pirkanmaalta
alastonkuva tunnistettava
13
1427
Vastaukset
Laita vaan,voit lähettää mullekin
- Anonyymi
Hehehee mikä hupiukko
- Anonyymi
Hyi hemmetti lähetä spedelle niuvanniemeen se tykkää punkeroista buaahaa
- Anonyymi
Niinhän sä sitten tykkäät spedeilijä. Spedee sieltä ei löydy mut sut sieltä löytää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sä sitten tykkäät spedeilijä. Spedee sieltä ei löydy mut sut sieltä löytää.
Sää mää ja bää mikä juntti piip piip
- Anonyymi
Laita!
- Anonyymi
Ööööö....kehari
- Anonyymi
profiili on alastomassasuomessa ja kuva posliinikullistani. Tunnistettavaa kokovartalokuvaa en vielä laittanyt.
- Anonyymi
Hanki apinasuodatin fossiili
- Anonyymi
Onko iso kulli. Seisooko vielä kovana.
- Anonyymi
Jos panet, pane kullistasi seisontakuvasi. Mittaa ja ilmoita koko
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://alikuzu.com/H/E7l2V5
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä692261Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721752Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711440Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461437Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2421373- 831232
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421205IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3691183- 1281175
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3361128