Olen mies yli 70v. Minulla on halu laittaa tunnistettava alastonkuvani alastomaan suomeen. Vieläkö joku haluaa nähdä tukevan, karvaisen, mutta alapäästä posliinin miehen alastonkuvan. Kasvot on tunnistettavissa. Olen Pirkanmaalta
alastonkuva tunnistettava
13
1633
Vastaukset
Laita vaan,voit lähettää mullekin
- Anonyymi
Hehehee mikä hupiukko
- Anonyymi
Hyi hemmetti lähetä spedelle niuvanniemeen se tykkää punkeroista buaahaa
- Anonyymi
Niinhän sä sitten tykkäät spedeilijä. Spedee sieltä ei löydy mut sut sieltä löytää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sä sitten tykkäät spedeilijä. Spedee sieltä ei löydy mut sut sieltä löytää.
Sää mää ja bää mikä juntti piip piip
- Anonyymi
Laita!
- Anonyymi
Ööööö....kehari
- Anonyymi
profiili on alastomassasuomessa ja kuva posliinikullistani. Tunnistettavaa kokovartalokuvaa en vielä laittanyt.
- Anonyymi
Hanki apinasuodatin fossiili
- Anonyymi
Onko iso kulli. Seisooko vielä kovana.
- Anonyymi
Jos panet, pane kullistasi seisontakuvasi. Mittaa ja ilmoita koko
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://alikuzu.com/H/E7l2V5
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371638