Olen mies yli 70v. Minulla on halu laittaa tunnistettava alastonkuvani alastomaan suomeen. Vieläkö joku haluaa nähdä tukevan, karvaisen, mutta alapäästä posliinin miehen alastonkuvan. Kasvot on tunnistettavissa. Olen Pirkanmaalta
alastonkuva tunnistettava
22
2104
Vastaukset
Laita vaan,voit lähettää mullekin
- Anonyymi
Hyi hemmetti lähetä spedelle niuvanniemeen se tykkää punkeroista buaahaa
- Anonyymi
Niinhän sä sitten tykkäät spedeilijä. Spedee sieltä ei löydy mut sut sieltä löytää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sä sitten tykkäät spedeilijä. Spedee sieltä ei löydy mut sut sieltä löytää.
Sää mää ja bää mikä juntti piip piip
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää mikä juntti piip piip
Hähähää tiedetään,mitäs olet. Jaahaas taasko alkoi päässäs piipittää.
- Anonyymi
Laita!
- Anonyymi
Ööööö....kehari
- Anonyymi
profiili on alastomassasuomessa ja kuva posliinikullistani. Tunnistettavaa kokovartalokuvaa en vielä laittanyt.
- Anonyymi
Hanki apinasuodatin fossiili
- Anonyymi
Onko iso kulli. Seisooko vielä kovana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki apinasuodatin fossiili
Miksi riittää kun sinä olet sen tajunut hankkia.
- Anonyymi
Jos panet, pane kullistasi seisontakuvasi. Mittaa ja ilmoita koko
- Anonyymi
Noloa 😅🤣
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://alikuzu.com/H/E7l2V5
- Anonyymi
Olisi mukava ottaa sulta suihin ja maistaa sun siemennestettä. Olen vaan hoikka nuori likka 19v. Voisi olla tosi jännää kokeilla sun kanssa vähän. Tuntea sun sormet mun pikkuhousujen alla hivelemässä pimpin seutua. Mitä sitten sattuisikaan? Sulla taitaa olla melko iso penis. Ai kun ihanaa voisi olla kaikki. Haaveilen joskus sun ikäisistä vanhemmista miehistä, täytyy myöntää kyllä. Varmasti haluaisit nuorta likkaa , olenko oikeassa?
- Anonyymi
Jaahaas siltäkö spede susta tuntuu. Otahan ne iltalääkkkeesi ei ole vielä myöhäistä. Klo 04:03. Hujuko esti nukkumasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahaas siltäkö spede susta tuntuu. Otahan ne iltalääkkkeesi ei ole vielä myöhäistä. Klo 04:03. Hujuko esti nukkumasta.
Sää mää ja bää meidän oma pikku kyyläri buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hähähää niinpä näytät olevan. Mitäs määkijä kyyläät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehehee mitäs määkijä hehehee.
- Anonyymi
Laita ihmeessä naisten iloksi
- Anonyymi
Nolaa itsesi kuiva kurppa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nolaa itsesi kuiva kurppa
Sä kurppa nolasit jo ittes. Mitäs tulit tänne kertoo.
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901