Leijonan luola suomi

Anonyymi-ap

Yrittäjät luulee että kansa ostaa kaikkee kallista smuutii ja kelohonkaa.

Kuitenkin wi kansalla rahaa edes bensaan sähköön. Vuokraan.

Mitä unelmii

Ei rikkaat osta kaikkee ne säästää ja sijoittaa vaan rahansa

9

265

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän kukaan niistä kelohonkaan sijoittanu.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­N­­y­­­m­­f­­o­­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kannattaa siis aloittaa rikastuminen tai ainakin vaurastuminen. Helppoa se ei ole mutta samalta viivalta enimmäkseen lähdetään. Ryhdy ahkeraksi, se auttaa, jos ei muuta niin on mitä tuhlata.
      Aika harva vaurastuu jos samaan aikaan kuluttaa. Toisekseen ihmiset on jotenkin pöljiä. Autoa vaihdetaan, kallista rakennetaan, vaatteita liukuhihnalta uusiksi ja etelään matkustetaan jos vain suinkin ehtii. Olen ihmetellyt miten noista voi onnen saada. Onni tulee läheisistä ja siitä että on rentoa aikaa, ei jokapuolelle sorvaamalla. Moni ei vain näe tätä koska ostaa pitää. Sikäli olen heidän kulutuksestaan tyhtyväinen että he työllistävät ja maksavat kuluttaessaan veroja joka vähentää minun verorasitusta.

      Itse on tulonsa sorvattava, ei siitä toisia voi syyttää ja arvostella. Ja ahkera saa käyttää rahansa miten lystää.

    • Anonyymi

      Näytä minulle rehellinen yrittäjä joka maksaa veronsa niin näytän sinulle jee suksen

      • Anonyymi

        Ei kannata uskoa kaikkea, mitä elokuvissa kerrotaan


    • Anonyymi

      Joo Kyllä. Itselläni on jo kaikki mitä tarvitsen, eli ostaa ei tarvitse muuta kuin leipää kaupasta , mutta sitäkin voi leipoa itse. Osto nollaan arvon kanssa veljet.

    • Anonyymi

      Aloin innolla kattoo ohjelmaa koska olen jenkki version suuri fani ja todella toivoin että tällä kertaa suomi versiossa olis oikeesti varakkaita sijoittajia. Mutta ei taaskaan. Kiukutellaan jostain kymppitonnista! Noloa. Jos oot oikeesti rikas niin kymppitonni ei oo mitään! Sen puuttumista tililtä ei ees huomaisi. Ihmeellistä kettuilua ja pihiyden ylistämistä. Ovat olevinaan tietoisia trendeistä mutta selvästi pudonneet kärryiltä. Monia hyviä sijoituksia meni ohi ja ois kiva nähdä jonkun leijonan ilme kun kyseinen tuote/ idea singahtaa menestykseen ja sillä joka lainasi kymppitonnin onkin taskussa milli sen jälkeen hah hah

    • Anonyymi

      Ei mitään järkeä huhkia hullunlailla töitä hyvinvointi yhteiskunnan eteen. Verot ne vie kaiken mitä ylimääräistä saatte selkänahastanne. Eli vähä töitä ja vähä veroja ja mieluummin rahat ruskeassa kirjekuoressa.

    • Anonyymi

      Voi jumalauta tuota ameriikoista apinoitua suomi-versiota... varsinaisia ökyjä tarjoamassa muutamaa tonnia.. minkälaista paskaa ja katsojien aliarvioimista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe