Leijonan luola suomi

Anonyymi-ap

Yrittäjät luulee että kansa ostaa kaikkee kallista smuutii ja kelohonkaa.

Kuitenkin wi kansalla rahaa edes bensaan sähköön. Vuokraan.

Mitä unelmii

Ei rikkaat osta kaikkee ne säästää ja sijoittaa vaan rahansa

10

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän kukaan niistä kelohonkaan sijoittanu.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

😋 ­N­­y­­­m­­f­­o­­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Kannattaa siis aloittaa rikastuminen tai ainakin vaurastuminen. Helppoa se ei ole mutta samalta viivalta enimmäkseen lähdetään. Ryhdy ahkeraksi, se auttaa, jos ei muuta niin on mitä tuhlata.
      Aika harva vaurastuu jos samaan aikaan kuluttaa. Toisekseen ihmiset on jotenkin pöljiä. Autoa vaihdetaan, kallista rakennetaan, vaatteita liukuhihnalta uusiksi ja etelään matkustetaan jos vain suinkin ehtii. Olen ihmetellyt miten noista voi onnen saada. Onni tulee läheisistä ja siitä että on rentoa aikaa, ei jokapuolelle sorvaamalla. Moni ei vain näe tätä koska ostaa pitää. Sikäli olen heidän kulutuksestaan tyhtyväinen että he työllistävät ja maksavat kuluttaessaan veroja joka vähentää minun verorasitusta.

Itse on tulonsa sorvattava, ei siitä toisia voi syyttää ja arvostella. Ja ahkera saa käyttää rahansa miten lystää.

• Anonyymi

Näytä minulle rehellinen yrittäjä joka maksaa veronsa niin näytän sinulle jee suksen

• Anonyymi

Ei kannata uskoa kaikkea, mitä elokuvissa kerrotaan

• Anonyymi

Joo Kyllä. Itselläni on jo kaikki mitä tarvitsen, eli ostaa ei tarvitse muuta kuin leipää kaupasta , mutta sitäkin voi leipoa itse. Osto nollaan arvon kanssa veljet.

• Anonyymi

Aloin innolla kattoo ohjelmaa koska olen jenkki version suuri fani ja todella toivoin että tällä kertaa suomi versiossa olis oikeesti varakkaita sijoittajia. Mutta ei taaskaan. Kiukutellaan jostain kymppitonnista! Noloa. Jos oot oikeesti rikas niin kymppitonni ei oo mitään! Sen puuttumista tililtä ei ees huomaisi. Ihmeellistä kettuilua ja pihiyden ylistämistä. Ovat olevinaan tietoisia trendeistä mutta selvästi pudonneet kärryiltä. Monia hyviä sijoituksia meni ohi ja ois kiva nähdä jonkun leijonan ilme kun kyseinen tuote/ idea singahtaa menestykseen ja sillä joka lainasi kymppitonnin onkin taskussa milli sen jälkeen hah hah

• Anonyymi

Ei mitään järkeä huhkia hullunlailla töitä hyvinvointi yhteiskunnan eteen. Verot ne vie kaiken mitä ylimääräistä saatte selkänahastanne. Eli vähä töitä ja vähä veroja ja mieluummin rahat ruskeassa kirjekuoressa.

• Anonyymi

Voi jumalauta tuota ameriikoista apinoitua suomi-versiota... varsinaisia ökyjä tarjoamassa muutamaa tonnia.. minkälaista paskaa ja katsojien aliarvioimista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe