MH-rahti kuuluu BUSSEILLE. Ei rekoille!

Anonyymi-ap

Bussiliikennettä tukemaan! Bussiliikenteen alasajaminen rekkarahdilla on SIKAMAISTA!

51

937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Matkustajat kuuluu rekkoihin. Ei linja-autoihin. Suomen tavaraliikenneverkostoa on tuettava siirtämällä matkustajat rekkojen kyytiin, pois busseista

      • Anonyymi

        Miten maaseudun vakiovuorot ja osin pikavuorotkin saadaan kannattaviksi ilman rahtia? Uhkana on jopa Helsinkiin kulkevan pikavuoroliikenteen näivettyminen (esim. Alamäen konkurssi) ellei MH pikaisesti luovu rekkaleikeistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten maaseudun vakiovuorot ja osin pikavuorotkin saadaan kannattaviksi ilman rahtia? Uhkana on jopa Helsinkiin kulkevan pikavuoroliikenteen näivettyminen (esim. Alamäen konkurssi) ellei MH pikaisesti luovu rekkaleikeistään.

        MH:n johto vaihtoon ja busseihin rahti takaisin. Varsinkin Tampereen rahdin lakkauttaminen oli HÄVYTÖN isku vasten kasvoja!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MH:n johto vaihtoon ja busseihin rahti takaisin. Varsinkin Tampereen rahdin lakkauttaminen oli HÄVYTÖN isku vasten kasvoja!!!!!!!!!!!

        Alamäen autoonkin olisi voitu asentaa jättimäinen rahtiperä. Olisi rahti mahtunut hyvin mutta kun MH:ssa haluttiin tuhota satavuotias perheyritys kostona Onnibus-mielisyydestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alamäen autoonkin olisi voitu asentaa jättimäinen rahtiperä. Olisi rahti mahtunut hyvin mutta kun MH:ssa haluttiin tuhota satavuotias perheyritys kostona Onnibus-mielisyydestä

        Salaliittoteorioille on eri fooruminsa..


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­­­N­­­y­m­f­­­o­m­­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#180791664

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Voisi ottaa mallia vanhoista Lapin postibusseista. Perään kunnollisen kokoinen rahtiosasto, vähät matkustajat mahtuu kyllä puoleenkin istumapaikoista.

      Mutta välipysähdyspaikoille tarvitaan purku-lastaushenkilökunta ettei kuski joudu yksin hoitamaan rahdin lastaamisen ja purkamisen (matkustajat häviää hitauden vuoksi).

      • Anonyymi

        Ei tarvi ottaa mallia vanhoista postibusseista. Vielä 2010-luvulla oli Gold Linella linjalla tuollainen "sekajuna".
        Kuvakin löytyy googlettamalla "gold line sekajuna"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi ottaa mallia vanhoista postibusseista. Vielä 2010-luvulla oli Gold Linella linjalla tuollainen "sekajuna".
        Kuvakin löytyy googlettamalla "gold line sekajuna"

        Miksi paronit halusivat tuhota tuonkin romantiikan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi paronit halusivat tuhota tuonkin romantiikan?

        Lauri pilasi alan maineen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri pilasi alan maineen

        Niinpä, ja eräs Merja tuhosi bussiliikenteen, ja eräs Anne tuhosi taksiliikenteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, ja eräs Merja tuhosi bussiliikenteen, ja eräs Anne tuhosi taksiliikenteen.

        Voidaan siis sanoa, että akoista ei ole kuin harmia miesten hommissa? Huumori sikseen, varmasti naisissa on hyviäkin päättäjiä, mutta nämä kaksi edellä mainittua epäonnistuivat surkeasti omassa tehtävässään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi ottaa mallia vanhoista postibusseista. Vielä 2010-luvulla oli Gold Linella linjalla tuollainen "sekajuna".
        Kuvakin löytyy googlettamalla "gold line sekajuna"

        "Postibussihan" tuo Gold Linekin oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Postibussihan" tuo Gold Linekin oli.

        Niin oli, mutta vanhaan hyvään aikaan kaikissa postiautoissa oli, etelää myöten, ehkä kolme metriä pitkä postitila, joka oli postimiehen valtakuntaa. Reitin jokaisessa postipoimipaikassa postimies hoiti postisäkkien purkamisen ja lastauksen. Kuljettaja vain ajoi.


    • Anonyymi

      Paketti on kokoajan parempaa bisnestä. Otan vaikka tän Oulun välin Hgistä.
      Laitetaan kyytiin 40pkt 30€/kpl.
      1200€ eli tuottaa vajaan 2€/km.
      Otetaan kyytiin 15 ihmistä keskihinta 30€/lippu.
      450€ siitä niin kasassa onkin yli 2,5€/km.

      • Anonyymi

        Sukuoikeusrahdista puhumattakaan. Jopa Mannerheimintiellä olen nähnyt monta kertaa Vainion rekkoja


      • Anonyymi

        Olisi eri hauskaa jos liikennöitsijä saisi 30 euroa/paketti, mutta kun siitä paketista maksettiin liikennöitsijälle vain 1 euro.
        Siis linjaliikenteessä, rekkahinnoista en osaa sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukuoikeusrahdista puhumattakaan. Jopa Mannerheimintiellä olen nähnyt monta kertaa Vainion rekkoja

        "Sukuoikeusrahdista puhumattakaan. Jopa Mannerheimintiellä olen nähnyt monta kertaa Vainion rekkoja".
        Mitähän ne siellä ajelevat, ja onko niiltä jossakin tuo ajo kielletty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sukuoikeusrahdista puhumattakaan. Jopa Mannerheimintiellä olen nähnyt monta kertaa Vainion rekkoja".
        Mitähän ne siellä ajelevat, ja onko niiltä jossakin tuo ajo kielletty?

        Ei ole kielletty mutta Vainio on ex-LAL-pomo joka kummasti samaan aikaan alkoi laajentaa rekkaliikenteeseen kun MH alkoi kurittamaan linja-autorahdista riippuvaisia bussiliikennöitsijöitä siirtämällä bussirahdin rekoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kielletty mutta Vainio on ex-LAL-pomo joka kummasti samaan aikaan alkoi laajentaa rekkaliikenteeseen kun MH alkoi kurittamaan linja-autorahdista riippuvaisia bussiliikennöitsijöitä siirtämällä bussirahdin rekoille.

        Tiedoksi asiaa tuntemattomille: LAL (Linja-autoliitto) omistaa MH:n (Matkahuollon) ja Vainion Liikenne tuomittiin kartellista Korkeimmassa hallinto-oikeudessa yhdessä useiden muiden isojen sukuoikeusliikennöitsijöiden, LAL:n ja MH:n kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedoksi asiaa tuntemattomille: LAL (Linja-autoliitto) omistaa MH:n (Matkahuollon) ja Vainion Liikenne tuomittiin kartellista Korkeimmassa hallinto-oikeudessa yhdessä useiden muiden isojen sukuoikeusliikennöitsijöiden, LAL:n ja MH:n kanssa

        Miten siis tämä liittyy pakettien kuljettamiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten siis tämä liittyy pakettien kuljettamiseen?

        Alamäki on viimeisin uhri. Eipä muuten taidettu LAL:ssa hiljaista hetkeä pitää V. Alamäki Oy:n muistoksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alamäki on viimeisin uhri. Eipä muuten taidettu LAL:ssa hiljaista hetkeä pitää V. Alamäki Oy:n muistoksi?

        Älä kirjoittele julkisille palstoille, teet itsestäsi vain suuremman pellen.
        Suurin syyllinen Alamäen konkkaan on tietenkin siellä Alamäen peilissä, mutta seuraavaksi suurin syypää on Onnibus.
        Idioottimainen hinnoittelu teki tehtävänsä, eikä Alamäellä riittänyt enää rahaa syydettäväksi tielle. Ja kun Tamponi ei rahtia kuskannut, niin ei Alamäen yksi auto tai lopussa kaksi, riittänyt rahtimäärille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kirjoittele julkisille palstoille, teet itsestäsi vain suuremman pellen.
        Suurin syyllinen Alamäen konkkaan on tietenkin siellä Alamäen peilissä, mutta seuraavaksi suurin syypää on Onnibus.
        Idioottimainen hinnoittelu teki tehtävänsä, eikä Alamäellä riittänyt enää rahaa syydettäväksi tielle. Ja kun Tamponi ei rahtia kuskannut, niin ei Alamäen yksi auto tai lopussa kaksi, riittänyt rahtimäärille.

        Nämä ovat selittelyjä. Alamäki ei todellakaan ole ainoa uhri. Se on vain viimeisin. Eikä Alamäelle mitään mahdollisuutta annettu. Kyllähän se olisi voinut alkaa ajaa rahtia armotta. Mutta ei MH sallinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ovat selittelyjä. Alamäki ei todellakaan ole ainoa uhri. Se on vain viimeisin. Eikä Alamäelle mitään mahdollisuutta annettu. Kyllähän se olisi voinut alkaa ajaa rahtia armotta. Mutta ei MH sallinut.

        "Mutta ei MH sallinut."

        Ei. Kieltohan oli ehdoton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta ei MH sallinut."

        Ei. Kieltohan oli ehdoton.

        Mh oli hieman hankalassa raossa. Asiakkaiden kanssa oli rahtisopimuksia, mutta kun rahti jäi asemille, koska vain yksi vuoro kuskasi tavaraa ja senkin toiminta oli varsin horjuvaa, rahti seisoi rikkoutuneen bussin ruumassa aika usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mh oli hieman hankalassa raossa. Asiakkaiden kanssa oli rahtisopimuksia, mutta kun rahti jäi asemille, koska vain yksi vuoro kuskasi tavaraa ja senkin toiminta oli varsin horjuvaa, rahti seisoi rikkoutuneen bussin ruumassa aika usein.

        Matkahuollon johto on tehnyt oikeita päätöksiä viime aikoina. Tämä näkyy ainakin siinä, että vuoden 2022 tilinpäätöksen mukaan vuosi oli voitollinen aikoihin.


      • Anonyymi

        Moniko viitsii istua bussissa Helsinki-Oulu välin kun junalla pääsee paljon nopeammin ja mukavammin (lentäen vielä nopeammin). Mutta se on hölmöä että rahtirekka ajaa koko Helsinki-Oulu välin, kun halvempaa olisi laittaa perävaunu tavarajunaan ja perillä paikallinen autoilija ottaa perävaunun nuppinsa vedettäväksi (muualla maailmassa yleistä).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moniko viitsii istua bussissa Helsinki-Oulu välin kun junalla pääsee paljon nopeammin ja mukavammin (lentäen vielä nopeammin). Mutta se on hölmöä että rahtirekka ajaa koko Helsinki-Oulu välin, kun halvempaa olisi laittaa perävaunu tavarajunaan ja perillä paikallinen autoilija ottaa perävaunun nuppinsa vedettäväksi (muualla maailmassa yleistä).

        Teoriassa toimisi junallakin, mutta käytännössä kumipyöräliikenne on paljon joustavampi. Rekka voi poiketa väliasemillakin noutamassa rahdin, vaikka ei olisi kiskoja. Samoin lähtö- ja purkupaikoissa auto ei ole sidottu kiskoihin. Tavarajuna on parhaimmillaan päästä-päähän kulkevan raskaan rahdin kuljettajana, ei suinkaan pikkupakettien toimittajana. Itsekään en ymmärrä, miksi rahti poistettiin linja-autoista, vaikka ymmärrän kyllä hyvin koronan ja vuorojen karsimisen aiheuttaman kapasiteettiongelman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä ovat selittelyjä. Alamäki ei todellakaan ole ainoa uhri. Se on vain viimeisin. Eikä Alamäelle mitään mahdollisuutta annettu. Kyllähän se olisi voinut alkaa ajaa rahtia armotta. Mutta ei MH sallinut.

        Tällä hetkellä rahtia kuljettaa rekkafirma, jonka omistajia ovat samat henkilöt kuin aikaisemmin Alamäen Liikenteellä. Olisiko jopa niin, että Alamäki taktikoi ja päästi linja-autopuolen konkurssiin ja tekee nyt parempaa tulosta rekoilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä hetkellä rahtia kuljettaa rekkafirma, jonka omistajia ovat samat henkilöt kuin aikaisemmin Alamäen Liikenteellä. Olisiko jopa niin, että Alamäki taktikoi ja päästi linja-autopuolen konkurssiin ja tekee nyt parempaa tulosta rekoilla?

        Tarkoittanet S.Keskitalo Ky:tä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittanet S.Keskitalo Ky:tä?

        No ei, tuo Keskitalokin meni konkurssiin.
        Enkä kyllä keksi kuljetusliikettä, missä olisivat Alamäen entiset omistajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei, tuo Keskitalokin meni konkurssiin.
        Enkä kyllä keksi kuljetusliikettä, missä olisivat Alamäen entiset omistajat.

        Ehkä kirjoittaja tarkoitti Vainiota?:

        Olisiko jopa niin, että VAINIO taktikoi ja päästÄÄ linja-autopuolen konkurssiin ja tekee nyt parempaa tulosta rekoilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kirjoittaja tarkoitti Vainiota?:

        Olisiko jopa niin, että VAINIO taktikoi ja päästÄÄ linja-autopuolen konkurssiin ja tekee nyt parempaa tulosta rekoilla?

        Vainion linja-autopuoli on kovassa nosteessa ja sekös närästää ob-mielisiä tyhjätaskuisia paskanjauhajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kirjoittaja tarkoitti Vainiota?:

        Olisiko jopa niin, että VAINIO taktikoi ja päästÄÄ linja-autopuolen konkurssiin ja tekee nyt parempaa tulosta rekoilla?

        Vainoharhaisuus on todellinen sairaus, hakeudu hoitoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei, tuo Keskitalokin meni konkurssiin.
        Enkä kyllä keksi kuljetusliikettä, missä olisivat Alamäen entiset omistajat.

        Sitten lienee kyseessä Kyytipoika, ainakin Virressä ovat samat "yrittäjät".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten lienee kyseessä Kyytipoika, ainakin Virressä ovat samat "yrittäjät".

        Matkahuolto pelaa taas sikaa. Mistä löytyy uudet keskiset jotka nousee taistoon? Oikeudentunnossaan tinkimätön Laurikin on jo tervehdyttämässä raideliikennettä. Mistä uusia kuriinpanijoita? Kimmoko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moniko viitsii istua bussissa Helsinki-Oulu välin kun junalla pääsee paljon nopeammin ja mukavammin (lentäen vielä nopeammin). Mutta se on hölmöä että rahtirekka ajaa koko Helsinki-Oulu välin, kun halvempaa olisi laittaa perävaunu tavarajunaan ja perillä paikallinen autoilija ottaa perävaunun nuppinsa vedettäväksi (muualla maailmassa yleistä).

        "Mutta se on hölmöä että rahtirekka ajaa koko Helsinki-Oulu välin, kun halvempaa olisi laittaa perävaunu tavarajunaan ja perillä paikallinen autoilija ottaa perävaunun nuppinsa vedettäväksi (muualla maailmassa yleistä)."

        Niin, ja sitten tuo paikallinen autoilija ajatuksesi mukaan jättää Oulun paketit Ouluun ja vetää perävaunun Jyväskylään jättäen välipaikkakuntien paketit kohteisiinsa.


    • Anonyymi

      Näin Vainion rekan taas 3-tiellä! Jösses. Mitäs jos muutkin bussiyritykset ostaisivat rekkoja. Antaisiko MH heillekin rahtia? Vai suljettaisiinko sukuoikeudettomat tylysti ulos?

      • Anonyymi

        Aika monella bussifirmalla on ja on ollut kuorma-autoliikennettä mukana, osalla jopa vuosikymmeniä.
        Bussiyritys tarjoaa rekkapalvelua Matkahuollolle ja jos on edullisin, se saa sopimuksen.
        Jos joku Oulun Autokuljetus tms. tarjoaa halvemmalla, niin sitten se ajaa.
        Rekkojen ostelu, samoin kuin linja-autojen ostelu on ihan vapaata ja kuka hyvänsä voi sellaisen ostaa ja alkaa tehdä bisnestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monella bussifirmalla on ja on ollut kuorma-autoliikennettä mukana, osalla jopa vuosikymmeniä.
        Bussiyritys tarjoaa rekkapalvelua Matkahuollolle ja jos on edullisin, se saa sopimuksen.
        Jos joku Oulun Autokuljetus tms. tarjoaa halvemmalla, niin sitten se ajaa.
        Rekkojen ostelu, samoin kuin linja-autojen ostelu on ihan vapaata ja kuka hyvänsä voi sellaisen ostaa ja alkaa tehdä bisnestä.

        Helmikkalalla ei ollut kuorma-autoilua. Paunu vei Helmikkala Ky:n parhaat linjat ja linja-autot. Ky kaatui. Sitten suhmuroiden perustettiin Helmikkalan Liikenne Oy joka ajoi joitakin vakiovuoroja hirveillä paikkurinlintoilla. Hetken päästä vuoroja peruttiin mm. pakkaseen vedoten. Ei mennyt kauaa kun ilmoitettiin että velat on poskettomat ja liikenne loppuu heti nyt. Oy:n konkurssi. Enää Paunu ei pieraissutkaan Helmikkalaan päin. Ei ollut enää mitään kupattavaa. LAL sai jälleen yhden uhrin. Helmikkalan bussiajot oli ajettu. Kymmenet puukot selässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helmikkalalla ei ollut kuorma-autoilua. Paunu vei Helmikkala Ky:n parhaat linjat ja linja-autot. Ky kaatui. Sitten suhmuroiden perustettiin Helmikkalan Liikenne Oy joka ajoi joitakin vakiovuoroja hirveillä paikkurinlintoilla. Hetken päästä vuoroja peruttiin mm. pakkaseen vedoten. Ei mennyt kauaa kun ilmoitettiin että velat on poskettomat ja liikenne loppuu heti nyt. Oy:n konkurssi. Enää Paunu ei pieraissutkaan Helmikkalaan päin. Ei ollut enää mitään kupattavaa. LAL sai jälleen yhden uhrin. Helmikkalan bussiajot oli ajettu. Kymmenet puukot selässä.

        Aika erikoinen käsitys tapahtumista, on mielikuvitus lähtenyt kovalle laukalle....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika erikoinen käsitys tapahtumista, on mielikuvitus lähtenyt kovalle laukalle....

        Todellakin omituinen tulkinta asioiden kulusta. Todellisuudessa Helmikkala Ky:n kaatoi matkatoimisto SH-Tours, jolla oli suuret velat painolastina. Koska yhtiömuoto oli ky ja omistajat samoja kuin liikenneyhtiössä, joutuivat omistajat suoraan vastuuseen veloista mikä kaatoi myös liikennepuolen. Tämän Jälkeen tietääkseni samat henkilöt perustivat Helmikkalan Liikenne Oy:n, joka ei kuitenkaan enää pärjännyt markkinaehtoisesti, koska suuri osa heidän liikennealueestaan oli sosialisoitu nysse-liikenteeksi. Kaikki nämä asiat selviävät Helmikkala Ky:n konkurssioikeudenkäynnin asiakirjoista. Vielä tässä vaiheessa liikennepuolen talous oli täysin kunnossa. Tietojeni mukaan ainakin yksi Helmikkala-niminen henkilö jatkaa Paunun palveluksessa, joten tämäkin sulkee pois sen narratiivin, että Paunu olisi aiheuttanut Helmikkalan lopun.


      • Anonyymi

        "Näin Vainion rekan taas 3-tiellä! Jösses. Mitäs jos muutkin bussiyritykset ostaisivat rekkoja. Antaisiko MH heillekin rahtia? Vai suljettaisiinko sukuoikeudettomat tylysti ulos?"

        Kun oikein itselleen uskottelee, että mörköjä on olemassa, toiset tosiaan alkavat niitä näkemään, milloin missäkin.
        Myös noista sukuoikeuksista on joillekin muodostunut sairaalloinen pakkomielle.
        Mutta onhan noita autoja, Ventoniemi Uudellamaalla myy ja ajaa soraa, Paunulla on tilinpäätöstietojen mukaan pari kuorma-autoa, Savonlinjalla on tilinpäätöstietojen mukaan 22 muuta kuin linja-autoa, joilla ajetaan mm. polttonesteitä. Bussifirmoja on Suomessa noin tuhat, joten olisi liian suuri raha ostaa kaikkien tilinpäätös, noin 4000 euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helmikkalalla ei ollut kuorma-autoilua. Paunu vei Helmikkala Ky:n parhaat linjat ja linja-autot. Ky kaatui. Sitten suhmuroiden perustettiin Helmikkalan Liikenne Oy joka ajoi joitakin vakiovuoroja hirveillä paikkurinlintoilla. Hetken päästä vuoroja peruttiin mm. pakkaseen vedoten. Ei mennyt kauaa kun ilmoitettiin että velat on poskettomat ja liikenne loppuu heti nyt. Oy:n konkurssi. Enää Paunu ei pieraissutkaan Helmikkalaan päin. Ei ollut enää mitään kupattavaa. LAL sai jälleen yhden uhrin. Helmikkalan bussiajot oli ajettu. Kymmenet puukot selässä.

        Onpa mielenvikaista tekstiä. Paunuhan jeesasi Helmikkalaa sen minkä voi, mutta lopulta sekään ei riittänyt.
        Kirjoittajalla on selvästi punaiset lasit päässä, joten en kovin lähtisi avaamaan keskustelua selässä olevista puukoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa mielenvikaista tekstiä. Paunuhan jeesasi Helmikkalaa sen minkä voi, mutta lopulta sekään ei riittänyt.
        Kirjoittajalla on selvästi punaiset lasit päässä, joten en kovin lähtisi avaamaan keskustelua selässä olevista puukoista.

        "Jeesasi" joo viemällä parhaat bussit ja parhaan lähdön 16:05 Tampere-Lahti. Heikompaa lähtöä 21:15 Tampere-Pälkäne Paunu taisi jaksaa ajaa jopa kokonaisen viikon Helmikkala Ky:n kaatumisen jäkkeen! Merkittävä heikennys pälkäneläisten iltapalveluun! No, sitten jo iskikin oikeudentunnossaan tinkimätön Lauri ja hääti Paunun pois kello 16 apajilta. Yhä nytkin klo 16 Tampereelta pääsee Lahteen ainoastaan majesteetillisen Van Hoolin kyydissä. Paunu on suossa. Lauri kosti Helmikkalan ja pälkäneläisten iltaliikkujien puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jeesasi" joo viemällä parhaat bussit ja parhaan lähdön 16:05 Tampere-Lahti. Heikompaa lähtöä 21:15 Tampere-Pälkäne Paunu taisi jaksaa ajaa jopa kokonaisen viikon Helmikkala Ky:n kaatumisen jäkkeen! Merkittävä heikennys pälkäneläisten iltapalveluun! No, sitten jo iskikin oikeudentunnossaan tinkimätön Lauri ja hääti Paunun pois kello 16 apajilta. Yhä nytkin klo 16 Tampereelta pääsee Lahteen ainoastaan majesteetillisen Van Hoolin kyydissä. Paunu on suossa. Lauri kosti Helmikkalan ja pälkäneläisten iltaliikkujien puolesta.

        Ja hienoa, että Onnibusin kyydissä pääsee edelleen Pälkäneelle Tampereelta 21.15.lähdöllä.
        Ylistetään Lauria, ylistetään Lauria.
        Halleluja, halleluja.
        Kosto elää ,kosto elää!
        No, tosiasiallisesti Lauri lienee itse suossa, josta ei Suomessa ole ylös nousua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hienoa, että Onnibusin kyydissä pääsee edelleen Pälkäneelle Tampereelta 21.15.lähdöllä.
        Ylistetään Lauria, ylistetään Lauria.
        Halleluja, halleluja.
        Kosto elää ,kosto elää!
        No, tosiasiallisesti Lauri lienee itse suossa, josta ei Suomessa ole ylös nousua.

        Lauri on Pyhä Nimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri on Pyhä Nimi.

        On, on. Surumme oli suuri, kun Lauri-enoni kuoli joulukuussa 2001.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jeesasi" joo viemällä parhaat bussit ja parhaan lähdön 16:05 Tampere-Lahti. Heikompaa lähtöä 21:15 Tampere-Pälkäne Paunu taisi jaksaa ajaa jopa kokonaisen viikon Helmikkala Ky:n kaatumisen jäkkeen! Merkittävä heikennys pälkäneläisten iltapalveluun! No, sitten jo iskikin oikeudentunnossaan tinkimätön Lauri ja hääti Paunun pois kello 16 apajilta. Yhä nytkin klo 16 Tampereelta pääsee Lahteen ainoastaan majesteetillisen Van Hoolin kyydissä. Paunu on suossa. Lauri kosti Helmikkalan ja pälkäneläisten iltaliikkujien puolesta.

        Tämä voi olla typerin kirjoitus mitä olen aikoihin nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä voi olla typerin kirjoitus mitä olen aikoihin nähnyt.

        Onko tällä palstalla joskus ollut mitään muuta kuin onnibussilaisten typeriä kirjoituksia?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      98
      5189
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      3385
    3. Vanhalle ukon rähjälle

      Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3195
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

      Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2439
    5. Purra hermostui A-studiossa

      Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      249
      1502
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

      Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1281
    7. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      81
      1260
    8. Mitä sanoisit

      Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1188
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      133
      1108
    Aihe