Miksi Jumala loi poikkeavat ihmiset eri tavoin kärsimään?

Anonyymi-ap

Ihan aluksi sanon, että tiedän tämänkin kaikuvan pitkälti kuuroille korville, eikä täten auta yhtään mitään. Kunhan itken.

Miksi Jumala loi erilaisia poikkeavia ihmisiä tänne maailmaan kärsimään, jos he eivät voi elää sen mukaista elämää, mikä tekisi elämästä elämisen arvoista.
Lukuisia poikkeavuuksia, joilla ei ole oikeutta elää oman näköistä elämää ollakseen Jumalalle kelpaavia.

Miksi Jumala loi myös ihmisiä, joilla on niin paljon erilaisia hidasteita, etteivät he pysy niiden vuoksi kunnialla uskomaan. Esimerkiksi jos joka asia vastustaa ja rukouksetkin tuntuvat kaikuvan ihan kuuroille korville. Oma elämäni on ollut yhtä riutumista hamasta tapista saakka ja oman onnensa nojassa täällä yhä rämmitään. Ongelmistani johtuen olen useita kertoja repsahtanut juomaan ja käyttämään päihteitäkin. Tiedän, ettei ryyppääminen ole järkevää, eikä suotavaa, mutta jos apua ei saa mistään. Onko silloin väärin, jos joskus repsahtaa? Tiedän, että päihteet tuo mielettömästi ongelmia ja ne eivät ole viemässä asiaani eteen päin. En kuitenkaan kestä tätä valtavaa ahdistusta, jonka kanssa joudun niin turhan usein painimaan. Olen sukuni silmissä yksi juoppo vain, joka ite kusee elämänsä. Jos omasta valinnasta olisi kyse, minun ei tarvitsisi juoda ollenkaan, vaan olisi menestyvä ihminen, jolla kaikki jutut rullaa niin hyvin, että kykenen itse omalla työlläni itseni elättämään ja ehkä joitain muutakin siinä sivussa.

Kun itse rämmin, huomaan, että moni muukin rämpii. Kuka minkäkinlaisessa suossa. Yksi huomaa olevansa homoseksuaali, muttei joutuu tukahduttaa ison osan itsestään ollakseen yhteisölle kelpaava. Toinen on joutunut vasten tahtoaan eronneeksi ja rakastunut uuteen uskovaiseen. He vain eivät saa mennä naimisiin. Monet ovat näin kuitenkin toimineet ja tämä jakaa uskovaisten yhteisöä. Kaikki ei tällaisia henkilöitä tervehdi enää Jumalan terveellä. Meitä eritavoin kohtuuttoman isoilla risteillä rasitettuja ihmisiä on paljon. Mikä merkitys tällä on? Miksi Jumala sallii joillekin kohtuuttomia ristejä kannettavakseen?

Itekin nyt mietin, tartunko taas pulloon, vai mikä olisi parempi vaihtoehto. Pohde alasajaa toimintoja ja jo aiemmin mielenterveyspalvelut ovat olleet kohtuuttoman huonot. Seuroihinkaan minulla ei ole enää asiaa, vaikka haluaisin yrittää pystyä uskomaan armahtavaan ja rakastavaan Jumalaan. Tää kaikki on vain tehty minulle kohtuuttoman vaikeaksi, joten pullo tuntuu helpoimmalta tähän pohjattomaan tuskaan ja kärsimykseen.

70

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen pikkumaistissa kirjoittanut tämän, joten kirjoituksessa voi olla kirjoitusvirheitä.

Lyhennettynä:
      Jumala on luonut monenlaisia poikkeavuuksia, kuten

1. nepsy-ihmiset.

Heillä on monenlaisia vastuksia elämässä. Olen yksi heistä. Haluaisin elää kunnon elämää ja menestyä työelämässä. Omat haasteeni vain estää sen. Ja koska mikään ei suju, olen syvästi ahdistunut ja masentunut. Lohdutan itseäni juomalla, vaikka tiedän, ettei sekään auta. Se vain helpottaa hetkellistä oloa.

2. Seksuaaliselta suuntautumiseltaan poikkeavat

He eivät saa rakastua, ja joutuvat kieltämään tunteensa.

3. Vastoin tahtoaan eronneeksi joutuneet

He eivät saa rakastua enää kehenkään muuhun, vaikka ex-puolisi olisi kieltänyt uskon ja ei mitään toivoa, että hän ikinä tekisi parannusta.

Omassa lähipiirissäni on näitä kaikkea kolmea ja on raskasta seurata, kuinka Jumala vain antaa tällaisten ihmisten eri tavoin kärsiä. Se lisää myös minun henkistä kuormaa entisestään. Hukutan niitäkin juomiseen.

• Anonyymi

On totta että monenlaista taakkaa on jo sukupolvien myötä ihmiskuntaan kertynyt, minäkin ihmettelen eikö jo riittäisi. Seksiäkin on alettu palvoa epäjumalana ja moni luulee ettei ilman voi muka olla. Eihän se niin ole, vaan paastoaminen siinä asiassa voi viedä lähemmäs Jumalaa.

Mutta vielä on aikaa, ja Jeesus katsoo sinuakin lempeästi kuin Pietariin kerran ja kaipaa lähelleen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On totta että monenlaista taakkaa on jo sukupolvien myötä ihmiskuntaan kertynyt, minäkin ihmettelen eikö jo riittäisi. Seksiäkin on alettu palvoa epäjumalana ja moni luulee ettei ilman voi muka olla. Eihän se niin ole, vaan paastoaminen siinä asiassa voi viedä lähemmäs Jumalaa.

Mutta vielä on aikaa, ja Jeesus katsoo sinuakin lempeästi kuin Pietariin kerran ja kaipaa lähelleen...

Samaa mieltä. Olisipa tällaisia kommentteja enemmänkin, oikeaa suhtautumista:)

• Anonyymi

"Jumala on luonut monenlaisia poikkeavuuksia, kuten"

Ihminen muodostuu äitinsä kohdussa vanhemmilta saamiensa sukusolujen sisältämän informaation ohjaamana. Vaikea uskoa, että Jumala valvoisi erikseen jokaista solunjakautumista. Tämä informaatio viittaa kuitenkin älykkääseen suunnittelijaan, joskin vajavaisella ihmisjärjellä ei voi ymmärtää sen/hänen syntyä.
        Ihmisten perimään on aikojen kuluessa kertynyt monenlaisia virheitä, jotka aiheuttavat poikkeavuuksia. Myös alkion kehityksen aikana voi syntyä virheitä, koska kyseessä on erittäin monimutkainen prosessi, joka on altis m.m. viruksille ja ympäristömyrkyille.

• Vapauta itsesi asiasta, jos löydät niiltä navan, on he ihmisen aikaan saannoksia.

Adamilla ja Eevalla sitä ei ollut.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍒 ­­N­­­y­­m­f­o­­­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18079785S

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Mainitse vaikka 5 ensimmäistä Jumalan luomaa sukupolvea, jossa on jotain pahasti poikkeavia?

Kyllä ihmisten omat ongelmat ovat poikkeuksia luoneet, sukurutsasta mm johtuen.

Älä leimaa tähän asiaan Jumalaa.

• Anonyymi

Niin se on. Homot savat itse syyttä ongelmista itteään. Jumala on sanonut miten asiat on jos ei usko, oma vika. Ei olut silloin täll pahasta oo. Auttaa ahistukseen. Mammonaa jumala ei oo koskaan sanonut palveltavan. Rakastaminen on tärkeää. Se ei tunne rajoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin se on. Homot savat itse syyttä ongelmista itteään. Jumala on sanonut miten asiat on jos ei usko, oma vika. Ei olut silloin täll pahasta oo. Auttaa ahistukseen. Mammonaa jumala ei oo koskaan sanonut palveltavan. Rakastaminen on tärkeää. Se ei tunne rajoja.

Tämä on totisinta totta, Homojen suhteen.
        Israelissa heidät tuli poistaa kansansa keskuudesta, Jumalan oheen mukaan.

Tämä tarkoitti heille kivittämistä , eli henki lähti ja olivat saastaisia.

Kieltoja oli yli kymmenen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Himot eivätole mitenkään poikkeavia sillä heitä on ollut niin kauan kun ihmisiä on ollut maanpäällä he ovat terveitä ihmisiä ja tekevät työtä ja maksavat veroa ailloin ei voi olla poikkeava. Sitten se. Että homolla on erilainen seksuaalinen suuntaus m ei taas mielestäni kuuluneessa tähän keskusteluun. Sillä heitä on ja saakin olla. Ei ole keneltäkään mitenkään pois. Mutta poikkeavuuksia ovat ihmiset jotka jauhavat asioita uskon varjolla, sekoitetaan puurot ja vellit. Jos niin olisi että jumala olisi olemassa niin hän hyväksyisi kaikki ihmiset j. Joten aika lopettaa ainainen joista jauhaminen. Eräät kuuluvat vasenkätisyyden ryhmään lasketaanko sekin ominaisuus poikkeukseksi myös. Äjollain ei kasva hoiåukset koskaan , ovat saaneet jonkun geenin mikä tekee sen mahdottomaksi , onko sekin ominaisuus poikkeavaksi laskettu ?
        Täytyy olla vähän ihmisillä tekemistä kun joka päivä joku vetää homot esiiin jutuissaan ja samalla muka uskoo niin saamaristi jumalaan . Kaksoismoraalia niin että se haisee oikein.
        Entäs lapset jotka synytyvät aivo vaurioiden kanssa , saavatko he olla rauhassa teidän lapsellisilta höpötyksiltänne Se mitä itse ei voi muuttaa kelpaisi jumalalle jos jumala olis olemassa .
        Sitten jos joku huokailee viinan kulutustaan niin se ei ole oikeus sillä siihen voi itse vaikuttaa
        Tiedetään että jos masennus yllättää niin hetken hurman saa viinasta mutta samalla se tekee masennuksen syvemmäksi . Jotkut ovat tahallaan masentuneita Sekin tiedetään
        Kas kun parantuminen voisi muuttaa elämään mitä juoppo ei halua.
        Ja uskon asioista voisitte puhua jollain uskon palstoilla , sillä meitä ontäöllä muitakin jotka ajattelemme hieman toisin. Niin että jokainen elää elämäänsä omilla ehdoillaan ja usein on työ se asia joka pelastaa ihmisen masennuksesta koska silloin tehdään työtä josta saa pakålkkaa että voi elättää itsensä omilla tienisteilla

• Anonyymi kirjoitti:

Himot eivätole mitenkään poikkeavia sillä heitä on ollut niin kauan kun ihmisiä on ollut maanpäällä he ovat terveitä ihmisiä ja tekevät työtä ja maksavat veroa ailloin ei voi olla poikkeava. Sitten se. Että homolla on erilainen seksuaalinen suuntaus m ei taas mielestäni kuuluneessa tähän keskusteluun. Sillä heitä on ja saakin olla. Ei ole keneltäkään mitenkään pois. Mutta poikkeavuuksia ovat ihmiset jotka jauhavat asioita uskon varjolla, sekoitetaan puurot ja vellit. Jos niin olisi että jumala olisi olemassa niin hän hyväksyisi kaikki ihmiset j. Joten aika lopettaa ainainen joista jauhaminen. Eräät kuuluvat vasenkätisyyden ryhmään lasketaanko sekin ominaisuus poikkeukseksi myös. Äjollain ei kasva hoiåukset koskaan , ovat saaneet jonkun geenin mikä tekee sen mahdottomaksi , onko sekin ominaisuus poikkeavaksi laskettu ?
        Täytyy olla vähän ihmisillä tekemistä kun joka päivä joku vetää homot esiiin jutuissaan ja samalla muka uskoo niin saamaristi jumalaan . Kaksoismoraalia niin että se haisee oikein.
        Entäs lapset jotka synytyvät aivo vaurioiden kanssa , saavatko he olla rauhassa teidän lapsellisilta höpötyksiltänne Se mitä itse ei voi muuttaa kelpaisi jumalalle jos jumala olis olemassa .
        Sitten jos joku huokailee viinan kulutustaan niin se ei ole oikeus sillä siihen voi itse vaikuttaa
        Tiedetään että jos masennus yllättää niin hetken hurman saa viinasta mutta samalla se tekee masennuksen syvemmäksi . Jotkut ovat tahallaan masentuneita Sekin tiedetään
        Kas kun parantuminen voisi muuttaa elämään mitä juoppo ei halua.
        Ja uskon asioista voisitte puhua jollain uskon palstoilla , sillä meitä ontäöllä muitakin jotka ajattelemme hieman toisin. Niin että jokainen elää elämäänsä omilla ehdoillaan ja usein on työ se asia joka pelastaa ihmisen masennuksesta koska silloin tehdään työtä josta saa pakålkkaa että voi elättää itsensä omilla tienisteilla

Raamatun mukaan himo, nimenomaan samaan sukupuoleen on ollut aina Jumalalle kauhistus.

Hänen mukaan e tuli tappaa, poistaa keskuudestanne.

Toora, Mooseksen laki, kieltää homoseksuaalisuuden selvästi: ”Älä makaa miehen kanssa, niin kuin naisen kanssa maataan, sillä se on kauhistuttava teko.” (3. Moos. 18:22). ”Jos mies makaa miehen kanssa, niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava.” (3. Moos. 20:13).

Tuomio oli suurempi, mitä ihmisen tappamisesta tilanteesta riippumatta.

Homojen hyväksyjien tulee miettiä, että jos koko yksi sukukunta maailmassa olisi homoja, paljonko meitä olisi enää jäljellä, se on tyhmyyksissäkin suurin näyte.

Ei työteolla Jumalan määräämä kuolematuomiota voida kumota.

Kyllä se keskustelu kuuluu, koska se on niitä Jumalan anatomia ehdottomia sääntöjä koskien koko maailmaa.

Sehän pois naiselta, joka jää ilman kun kaksi homoa panevat vuoron perää toisiaan ruskeaan reikään.

Tuo tuo epäilysi; Jos niin olisi että jumala olisi olemassa niin hän hyväksyisi kaikki ihmiset

Ei hyväksy, sillä Hänen lakinsa kieltää sen useampaan kertaan ja pitää heitä Lainrikkojina, joiden on kuoltava.

Totuus on aina myönnettävä.

Siinä ei käsiä tarvita, kun aktia, joka heillä on perverssi.

Mitä kaksoismoraalia kansalla on asiaan, sillä he ajattelevat samoin kun Jumala. Kuka on enemmän kaksoismoralisti, kun kaksi meistä kulkee käsikynkkää, molemmat erektiossa?

Se haisee jo vieressä kulkevillekin.

Paavali sanoi; Kun minä olin lapsi, minä ajattelin kun lapsi, mutta kun olen aikuinen ajattelen kun aikuinen!

Ota oppia tästä, sillä Sinulla on kaksi ongelmaa, ei ole Jeesusta, ja toinen, Jumalakin uupuu ja seisotat vehkeitäsi toiselle miehelle.

Lapsi kelpaa Jumalalle ilman Jeesustakin, mutta aikuinen ei.

Älä hae verukkeita?

Jeesuksin teki ja joi viiniä, mutta rajansa sillä, mutta homoudella raja, on yksi pisto takaapäin, ja taivasosuus meni siinä.

Kuka eniten haluaa saatanallisuuden jatkuvan, kun homot osaltaan?

Älä syytä masennusta homoudesta, syytä sitä miesparia, joka harrastaa homoutta?

• Anonyymi

Mut rakkaat Lestat eikös se alkoholin juonti oo myös syntiä😁😊 hyihyi teitä. Määpä meen tästä lukee Astrologiaa niin Helvetis nähää. Jumalan Terve vielä 😘

• Oliko Jeesus syntinen, kun teki Viiniä, Kaanaan häissä, lähes 200 litraa, ja soi sitä muutenkin päivittäin?

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Oliko Jeesus syntinen, kun teki Viiniä, Kaanaan häissä, lähes 200 litraa, ja soi sitä muutenkin päivittäin?

Opettele harhapastori kirjoittamaan oikein. Pakonomainen säälittävä kommentti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puutu kenenkään kirjoittamiseen kaikki ovat tietoisia että virheitä tulee jokaiselle kun koneetkin tuppaavat mutta sanat toisiksi , joten et sinä siitä kuole jos jonkun sormi on lipsunut näppäimillä,, minulle sitä tapahtuu yhtä mittaa vaikka miten yritän. Ja kun puhelimella kirjoittaa niin näkö joka ei ole enää mikään hyvä tekee tepposia joten paras kun lopetat pilkun viilaamisen, normaali ihminen kyllä ymmärtää jos joku kirjain tulee väärin sillä he osaavat ajatella . Pääasia kun tekstin ymmärtää,

• Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta, mikä siinä meni väärin?
        Myönnän sen osaltasi, se meni Sinun tietokompetenssis yli, joten olisit ollut hiljaa.

• Miksi Jeesus teki viiniä häihin, lähes tuhat litraa, ja nautti viiniä päivittäin.

Hoks, Hän ei käyttänyt sanontaa, - Jumalan Terve, vaan -rauhaa.

• Anonyymi

Alotus oli provo

• Anonyymi

Saman psykopaatin juttuja kun muutkin. Tunteisiin vetovaa paskaa. Niitä ei rakasta kukaan

• Anonyymi

voit aina rakastaa jeesusta 🤣 minä en voi koska tykkään vain tytöistä

• Anonyymi

Sithän voit mennä panee alottajaa, tartuu mulkuusi eikä päästä irti

• Anonyymi

"Miksi Jumala loi poikkeavat ihmiset eri tavoin kärsimään?"

Jumala kostaa tällä tavoin isien pahat teot.

• Anonyymi

Ihminenkin voi kostaa yhdessä tapauksessa, jota ei oo raamatussa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminenkin voi kostaa yhdessä tapauksessa, jota ei oo raamatussa

Tai ei oikeestaan kostaa vaan tappaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai ei oikeestaan kostaa vaan tappaa

Sodassakin tapetaa vihollisia

• Anonyymi

Poikkeavia ihmisiä sanot, olisko vaan niin että kaikki eivät ole syntyneet samalla muotilla se tapaa olla niin. Kaikki ihmiset ovat yhtä arvokkaita ihmisinä

• Anonyymi

Jos Jumala kostaa.Jeesuksen sovinnolla ei ole enää mitään virkaa.Tämmöinen paskianen Jumalaki sitte on.Ei kunnioita poikansa sovitustyötä.

• Ei luonut, Jumala loi Jeesuksen kanssa ihmisen seurakseen.

• Anonyymi

Jumalannehan on tunnettu narsistinen sadisti. Sehän nauttii ihmisten kärsimyksestä!

• Anonyymi

Mut se joukkokin on tullut perkeleeksi hoitomiessekoilun takia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut se joukkokin on tullut perkeleeksi hoitomiessekoilun takia

Kun katsoo näiden junttien kirjoitusta niin on onnellinen kun ei vanhempani ole olleet näitä jotka pesee aivot lapsilta . On saanut elää lapsen elämää ilman naurettavuuksia mitä nämä julistavat ,ei tarvinnut pelätä jonkun jumalan rangaistuksia kuten koulukaverini joutui tekemään ja pissasi housuihinsa pelosta jos olimme olleet lasten tavoin oma päisiä joten siitä kiitos minun vanhemmilleni ettei pilattu lapsuuttani satuolennoilla .
        Sain ihan itse aikuisena valita oman tieni saako uskovaisten lapset sitä mahdollisuutta koskaan. Kun pelkäävät aina tekevänsä väärin

• Anonyymi

Well, talli ja piensähkövehkeet ei pelasta.

• Anonyymi

Voisiko olla että sinulla on vain liian kovat odotukset ihan omaa itseäsi kohtaan. Ihminen on laumaolento, jos muut tuntuu pärjäävän niin ajattelee että itsekin pitää pärjätä, mutta ei pysty. Ei Jumala ole kaikille antanut samoja lahjoja, sinun pitää vain löytää omasi.

• Anonyymi

Laumoista en tiä, usko ainakin on jakamaton, muuten ei pääse taivaaseen sitä ei voi ottaa tai antaa se joko syntyy tai ei, kelle annetaan kelle ei, ihminen ei voi sitä antaa,riipuvaisuus evankeliumi on mahdotonta,se ei pelasta, vapauttavav kyllä, kukaan uhminen ei voi määrätätä kuka saa synnit anteeksi kuka ei niissä ei ole jumalan henkeä van saatana, niille jotka niin ajattelee ei pidä antaa anteeksi,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laumoista en tiä, usko ainakin on jakamaton, muuten ei pääse taivaaseen sitä ei voi ottaa tai antaa se joko syntyy tai ei, kelle annetaan kelle ei, ihminen ei voi sitä antaa,riipuvaisuus evankeliumi on mahdotonta,se ei pelasta, vapauttavav kyllä, kukaan uhminen ei voi määrätätä kuka saa synnit anteeksi kuka ei niissä ei ole jumalan henkeä van saatana, niille jotka niin ajattelee ei pidä antaa anteeksi,

koskaan ne on sidottu synteihinsä kunnes tekee parannuksen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

koskaan ne on sidottu synteihinsä kunnes tekee parannuksen

Kukaan ei voi sit omia, järki usko ei pelasta,kun ei ole henkeä ymmärtämään asioita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei voi sit omia, järki usko ei pelasta,kun ei ole henkeä ymmärtämään asioita

ihmiauako ei pelasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ihmiauako ei pelasta

Ihmisusko kuten pinna sano

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisusko kuten pinna sano

Hoitomiehet ovat tehneet pyhän hengen pilkan eikä ne saa sitä koskaan anteeksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuten juudaskin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuten juudaskin

kavaltaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kavaltaja

ei armon ovi enää aukea, osa vl ihmisistä aattelee tehdä parannusta muuta ei tee tehdäkseen syntiä siksi nillelkään ei voi julistaa syntin päästä,kovasti käsi pystyssä mutta ei voi saarnata kun näkee niitten sairaan mielensä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on totta. Ihmisiä häpäistiin kiusattiin ja pilkattiin - ei se ymmärrä periaatteella vaikka syytä puhutteluun ei edes kerrottu. Ympärille koottiin Kristuksen kirkkolakia väkivallan apuvälineenä käyttäen aina vain isompi ja isompi porukka pilkkaamaan ja kiusaamaan. Evankeliumia käytettiin myös väkivallan apuvälineenä kaakki on anteeksi, kaakki on anteeksi ... jos yritti kysyä mitä asia koskee vastaus oli mm., ei, ei en minä sitä tarkoittanut, olet ymmärtänyt väärin, aivan muusta on kysymys, mikä sulle riittää jos evankelimi ei riitä. Hoitajat nauttivat evankeliumivallankäytöstä ja siitä, että saivat nöyryyttää ihmisiä. Menkää pois te kirotut....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on totta. Ihmisiä häpäistiin kiusattiin ja pilkattiin - ei se ymmärrä periaatteella vaikka syytä puhutteluun ei edes kerrottu. Ympärille koottiin Kristuksen kirkkolakia väkivallan apuvälineenä käyttäen aina vain isompi ja isompi porukka pilkkaamaan ja kiusaamaan. Evankeliumia käytettiin myös väkivallan apuvälineenä kaakki on anteeksi, kaakki on anteeksi ... jos yritti kysyä mitä asia koskee vastaus oli mm., ei, ei en minä sitä tarkoittanut, olet ymmärtänyt väärin, aivan muusta on kysymys, mikä sulle riittää jos evankelimi ei riitä. Hoitajat nauttivat evankeliumivallankäytöstä ja siitä, että saivat nöyryyttää ihmisiä. Menkää pois te kirotut....

Yhteisö hyväksyy toisen henkilön kiusaamisen henkisen ja hengellisen väkivallan ja uskon pilkkaamisen, koska tällainen kiusaaja ja asiansa korjaamatta jättänyt on tällakin hetkellä puhujana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhteisö hyväksyy toisen henkilön kiusaamisen henkisen ja hengellisen väkivallan ja uskon pilkkaamisen, koska tällainen kiusaaja ja asiansa korjaamatta jättänyt on tällakin hetkellä puhujana.

Yksi ainakin näytti tosiaan Päivämiehen mukaan olevan Pyhäinpäiväseurojen puhujana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi ainakin näytti tosiaan Päivämiehen mukaan olevan Pyhäinpäiväseurojen puhujana?

Jos kerran nimen tiedät niin miksi et ota suoraan yhteyttä häneen ja kerro asiasi, turha sitä on 50 vuotta vanhoja juttuja täälä palstalla huudella. Aloituksessa ei tainnut olla kyse hoitokokouksista, joita sitä paitsi on jo pyydetty anteeksi, kerrottu että heissä oli väärä henki, kirjakin siitä on kirjoitettu. Joka vanhoja muistelee,sitä tikulla silmään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kerran nimen tiedät niin miksi et ota suoraan yhteyttä häneen ja kerro asiasi, turha sitä on 50 vuotta vanhoja juttuja täälä palstalla huudella. Aloituksessa ei tainnut olla kyse hoitokokouksista, joita sitä paitsi on jo pyydetty anteeksi, kerrottu että heissä oli väärä henki, kirjakin siitä on kirjoitettu. Joka vanhoja muistelee,sitä tikulla silmään.

Ensiksikin aloitus koskee hyvinkin myös hoitokokouksia, sillä niissä on kysymys ongelmapersoonista ja heidän toimistaan. Toiseksi ei kannata ottaa kantaa ventovieraiden tapauksiin, joista ei tiedä mitään.. Sulla oli mielessä joku 50 vuotta vanha juttu. Tästä tapauksesta ei ole kuin reilu kolmekymmentä vuotta, että mistä tapauksesta sinä kirjoitat Asia on ajankohtainen niin kauan kuin se on selvitetty. Voin kertoa, että tältä henkilöltä on kysytty asiasta suoraan ja lisäksi hän on saanut kaksi kirjallista selvityspyyntöä, joihin hän ei ole vastannut.

• Anonyymi kirjoitti:

Ensiksikin aloitus koskee hyvinkin myös hoitokokouksia, sillä niissä on kysymys ongelmapersoonista ja heidän toimistaan. Toiseksi ei kannata ottaa kantaa ventovieraiden tapauksiin, joista ei tiedä mitään.. Sulla oli mielessä joku 50 vuotta vanha juttu. Tästä tapauksesta ei ole kuin reilu kolmekymmentä vuotta, että mistä tapauksesta sinä kirjoitat Asia on ajankohtainen niin kauan kuin se on selvitetty. Voin kertoa, että tältä henkilöltä on kysytty asiasta suoraan ja lisäksi hän on saanut kaksi kirjallista selvityspyyntöä, joihin hän ei ole vastannut.

Tämmöiset pelit on lahkoille ominaista, joka kulminoituu jopa satanallisena herkkään seurakuntalaiseen ja asia e todella vanhene, ilman purkamista, ennekuin tulee Jesuksen ohjeinen loppu asialle.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Tämmöiset pelit on lahkoille ominaista, joka kulminoituu jopa satanallisena herkkään seurakuntalaiseen ja asia e todella vanhene, ilman purkamista, ennekuin tulee Jesuksen ohjeinen loppu asialle.

Puhujilla ei todellakaan ole mitään valtaoikeuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin totuushan on, että tämän ko. puhuttelun syytä kysyttiin puhujalta jo ennenkuin tämä puhuja järjesti puhuttelun johtokunnan kokoonpanolla. Että turha on puhua vanhoista asioista. Kyllähän asiat saa vanhenemaan kun hautoo tekojaan kuin jäärä muniaan. Syy on edelleen selvittämättä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkalaisissa perheissä näitä toisten kiusaajia /kusipäitä kasvaa? Ja ollaan niin uskovaisia olevinaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkalaisissa perheissä näitä toisten kiusaajia /kusipäitä kasvaa? Ja ollaan niin uskovaisia olevinaan.

raamatussa ei kosaaaan saarnattu syntejä
        anteeksi, se ei ole pelastuksen ehto vaan jumalan mukanen elämä, kattokaaa sinne raamattuunne,kelle antaa anteeksi kelle ei ja kuka ei oo uskovainen, saatanan raamatunvääristelijät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

raamatussa ei kosaaaan saarnattu syntejä
        anteeksi, se ei ole pelastuksen ehto vaan jumalan mukanen elämä, kattokaaa sinne raamattuunne,kelle antaa anteeksi kelle ei ja kuka ei oo uskovainen, saatanan raamatunvääristelijät

jeesus ei kuollut syntien puolesta, kaksi käskyä toinen rakastaa jumalaa toinen lähimmäista,jälkimmäistä rikkomalla katuvalle antaa anteeksi muutenhan se on pihalla porukasta seurakunnan jälkeen jos ei kadu,ei kummempia veriä eikä muita paskoja,kasteessahan ihminen tulee seurakuntaan,saa hengen sun muut, ei sen taki et hylkää syntielämän,vl oppi on niin harhassa ku olla voi,vasta sitten kun käsittää oikean ja väärän ja tunnustaa ja ymmärtää messiaan, laiton evankeliumi jota voi noin vain saarnailla ilman mitää ja elellä miten sattuu kyllä se jeesus pelastaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhujana ei voi toimia kiusaamistaustainen henkilö. Se "luonteenkieroutuma" seuraa henkilöä läpi koko hänen elämänsä.

• Anonyymi

Aloittajaalle. Ongelma on yhteiskunta. Siina ei voi olla. Olet syntynyt maahan joss voi tehda ite mita tykkaat osallistumatta yhtaan mihinkaan. Raamattupaska mita opetetaan seuroissa se on valetta. Oot itsenainen tama yhteiskunta ei kuulu sinulle. Meet missa vaan mistaan valittamatta jos kohtaat jonkun joka on vapaa se on sun kaverisi. Vapaa maa kaikille.

• Anonyymi

Raamattu on totta, mutta sitä julistetaan monissa paikoissa enemmän ja vähemmän väärin. Liberaalein Raamatun tulkinta korostaa rakkautta ja perustelee synnin luvallisuudenki rakkaudella. Esimerkkinä vaikka samaa sukupuolta olevien avioliitot. Keskitien tulkinta pitää maata pallona ja osa uskoo Raamatun ohella myös Mensan kirjoituksiin. Eli tiedepohjaan. Kuitenkin Raamattu pitäis ottaa kokonaisuutena, eikä vain poimia niitä kohtia, jotka itelle kulloinkin sopii. Raamattu kertoo selkeästi, kuinka maa luotiin todella kuudessa päivässä. Se kertoo useissa kohdin myös maan piiristä, sekä sellaisista ilmiöistä, jotka puhuvat vahvasti litteän maan puolesta. Raamatussa kerrotaan, kuinka Jumala antoi esimerkikisi auringon paistaa vuorokauden yli. Toisillahan silloin olis ollu vuorokauden kestävä pimeys. Tätä Raamattu ei tue. Maa on antoisa ja tarjoaa hedelmät jne, koska Jumala tarkoitti. Veden paisumus ei olisi voinut myöskään toteutua pallomaassa. On kiistaton tosiasia, että vedenpaisumus todella on tapahtunut. Nooan arkin jäänteetkin ovat löytyneet Araratin vuorelta. Monilla kirkkokunnilla on paljon pyhäinjäännöksiä. Jopa Nooan arkin jäänteitä on joillain kirkkokunnilla hallussa. Maan on oltava litteä!

• Anonyymi

Jumalan miehet kulkee vapaana pyssy kadessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan miehet kulkee vapaana pyssy kadessa

Siis mikä kädessä?

• Anonyymi

> Miksi Jumala loi poikkeavat ihmiset eri tavoin kärsimään?

Jumala loi Aatamin ja Eevan, me muut olemme heidän jälkeläisiä, eikä siksi luotuja suoraan.

> Oma elämäni on ollut yhtä riutumista hamasta tapista saakka ja oman onnensa nojassa täällä yhä rämmitään.

Oletko koskaan miettinyt onko sinun elämässä mitään hyvää? Mitä jos alkaisit miettimään vaan iitä asioita jotka ovat hyviä tai hyvin?

Mutta, kärsimys, uskon, että se on mahdollista, koska ihmiset halusicat oppia tuntemaan pahan. Siitä syystä ihmiset karkotettiin elämästä tähän kuolemaan, jossa moni ikävä asia on mahdollinen. Onneksi tämä on vain lyhyt oppitunti ja ne jotka tulevat vanhurskaiksi, voivat päästä takaisin elämään.

"Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
      Mat. 25:46

"Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."
      Room. 6:23

• Anonyymi

Mikä on synti?

• Anonyymi

"Minkalaisissa perheissä näitä toisten kiusaajia /kusipäitä kasvaa? Ja ollaan niin uskovaisia olevinaan."

Vl-usko on niin kahlitseva, lapsesta asti sinua kasvatetaan noudattaamaan syntilistaa.
      Ihmiseen jää patoutumia, jotka sitten purkautuvat kiusaamisena. Onhan se kaikkien tiedossa, että vl-lapset ovat kovia kiusaamaan vl-liikkeen ulkopuolisia lapsia, kuin myös omaan liikkeeseen kuuluvia.
      Vl-ihmisillä vapaus puutuu, kun jätin vl-liikkeen suurimpana tunteena koin Vapauden.

• Anonyymi

Samanlaisia kaikki paskiaiset islamisteja myoten kaikki kiusaa.ei ole olemassa mitään pelastavaa yhteisoä kaikki on kiusaajia pahuuteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samanlaisia kaikki paskiaiset islamisteja myoten kaikki kiusaa.ei ole olemassa mitään pelastavaa yhteisoä kaikki on kiusaajia pahuuteen

Uskoville kateellisia

• Anonyymi

Vl-uskoon kuuluu kiusaaminen, olen kokenut sitä itse ja nähnyt miten tänä päivänäkin sukulaiseni on joutunut kiusatuksi, toisten vl-nuorten kiusaamaksi, ei oteta joukkoon.

• Anonyymi

Yhteisössä tulisi aloittaa kunnon tapakasvatus. Turhaan ja aiheettomasti ei arvostella, että yhyeisössä viikot tehdään syntiä ja seuroissa kaikki nollataan. Jotain mätää järjestelmässä on ja pahasti. Ainakin tosi kierot ja ilkeät ihmiset haluavat käsittää vapauden niin, että mitä tahansa saa tehdä, koska sen saa yleisestä saarnasta anteeksi. Kuitenki todella uskovainen ihminen pyrkii kunnioittamaan kaikkia ja kaikkien elämää ja rlämään yhteisön arvojen mukaisesti. Nyt on paljon ihmisiä myös aikuisia, jotka kököttävät seurapenkissä, mutta käyttäytyminen ei kuitenkaan kerro mitään uskovaisuudesta, vaan päinvastoin ovat todellisuusessa toisia kohtaan täysiä piruja. En näe tätä uskovaisuutena. Miksi ihmiset ovat kokonaan unohtaneet sen tosiasian, että asiat tulee korjata ensisijaisesti niiden kanssa, joita asia koskee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhteisössä tulisi aloittaa kunnon tapakasvatus. Turhaan ja aiheettomasti ei arvostella, että yhyeisössä viikot tehdään syntiä ja seuroissa kaikki nollataan. Jotain mätää järjestelmässä on ja pahasti. Ainakin tosi kierot ja ilkeät ihmiset haluavat käsittää vapauden niin, että mitä tahansa saa tehdä, koska sen saa yleisestä saarnasta anteeksi. Kuitenki todella uskovainen ihminen pyrkii kunnioittamaan kaikkia ja kaikkien elämää ja rlämään yhteisön arvojen mukaisesti. Nyt on paljon ihmisiä myös aikuisia, jotka kököttävät seurapenkissä, mutta käyttäytyminen ei kuitenkaan kerro mitään uskovaisuudesta, vaan päinvastoin ovat todellisuusessa toisia kohtaan täysiä piruja. En näe tätä uskovaisuutena. Miksi ihmiset ovat kokonaan unohtaneet sen tosiasian, että asiat tulee korjata ensisijaisesti niiden kanssa, joita asia koskee.

Jos tietää, että seurapenkissä istuu yksikään kusipää, ei sinne tule menmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tietää, että seurapenkissä istuu yksikään kusipää, ei sinne tule menmä.

Niin seurapenkissä.Mutta jos puhujanpenkissä istuu kusipää ei siis haittaa vai?Kyllä mua haittaa enempi jos puhujanpenkissä istuu kusipää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin seurapenkissä.Mutta jos puhujanpenkissä istuu kusipää ei siis haittaa vai?Kyllä mua haittaa enempi jos puhujanpenkissä istuu kusipää.

Olen kanssasi samaa mieltä. Eli seuroihin ei tule mennä, jos tietää, että seurapenkissä istuu kusipää, mutta vieläkin vakavampi syy jäädä pois on, jos puhujanpenkissä istuu kusipää. Tunnen tällaisen.

• Jumala loi ainoastaan Adamin ja Eevan, ilman napaa?

Katso jos heillä on napa, on se nainnin ja synnytyksen tulos?

Hyvin naurettavaa.

• Anonyymi

No eihän täälä muuta olisikaan kuin Adam ja Eeva.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      92
      3181
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      299
      1777
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1637
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      90
      1470
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      405
      1457
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      407
      1350
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1229
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1117
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      344
      959
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      272
      946
    Aihe