Ajanvaraus on syvältä perseestä, puhelivaraus klo 8-10 , yli 30 puhelua ja kokoajan varattua, eli saat ajan tuurilla jos saat?
Koronarokotus Siilinjärvi !
15
748
Vastaukset
- Anonyymi
No on. Toista se on meillä sikun jäbillä kun aikoja ehdotetaan sähköpostilla. Näppärää valitset vain ajan.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18079916c
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Vieläkö niitä jaetaan?
- Anonyymi
Yhteyttä valitsemaanne numeroon ei saada, ajanvarauspuhelin siis kiinni?
Sote toimii? - Anonyymi
Miten sen ajan saa varattua, ei ainakaan puhelimella??
- Anonyymi
Tietääkseni koronarokote ei toimi ja saattaapa olla jopa vaarallinen...miksi siis ottaa?
- Anonyymi
Myrkyillä tuli vainajia ja Suomessakin kansaanmurha näillä nyt tehty - missä tuomiot - piikittäjätkin linnaan vaan jos saavat kiinni, että ns. rokotettu on vammautunut tai kuollut tai on saanut vaikka syövän tai muun pysyvän haitan. Korvauksia vaan hakemaan eikä lojuta sohvan pohjalla valittaen tapahtunutta.
- Anonyymi
Täällä pöljällä ei onnistu mikään.
- Anonyymi
Marinin sote @€#&^*@!
- Anonyymi
MEDIAKIIHOTUS PÄÄLLÄ TAAS VENÄJÄVIHAN LIETSONNAN LOMASSA.
Mainostetaan oikein olan takaa näitä myrkkyruiskeita auttavina vaikkei kukaan ole mitään apua saanut - päivastoin ovat sairastelleet ja jopa kuolleet.
Mainostavat roskalehdissä vielä pitkillä jonoilla - ja kahelit lampaat menee näin retkuun kun ei ole omaa kykyä ajatella.- Anonyymi
Korkki kiinni ja rauhotu.
- Anonyymi
Siilinjärvi haluaa ilmeisesti tappaa ihmiset koronanaan, kuukauden olen yrittänyt saada rokotusaikaa, 200 puhelua joihin kukaan ei vastaa, soittopyyntöä ei voi jättää, netissä ei ole aikoja ollenkaan. Omahoitaja kertoi että yritä vaan soittaa tai varaa aika Pohjois-Savon hyvinvoitialueen sivuilta, niin miten?
T. Riskirymää ja töissä.- Anonyymi
Ennemmin sinä siihen piikkiin kuolet kun koronaan. Siksi siellä ei vastata torvi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennemmin sinä siihen piikkiin kuolet kun koronaan. Siksi siellä ei vastata torvi!
Savolaiskommari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savolaiskommari?
Pöljällä ollaan joo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1134304- 1503689
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291730
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371568Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141211Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140