Statiinilääke tekee huteraa oloa

ja vie voimia pois, tuntuu siltä. Toista viikkoa syönyt 10mg. Vaikka tuo paksu lumi oli tosi kevyttä kolata, niin kyllä otti aika lailla voimille. No, katellaan....
4182
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Minut teki kuolemanväsyneeksi ja aiheutti vakavia lihaskipuja. Oli pakko lopettaa.

Äänestä
  • Käsivarsissa kipua, kestän kyllä.

    Äänestä

Käsivarret on koko ajan kipeät

Äänestä

Statiinien huono puoli,saattaa vaikuttaa
liikkumis halukkuuteen.hengästyminen,ja
kivut yleinen oire suurimmilla osasta ihmisiä.
Kannattaa kuitenkin koittaa löytää sopiva
lääke,jos ei löydy niin muitakin kolesterolia
alentavia vaihtoehtoja on olemassa.Mielestäni
ei kannata käyttää,jos joutuu paljon muuttamaan
normaaleja elämän rytmiä.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta


Anonyymi-ap kirjoitti:

ja vie voimia pois, tuntuu siltä. Toista viikkoa syönyt 10mg. Vaikka tuo paksu lumi oli tosi kevyttä kolata, niin kyllä otti aika lailla voimille. No, katellaan....

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu