Mistä saa ladattua ilmaisen Microsoft Officen?
Microsoft Office
13
344
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tollaista kannata asentaa, edes ilmaiseksi! kun on parempia ilmaisia oikeesti!
- Anonyymi
Windowsin käytössä kapuloita persiissä
Mikään ei suostu toimimaan, vain herjaa että: maksa - osta - maksa - osta - jne. - Anonyymi
Aloin asentaa tänään Wituttinta
Asennus meni jo alussa ihan päin v...ua, niinkuin muistelin aikansa muittenkin kanssa. Sitten asennuksessa tuli vaihe missä asennusohjelma uteli sähköpostiosoitetta, urkki puhelinnumeroa ja pin-koodia, tietokoneessa????
Sanomattakin selvää että tuossa kohtaa hermo meni urkkijaan ja painoin resettiä.
Miksi eivät panosta miellyttävään käyttäjäkokemukseen ja helppouteen?
Miksi ei Wituttimen a sennusohjelma voi kysyä vain tarvittavat tiedot ja vain asentua eikä olla tuollainen hermojasyövä vi***mainen joutavien urkkija???? Asensin sitten Ubuntun enkä olis uskonut, että asentaminen ja käyttö on näin iisiä. F#ck Witutin! - Anonyymi
Lueskelin palstaa ja totesin
Tää täällä tulee ihan selväksi yksi asia. Jaa mikä asia. No se asia että Windows on tajuttoman paska ja haitallinen ihmisen mielelle. - Anonyymi
Voisitko suositella jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko suositella jotain.
LibreOffice
Calligra
vain Office
WPS-Office
Office Online
Google Docs - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LibreOffice
Calligra
vain Office
WPS-Office
Office Online
Google DocsKiitos.
- Anonyymi
Tekemällä tili Microsoftin sivuille. Sieltä saa ilmaisen selainpohjaisen tosin ominaisuuksiltaan rajoitetun Officen.
- Anonyymi
LibreOfficea käytän itse. Ubuntu on hyvä, mutta jos haluaa enemmän Windowsia muistuttavamman niin Kubuntu voi olla toimivampi.
- Anonyymi
Tai sitten Linux Mint Xfce, siinäkin tulee Libreoffice mukana.
- Anonyymi
Jos sille on oikeasti käyttöä niin kannattaa ostaa lisenssi 70€ hintaan tai 120€ hintainen paketti jossa ei ole päivitystä. Itselläni on 365 lisenssi.
Mutta jos et käytä kuin satunnaisesti, niin joku libre ajaa sen käytön. Kaikki kunnia noille ms arvostelijoille , mutta joku vaan tekee oikeasta Officesta paremman. Kokemusta on kirjoittaa. - Anonyymi
Google jutut ovat myös hyviä laskentataulukkoa myöten.
- Anonyymi
Laske sillä mitä tahansa ja se myy tietosi kolmansille osapuolille. Välikäsien kautta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079123
- 936910
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666655Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345671Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665413- 553591
- 503405
- 513202
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563110- 562972