Taas uusi partutri Tikkuraitille

Anonyymi-ap

Eikö nämä tunkeutujien ns yritykset jo riitä. Minen niihin ole mennyt enkä mene. Mielummin käyn suomalaisessa parturissa joka maksaa veronsa ja hoitaa muut velvoitteetteensa.

6

278

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikäpä sinua siinä ärsyttää, että maahanmuuttajat tekevät työtä ja toimivat yrittäjinä?

Koitapa sinäkin joskus samaa…

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍑 ­N­­y­­­m­f­­o­­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18082427Y

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Mistä tiedät, että eivät maksa veroja ja eivät hoida muita velvoitteita?

Jokunen vuosi sitten viranomaiset tekivät tarkastuksia maahanmuuttajien partureihin. Sinulle tiedoksi, että ei löytynyt mitään!

Useimmiten maahanmuuttajaparturit tekevät vain leikkauksen, ehkä vielä samaan malliin, eivätkä käytä paljon aikaa. Useimmiten n. 15 minuuttia kun muut parturit käyttävät jopa n. 30 minuuttia.

Mitä siitä jos hinta on puolet muiden partureiden hinnasta?

Tiedän monia kantasuomalaisia, jotka käyvät maahanmuuttajataustaisten partureissa. Eivätkä vaihtaisi enää muuhun!

Monilla maahanmuuttajataustaisilla on jo lapsesta asti kokemusta, sillä niissä perheissä monet ammatit kulkevat "isältä pojalle". Se taito ja nopeus on monien tuttujen mielestä ihan toista kuin kantasuomalaisilla. Puhumattakaan parranajosta!

Olisit vain tyytyväinen, että tekevät töitä eivätkä nosta tukia, kuten itse todennäköisesti teet!

• Anonyymi

Perehdy nyt vähän tunkeutujien yritystukiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perehdy nyt vähän tunkeutujien yritystukiin.

Miksi vihjailet? Kerro suoraan jos sinusta niissä on jotain hämärää ja erilaista verrattuna kantisten yritukiin.
        Tuollainen vihjailu lähes poikkeuksetta osoittaa ihan puhtaasti asenneongelmaa, jonka taustalla ei ole mitään tosiasiaa…

• Anonyymi

Valtion verotuloilla nousee uusia liikkeitä, vaikka äijät kaljuuntuvat vinhaa vauhtia ja siili on muotia.💸💸

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4602
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1857
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1560
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      115
      1062
    5. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1026
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1011
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      913
    8. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      852
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      47
      833
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4