Vuokralla asumisen kirot, talvella.
Auraajia ei näy ei kuulu, töihin ja kotia pitäisi päästä autolla. Kun ajat 200km ja piha on tukossa, eikä mitään ole päivänaikana tapahtunut, herää kysymys:
Mistä helkkarista, kallista vuokraa maksaa.
Kun, auraaja isolla koneellaan sitten suvaitsee tulla, on se känny(lärvikirjaa)selaaminen kiinnostavampaa, eikä työnlaatu ole oikein mistään kotoisin.
Ts, todellakin surkeaa ja lumet aurataan melkeinpä porraspäähän, vaikka tilaa ja lääniä riittää.
Voisi sanoa: Käynti optikolla tai silmälääkärillä saattaa olla aiheellista, jos kaihi vaivaa!
Mutta, tälläisiä ne tietysti on kaikki alihankitut auraajat, mitä väliä, kun itselle ei tehdä.
Vuokralla....
8
224
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta herranjestas. Mikset itse ottais lumikolan ja rupeais lykkimää? Ottaisit niinku noin hyötyliikunnan kannalta.
- Anonyymi
Niinhän siinä sitten tuli tehtyä.
Mutta, taloyhtiö on auraajan hankkinut ja jos tälläinen ei työtään hoida. Kuinka kävisi jos terveysalan henkilökunta Tms.. alkaisi samaan leikkiin.
Ei siinä mitään herranjestasta tarvittu. - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18082625Z
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Osta omakotitalo niin saat itse pitää pihan puhtaanna niin hyvin kuin kykenet. Ei tarvitse valittaa.
- Anonyymi
Harvoin on nuoresta miehestä hyväksi auraajaksi. Jälki voi olla erittäin huonoa jopa ihan tahallaan kiusantekoa .
- Anonyymi
Kun olisikin ollut nuorimies, mutta keski-ikäinen kaljamaha mies. Joka kännyä selas auratessaan.
Voisinpa laittaa kuvan kera ilmoitustaululle, auraus jäljestä tietenkin. Ihmetyttää vain, mistä nuokin palkkansa luulee jatkossa saavan, sana kun kiertää paremmin kuin mikään muu.
- Anonyymi
Siis oletko vuokralla omakotitalossa? Jos et tiedä, siellä hoidetaan hommat itse, oli sit vuokralla tai omistaa sen. Mee takas kerrostaloon, siel ei tarvi pihahommista murehtia. Yks vaihtoehto kyllä vielä on, osta neliveto, siis bensa- tai diesel. Sähkärit voit unohtaa
- Anonyymi
Mistähän se auraaja tietää ett olet vuokralainen jos vain vuokralaisten pihat auraa huonosti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623