Kyllä tintti tiesi
Vastaukset 14
- Anonyymi
Hammashoito? Kyllä kai ne nyt kaikki siirtyy Parkanoon? Tänne jää vanhustenpalvelut ja kouluterkka,
- Anonyymi
Siis kuka laskuttaa ja ketä? Eihän Parkanolla ole mitään tekemistä Pirhan laskutusten kanssa.
- Anonyymi
Mennäänkö käräjille jos laskuja tulee?? Ilman ne kihniön veli ja sisko kullat pitäisi hoitaa.
- Anonyymi
Kihniön herrojen tulloa
- Anonyymi
Eikö omilla pojilla seiso???
- Anonyymi
Kyllä Kihniön kokoomus tiesi tämän.
- Anonyymi
Soini petti eka, ja nyt oli purran vuoro pettää.
- Anonyymi
Kauko pitäisi puolustaa mutta kun tarpeeksi saa palkkaa hyvinvointi hommasta niin näin käy
- Anonyymi
Miksi veroa maksetaan kun vastikkeeksi ei ole kohta palvelua?
- Anonyymi
Mie ainakaan maksa enää mitään veroja.
- Anonyymi
Minä sanoin jo heti kun Pirhan kokoonpano lyötiin lukkoon että terveyspalveluita loppuu pirkanmaan kunnista ja paljon. Tätä eduskunta halusi että palataan ankeaan -50 lukuun että vain isoissa kaupungeissa on Terveyskeskukset joihin kuljetaan. Ne haluaa että kaikki muuttaa kaupunkeihin...
- Anonyymi
Pirhan sivuilla löytyy että Kihniöön tulee sellanen mobiili neuvola ja hybridiambulanssi 12 tunnin päivystysajalla. Onkohan toi vaan arkipäivisin?
- Anonyymi
Pitää saada lisää palkkaa sille Sote- alueen johtajalle. Lakkautetaan muutama terveyskeskus niin kyllä se siitä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa711777- 261277
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341162Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200859- 64704
- 77682
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo208655On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 62530
- 55517
- 36494
- 24479
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398