Märät vaatteet kiihottaa

Anonyymi-ap

Onko muita naisia tai tyttöjä jotka rakastavat märkiä vaatteita. Tykkään uida ja olla suihkussa sukkahousut ja korkkarit tai saappaat päälläni on niin kiihottava tunne kun vesi täyttää korkosaappaat/kengät ja ne litisee kävellessä.

Tykkään viettää aikaa kesällä rannalla ottaen aurinkoa topissa, lyhyessä hameessa, sukkahousuissa ja korkokengissä ja käydä uimassa ne päälläni ja kun vesi liimaa tiukan toppini nännejäni vasten se tuntuu niin nautinnolliselta.

Olenko ainoa? joka rakastaa märkien vaatteiden tunnetta vai onko täällä muitakin naisia jotka nauttivat siitä?

12

1062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Märkä nainen on kiihoittavaa nähdä kun vaatteet liimautuu ihoon ja paljastaa nöpöttävät nännit mm

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😍 ­­N­­y­­m­­f­­o­m­­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Missä päin sukkis pimu uiskentelee😋

      • Anonyymi

        No sielläpä sinä tietenkin olet. Sulta vaan ei kysytty mitään.


      • Anonyymi

        Tampereella on tullut käytyä uimassa yleensä hiljaisella paikalla


    • Anonyymi

      Suihkussa olen käynyt useammankin kerran sukkahousut jalassa. Uimassa on tullut käytyä yhden kerran sukkahousuissa. Todella jännä tunne kun vesi liimaa sukkahousut jalkoja vasten.

      • Anonyymi

        Oletko nainen vai mies joka tykkää sukkahousuista?


    • Anonyymi

      Olen mies ja olen fantasioinut seuraavantyylisestä tietokilpailusta.

      Olisin siinä nainen kilpailuparina, molemmat istuisivat vierekkäin vähän matkan etäisyydellä toisistaan kasvot samaan suuntaan ja molemmilla olisi normaalia arkivaatetusta vastaava vaatetus. Molemmilla olisi myös yläpuolellaan vesilasti ja tavoitteena olisi saada toinen kilpailija häviämään ja kastumaan. Pistelasku menisi siten, että oikeasta vastauksesta saisi ensin poistettua yhden miinuspisteen itseltään ja sen jälkeen, kun oma pistesaldo on nollassa, kilpaparille saisi lisättyä yhden miinuspisteen. Pistelaskua hoitava tietokone arpoisi kilpailun alkaessa häviämiseen johtavan pistemäärän tietyissä rajoissa, mutta ei paljastaisi sitä ennen kuin jompikumpi häviää. Tämä toisi oman lisäjännityksen kun kukaan ei tietäisi, että miten lähellä häviötä ollaan.

      Molemmilla kilpailijoilla olisi myös Tuttu Juttu-tyyliin kuulokkeet korvilla ja katseiden pitäisi olla vastauskierrosten aikana suoraan eteenpäin ettei pysty lukemaan toisen huulilta. Osa kysymyksistä olisi molemmille samoja ja niihin vastattaisiin vuoron perään, osassa taas toisen pitäisi arvata, että mitä kilpakumppani on vastannut.

    • Anonyymi

      Itse en ole nainen vaan tyttöiliä ja toi fetishi on ollu mulle ihan silloin kun olin nuori vielä ( nyt 33v ) mun fetishi. Rakastan siitä kun mun tiukat farkut/nahka housut kastuu,samoin korkkarit tai nahkasaapaat. Yleenssä meen suihkuun kotona niillä mutta kävin myös yöllä kesällä uimaan. Todella kihottava tunne kun kävelen kotiin märkänä. 💦🥰👢👖❤🔥

      • Anonyymi

        Nykyään tuntuu olevan kasvava juttu että miehet käyttää naisten vaatteita, ja siihen lisänä että tykkäät kastella/kastua niissä jokainen tykkää jostakin ja fetissejä on erilaisia mutta parasta on kastella/uida vaatteet päällä varsinkin kun naiset tekee sitä sukkahousuissa, heme, korkokengissä ja tiukoissa housuissa 😊😍


    • Anonyymi

      Pakko todeta on kaunista kun nainen on märissä vaatteissa ja näyttää sen suoraan että nauttii siitä tilanteesta.

    Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe