Onko hän koko viikolla ollut Salkkareissa?
Nella Tamminen
12
460
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, mutta Salla on.
- Anonyymi
Valitettavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti.
Ei sillä väliä, lakkaan katsomasta sitä.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ehkä hänellä on ollut kuvauksista lomaa.
- Anonyymi
Varmaan tuuramassa Juttaa kun se on Iloa etsimässä (vai iloa :D!?!??!!??)
- Anonyymi
Ilo löytyi jo ja Mira joutui mielisairaalaan.
- Anonyymi
haisava jatta
- Anonyymi
Ehkä tällä viikolla.
- Anonyymi
Poistui Akikin 1999 joksikin aikaa, mutta silti hänet mainittiin alkuteksteissä.
- Anonyymi
Olen oppinut sietämään Sallaa, kun näin 17 jälkeläisen ja heidän puolisoiden vaarina on oppinut ymmärtämään elämää.
Harmittaa niin hurjasti kun en ole ymmärtänyt, koko keskustelutaitoni on hieman vääristynet ja sitä on saanut aina taistella jotta on osannut puhua fiksusti. - Anonyymi
Tänään näin hänet ja nyt ei enää tarvitse katsoa sarjaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614267
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262578- 452247
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52019- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91348