Mitä, missä ja milloin? Muistellaanpa meidän kovimpia pippaloita. Voin itse aloittaa, tsaaren juhlat rannalla oli kovia.
Mistä muut tykkäsi?
80-luvun parhaimmat pippalot
10
706
Vastaukset
- Anonyymi
Tsaaren juhlat oli aika vaisut jos vertaa jarmon asunnon juhliin.
- Anonyymi
Kovimmat bileet koettiin kun henkilöauto iskeytyi täysillä tiejyrää päin.
- Anonyymi
Kolossa käyneitä nakkeja syötiin. Fisulle maistui.
- Anonyymi
Mylliksen pontikkajuhlat Puntunlahdenkadulla v. 2018
- Anonyymi
Huonosti ollut juhlia. Vetikö ikahovi silloin jo ittensä konkkaan??
- Anonyymi
Parhaimmat hetket koettiin läykkäläntiellä osuuspankin virkailijan asunnolla, jossa tämä herra sai kynttilän tuhkaluukkuun.
- Anonyymi
Kaikki olivat tyytyväisiä. Mies sai mitä halusi ja lapsilla oli hauskaa kun kynttilän pää pilkisti pepareijästä.
- Anonyymi00011
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki olivat tyytyväisiä. Mies sai mitä halusi ja lapsilla oli hauskaa kun kynttilän pää pilkisti pepareijästä.
Jarmo tosin oli hieman hölmistyneen näköinen kun vain kolme senttiä kynttilästä kurkkasi pepareiästä.
- Anonyymi00012
NÄLKÄLÄN VANHALLA AUTOGRILLILLÄ!! OLITKO NÄLKÄLÄN VANHALLA AUTOGRILLILLÄ 80-LUVULLA JUHLIMASSA? JAA KOKEMUKSESI NIIN AUTAT KYSYJÄÄ JA SEURAAJIA.
- Anonyymi00013
Bawarotilta katkesi jalka kesken bileiden sikalassa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492