AURAUS tai sen yritys

Anonyymi-ap

Jeesus että on kiire auraajilla, 60 m3nnään niin ettei terä maata kosketa ja jälki sen mukaista.
autot hajoaa kylälle kun kynnöspeltoo ajelee. no halpa hinta on huono pinta.

10

730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

en tiedä mistä huono jälki johtuu kun laitteet on melko uusia ja isoja maataloustraktoreita ja niihin on saatu kaikki mahd eu tuet niin onhan se vääristänyt kilpailua.
      nattarissa näkynyt karhukin ja on kyllä tasaista paanaa. aikanaan kun destia karhusi tiet niin kyllä kelpas. ammatti kuski kun vielä oli niin eipä tarvinut täristä raiteissa.

• Anonyymi

se Lahnan vanha karhu laskuttaa kolmen traktorin hinnan joten ihme kun vielä saa tehdä.

• Anonyymi

Nyt painetaan peräsuoli pitkällä. Menkää kävellen ürpot.

• Anonyymi

On aurari ja Aurari. Suurin osa ei edes tiedä mitä tekee.
      Kun tekee moneenkertaan niin saa enämpi velotustunteja.

• Anonyymi

Kangasalla tienhoidon taso on luokatonta kaiken kaikkiaan. Johtunee kunnan priorisoinnista, eli tienhoito ei kuulu ykköstehtäviin vaan siitä haetaan säästöjä. Pyöräteiden ja turhien liikenneympyröiden ja suojatiekorotusten rakentamiseen kyllä sitten rahaa löytyy.

• Anonyymi

Iltalisät ja Yölisät kiinnostaa. Päivällä ei tapahdu mitään. Auraaminen aloitetaan vasta yöllä.

• Anonyymi

yöllä ei kukaan tuttu nää että olet konekekkula.

• Anonyymi

Lingolla vetelen niska kumarassa pitkin kuusta.

• Anonyymi

Nyt säästetään. Dieseliä ja polttoöljyä kuluu kun aurataan keskellä yötä. Sähkö on nyt kallista. Muistakaahan sähköauton latausjohdossa kulkevan sähkön suunta, älypyhelimen applikaatiosta ja juoksuttaa auton akkujen sähkö takaisin kämpän lämmitykseen sekä muuhun sähkön kulutukseen. Auton akuissa olevan Ydinsähköllä tuotetun "vihreän" sähkön voi myös myydä pilkkahintaan, valtion verkkoon (nykyään yksityiseen verkkoon) takaisin. Siitä Elenia maksaa siirtomaksun summan, siirtäjälle takakisin kuten aurinkosähköstä. Työkoneiden suuret moottorit voisivat hyvin hieroa dieselmoottorin laturin avulla, lisäsähköä sähköautoilijoille. Sinne vaan vaikka kauhakuormaajan vastapainon päälle teline ja akkuja riviin. Ajoneuvon laturilta paksua kaapelia, ladattavien akkujen kytkentöihin. Useamman sadan Amppeerin laturi tuottaisi useita wattitunteja yössä vaikka teollisuuden isoihin powerbankkeihin. Isossa dieselmoottorissa kyllä vääntöä ja hevosvoimia riittää. Menisi osa siitä poltetusta polttoaineesta ekoloogisiin kulkupeleihin jotta maailma pelastuu.

• Anonyymi

Hei lunta sataa taas. Päivällä aura-ukkoja ei näy.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      15
      2940
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2537
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1403
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      969
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      863
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      796
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      635
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      606
    Aihe