Viimevuonna yli 60000 tappiioo tehny lempääläläinen paljon autoja "omistava" taksiyritys pärjätä.
Ei taida pelkkä hyvä palvelu nyt riittää 🤔
Tappioo taksiyritys
16
670
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se autojen määrä ja pintakiilto aina kerro totuutta. Rahoitusyhtiön vehkeillä jos tekee töitä ei siitä paljoa viivan alle jää.
- Anonyymi
Vesilahdessa onkin pirkanmaan vakavaraisimmat taksiautoilijat. Lempäälässä noita velkaökyjä riittää.
- Anonyymi
Mikset uskalla mainita yritystä. Laita folio päähän ja kokeile sitten
- Anonyymi
Taas joku tavallinen pulliainen joka ei tiedä mistään mitään, varsinkaan yrittämisestä. Jos yritys investoi kalustoon suurehkoja summia se ei tarkoita tappiota vaan näkyy - merkkisenä tuloksessa kuten tässä pulliaisen väittämässä liikevaihtoa on, mutta tulos pakkasella kun on hankittu uusia takseja jotta pulliainen pääsee kapakasta kotiin tilipäivänä kunnon pirssillä.
- Anonyymi
Ei asia kyllä ihan noinkaan ole
T. Pulliainen - Anonyymi
Autot on leasing autoja niin ei se kyl yrityksen tulosta heikennä. Mut jokainen uskoo mihin haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autot on leasing autoja niin ei se kyl yrityksen tulosta heikennä. Mut jokainen uskoo mihin haluaa.
Meillä vaihdetaan aina uudet taksit tulorahoituksella eikä siinä tarvita leasingsopimuksia eikä rahoitusyhtiöiden osamaksueriä korkoineen. T: vakavarainen taksiautoilija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä vaihdetaan aina uudet taksit tulorahoituksella eikä siinä tarvita leasingsopimuksia eikä rahoitusyhtiöiden osamaksueriä korkoineen. T: vakavarainen taksiautoilija.
Juu yhden auton voi ostaa mut hullu on jos useimpia autoja köteusellä ostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu yhden auton voi ostaa mut hullu on jos useimpia autoja köteusellä ostaa.
Persaukisen ei kannata alkaa pelkällä velalla yrittäjäksi, se on tuhon tie , ei rahat riitä maksuihin ja pitäisi saada perheelle leipää ja vähän makkaraakin sen leivän päälle. Ei yksinkertaisesti riitä ajua kaikille , saman saa lapiomies raksalla eikä ole 100000€ työkalu maksettavana. Olen ajanut taksia 20 vuotta hyvinä vuosina aikoinaan, mutta ne ei palaa enää ja kilpailu vaan kiristyy. Sama on kuormaautoilu ei sillä pääse vaurastumaan , saa maksaa velkoja vielä haudassakin .
- Anonyymi
Yrittäminen on kivaa
- Anonyymi
Rekkahommat on parhaita , niillä tienaa hyvin.
- Anonyymi
ootteko nähneet viikonloppuisin lempäälän tolpalla autoja että pääsisi kotiin mukavasti itse en ole
nukkuuko kuskit nykyään yöt vai istuuko ne autoissa keskussairaalan edessä- Anonyymi
Herra k palvelee 24/7
Tai ainaki n luvataan 🫡 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra k palvelee 24/7
Tai ainaki n luvataan 🫡Nimenomaan luvataan. Hyvä mainoskikka ja siihen se jääkin.
- Anonyymi
Juu vastais edes puhelimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279