Madonna ja EU

EclipsE

Moni on kritisoinut katolista kirkkoa "neitsyt"Marian idolisoimisesta.
On minustakin outoa että keskiajalla juutalaisia polttaneet katolilaiset siltikin palvoivat juutalaista naista! Jota kutsuvat vieläpä taivaan kuningattareksi!

Mutta näin sanoi Herra jo ammoin kyseisestä toiminnasta:
Jeremia:
7:18 "Lapset kokoavat puita, isät sytyttävät tulen, ja vaimot sotkevat taikinaa valmistaaksensa uhrikakkuja taivaan kuningattarelle, ja he vuodattavat juomauhreja muille jumalille, minulle mielikarvaudeksi."

Kyseisiä Madonniahan olivat esim.
Venus ja Jupiter, Devaki ja Krishna puhumattakaan sitten parivaljakosta nimeltä:
Semiramis ja Baal/ Tammuz (Nimrod oli tämän mukaan inkarnoitunut, sai nimen Tammuz, josta tuli sittemmin Baal, Nimrodhan oli äitinsä mies eläessään btw)
Semiramisen nimityksenä oli esim. Baalti, (tarkoittaa samaa kuin madonna!) ja taivaan kuningatar.

Samaa sarjaahan sivuaa myös
Diana, eli "jumalten äiti" minkä myös EU on ottanut eräänlaiseksi symbolikseen, myöskin tähdet sinisellä pohjalla-lippua on sanottu Madonnan symboliksi. (Vrt. kuvia joissa Madonnalla on yllään sininen viitta, ja päänsä yläpuolella tähtiä)

Tässä esim. kuva EU-parlamentin edustalta
http://users.townsqr.com/keithw/divine/EUSculpture.jpg

Ja tässä kuva itse modernista Baabelin tornista, jota kutsutaan tuttavallisemmin Strasbourgin sijaitsevaksi parlamenttitaloksi, joka rakennettu Pieter Brughelin 1600-luvulta olevan maalauksen perusteella:
http://users.townsqr.com/keithw/divine/EUTower.jpg
(Rakkaat opossumini, ette ikuna arvaa että mitä ko. maalaus esitti?!)

Tässä vieläpä posteri, huomatkaa Menedezin tähdet:
http://users.townsqr.com/keithw/divine/EUPoster.jpg
(Onko taustalla Baabelin torni, vaiko parlamenttitalo?)

26

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marionetti

Ja taas herännäislahkofanaatikko paasaa(vastoin parempaa tietoaan).
      Laittaisit kuule tällaiset saarnat tuonne herätysliikkeet-foorumille.:)

• EclipsE

Kukaan ei ole kai pakottanut liikkumaan uskontopalstalla, vai?

PS. En kuulu mihinkään lahkoon, sori siis pettymys..

• marionetti
        EclipsE kirjoitti:

Kukaan ei ole kai pakottanut liikkumaan uskontopalstalla, vai?

PS. En kuulu mihinkään lahkoon, sori siis pettymys..

Tiedän kyllä missä piireissä tuollaisia teorioita kehitellään.
        Lahko mikä lahko.

• EclipsE
        marionetti kirjoitti:

Tiedän kyllä missä piireissä tuollaisia teorioita kehitellään.
        Lahko mikä lahko.

VOisitko kertoa että minkälaisissa, arvon nukke?

• mä vaan

madonnalla on hyvii biisejä ;-)

• Raven

Kuulehan Eclipseleptikko... Sinä kun olet niin innostunut numeroleikeistä, niin tässäpäs on sinulle tarina elävästä elämästä...

Tyttöystävälläni oli syntymäpäivät maaliskuussa, ja ajattelin järjestää hänelle todella unohtumattomat juhlat. Rakastelimme myöhään yöhön asti, ja tuona aikana rakkaani sai SEITSEMÄN orgasmia. Kun olet niin monesti todistellut kyseisen luvun jumalaisuutta, niin voinko katsoa olevani tuosta hetkestä lähtien JUMALAINEN RAKASTAJA???

• EclipsE

vaan sitä tulkitset pumpattavan rakastajan puhkeamisen seitsenkertaiseksi orgasmiksi..Tai sitten naisesi palkitsi "hyvän yrityksesi" valkealla valheella. ;)

Tosin numerologiasta ei ollut antamassani aiheessa pahemmin ollut..

• Raven
        EclipsE kirjoitti:

vaan sitä tulkitset pumpattavan rakastajan puhkeamisen seitsenkertaiseksi orgasmiksi..Tai sitten naisesi palkitsi "hyvän yrityksesi" valkealla valheella. ;)

Tosin numerologiasta ei ollut antamassani aiheessa pahemmin ollut..

nuo "valkeat valheet" ovat tuttua tavaraa, senhän olemme jo oppineet... Varmaan hänelle on tuttua myös orgasmia teeskentelevät naikkoset.
        Ja jos tarkkoja ollaan niin rakkaani sai vielä yhden orgasmin suihkussa... Vaatimattomana miehenä jätin tuon mainitsematta, kun tällä viimeisimmällä kerralla käytin apuvälinettä ;-P
        Niin että oikestaan niitä orgasmeja oli kahdeksan... Jonka mukaan hakkaan rakastajana (Eclipsen säälittävän pikku) jumalankin...

• EclipsE
        Raven kirjoitti:

nuo "valkeat valheet" ovat tuttua tavaraa, senhän olemme jo oppineet... Varmaan hänelle on tuttua myös orgasmia teeskentelevät naikkoset.
        Ja jos tarkkoja ollaan niin rakkaani sai vielä yhden orgasmin suihkussa... Vaatimattomana miehenä jätin tuon mainitsematta, kun tällä viimeisimmällä kerralla käytin apuvälinettä ;-P
        Niin että oikestaan niitä orgasmeja oli kahdeksan... Jonka mukaan hakkaan rakastajana (Eclipsen säälittävän pikku) jumalankin...

Eli siis naisesi kutsuu feikkigasmeja, valkeiksi valheiksi? ->"nuo "valkeat valheet" ovat tuttua tavaraa, senhän olemme jo oppineet... Varmaan hänelle on tuttua myös orgasmia teeskentelevät naikkoset"

"Ja jos tarkkoja ollaan niin rakkaani sai vielä yhden orgasmin suihkussa... Vaatimattomana miehenä jätin tuon mainitsematta, kun tällä viimeisimmällä kerralla käytin apuvälinettä ;-P
        Niin että oikestaan niitä orgasmeja oli kahdeksan... Jonka mukaan hakkaan rakastajana (Eclipsen säälittävän pikku) jumalankin..."

Eli kaikesta päätellen teillä on myöskin hierovasuihku, joka on todennäköisesti naisellesi huomattavasti vakuuttavampi vaihtoehto kuin sinä,? Ja sanottakoot nyt vielä, että numero 7 ei ole ainoa täydellisyyden lukema. Toki Jumala ei ole moisten lukujen tähden täydellinen, vaan päinvastoin..Joten irstas liioittelu ko. lukujen valossa ei muuta sinua suuren suusi mukaiseksi..vaikka ko. toimenpiteet ovat vihkiytymisriitinkin nimissä teikäläisille varmaa n melko "Pyhiä" (sic!) ¨
        Mikä taas paljastaakin wiccalaisuuden todellisen luonteen: wanhat likaiset pappismiehet houkuttelevat jumalattaren pariin teinejä, nyt tiedän mitä meinasit tuolla "alan pioneerilla";D

• Raven
        EclipsE kirjoitti:

Eli siis naisesi kutsuu feikkigasmeja, valkeiksi valheiksi? ->"nuo "valkeat valheet" ovat tuttua tavaraa, senhän olemme jo oppineet... Varmaan hänelle on tuttua myös orgasmia teeskentelevät naikkoset"

"Ja jos tarkkoja ollaan niin rakkaani sai vielä yhden orgasmin suihkussa... Vaatimattomana miehenä jätin tuon mainitsematta, kun tällä viimeisimmällä kerralla käytin apuvälinettä ;-P
        Niin että oikestaan niitä orgasmeja oli kahdeksan... Jonka mukaan hakkaan rakastajana (Eclipsen säälittävän pikku) jumalankin..."

Eli kaikesta päätellen teillä on myöskin hierovasuihku, joka on todennäköisesti naisellesi huomattavasti vakuuttavampi vaihtoehto kuin sinä,? Ja sanottakoot nyt vielä, että numero 7 ei ole ainoa täydellisyyden lukema. Toki Jumala ei ole moisten lukujen tähden täydellinen, vaan päinvastoin..Joten irstas liioittelu ko. lukujen valossa ei muuta sinua suuren suusi mukaiseksi..vaikka ko. toimenpiteet ovat vihkiytymisriitinkin nimissä teikäläisille varmaa n melko "Pyhiä" (sic!) ¨
        Mikä taas paljastaakin wiccalaisuuden todellisen luonteen: wanhat likaiset pappismiehet houkuttelevat jumalattaren pariin teinejä, nyt tiedän mitä meinasit tuolla "alan pioneerilla";D

Hmmm... Leikkasit tuon alun lainauksen irti asiayhteydestään... Väliäkö hällä, tuossa alkuperäisessä kirjoituksessahan se näkyy oiken.
        (Huoh... Tyypillistä Yöcklipseä). Ja venkoile miten haluat, suhdeluku on edelleen 7-1 minulle, eikä se suihkukaan itsekseen toiminut...)

"Mikä taas paljastaakin wiccalaisuuden todellisen luonteen: wanhat likaiset pappismiehet houkuttelevat jumalattaren pariin teinejä, nyt tiedän mitä meinasit tuolla "alan pioneerilla";D"

Ja taas Eclipse laukoo "todistuksia" lähimmäisistään ilman sen kummempia todisteita kuin oma perverssi mielikuvituksensa... Vaikka asia ei sinulle millään tavoin kuulu, niin ikäeroa meillä on n. kaksi vuotta... Ja kumpikin on täysi-ikäinen...
        (Mielenkiintoisia nämä Eclipsen tulkinnat, aiemmin hän epäili minua alaikäiseksi, nyt sitten olenkin "vanha likainen ukko")

Luku 7 voi osoittaa täydellisyyttä... Tai olla osoittamatta... Hakkaa se silti Eclipsen saavutukset mennen tullen >;-)

• Pakana(M)
        Raven kirjoitti:

Hmmm... Leikkasit tuon alun lainauksen irti asiayhteydestään... Väliäkö hällä, tuossa alkuperäisessä kirjoituksessahan se näkyy oiken.
        (Huoh... Tyypillistä Yöcklipseä). Ja venkoile miten haluat, suhdeluku on edelleen 7-1 minulle, eikä se suihkukaan itsekseen toiminut...)

"Mikä taas paljastaakin wiccalaisuuden todellisen luonteen: wanhat likaiset pappismiehet houkuttelevat jumalattaren pariin teinejä, nyt tiedän mitä meinasit tuolla "alan pioneerilla";D"

Ja taas Eclipse laukoo "todistuksia" lähimmäisistään ilman sen kummempia todisteita kuin oma perverssi mielikuvituksensa... Vaikka asia ei sinulle millään tavoin kuulu, niin ikäeroa meillä on n. kaksi vuotta... Ja kumpikin on täysi-ikäinen...
        (Mielenkiintoisia nämä Eclipsen tulkinnat, aiemmin hän epäili minua alaikäiseksi, nyt sitten olenkin "vanha likainen ukko")

Luku 7 voi osoittaa täydellisyyttä... Tai olla osoittamatta... Hakkaa se silti Eclipsen saavutukset mennen tullen >;-)

valehtelijanluvuksi. Se (luku 7) on uskovaisten suosiossa, enpä siis ihmettele.

• Raven
        Pakana(M) kirjoitti:

...on muuten edelleen kahdeksan korpinsulkaa seinällä muistuttamassa tuosta hänen syntymäpäivänsä vastaisesta yöstä ;-P

• EclipsE
        Raven kirjoitti:

sinullekko? Sanohan minulle yksikin hyvä syy minkä takia olisin kade jollekkin jonka henkilöllisyydestä en voi olla 100% varma, mutta jonka kirjoitusten perusteella kyseessä on pätemisentarpeen omaava, sekä rankasti liioitteleva teini, joka omaa trenditietoisen pakanauskon, joskaan ei asiantuntemusta kovinkaan paljoa siitä tunnu omaavan, perustelujenkaan pohjalta, tosin perusteluja et muutenkaan harrasta. Tuollainen reteilyä kuulin viimeksi yläasteella, joka taitaakin olla sinulle huomattavasti aiheellisempi paikka.

"Ja taas Eclipse laukoo "todistuksia" lähimmäisistään ilman sen kummempia todisteita kuin oma perverssi mielikuvituksensa... Vaikka asia ei sinulle millään tavoin kuulu, niin ikäeroa meillä on n. kaksi vuotta... Ja kumpikin on täysi-ikäinen...
        (Mielenkiintoisia nämä Eclipsen tulkinnat, aiemmin hän epäili minua alaikäiseksi, nyt sitten olenkin "vanha likainen ukko")"

Olla alaikäinen, tai sen tasolla on hieman tarkempi selvitys minun "tulkinnoista."
        Sitäpaitsi puhuinkin yleisesti wiccalaisuudesta, mitä tulee teineihin ja wanhoihin likaisiin miehiin..
        Tosin, minä nyt en mitään todistuksista puhunut, ääneen mietittyinä oletuksina lähinnä, tämäkin osoittaa sinun pätevyytesi vääristelystä vapaaseen keskusteluun, tosin sen olet kyllä jo aiemmin esim. kain-kysymyksissäsi osoittanut..
        Josta johtuen on hankala pitää uskottavana ylipäänsä kaikkea mitä sanot.

• Saddamisti ;-)
        EclipsE kirjoitti:

sinullekko? Sanohan minulle yksikin hyvä syy minkä takia olisin kade jollekkin jonka henkilöllisyydestä en voi olla 100% varma, mutta jonka kirjoitusten perusteella kyseessä on pätemisentarpeen omaava, sekä rankasti liioitteleva teini, joka omaa trenditietoisen pakanauskon, joskaan ei asiantuntemusta kovinkaan paljoa siitä tunnu omaavan, perustelujenkaan pohjalta, tosin perusteluja et muutenkaan harrasta. Tuollainen reteilyä kuulin viimeksi yläasteella, joka taitaakin olla sinulle huomattavasti aiheellisempi paikka.

"Ja taas Eclipse laukoo "todistuksia" lähimmäisistään ilman sen kummempia todisteita kuin oma perverssi mielikuvituksensa... Vaikka asia ei sinulle millään tavoin kuulu, niin ikäeroa meillä on n. kaksi vuotta... Ja kumpikin on täysi-ikäinen...
        (Mielenkiintoisia nämä Eclipsen tulkinnat, aiemmin hän epäili minua alaikäiseksi, nyt sitten olenkin "vanha likainen ukko")"

Olla alaikäinen, tai sen tasolla on hieman tarkempi selvitys minun "tulkinnoista."
        Sitäpaitsi puhuinkin yleisesti wiccalaisuudesta, mitä tulee teineihin ja wanhoihin likaisiin miehiin..
        Tosin, minä nyt en mitään todistuksista puhunut, ääneen mietittyinä oletuksina lähinnä, tämäkin osoittaa sinun pätevyytesi vääristelystä vapaaseen keskusteluun, tosin sen olet kyllä jo aiemmin esim. kain-kysymyksissäsi osoittanut..

...kirjoittajan 100% varmuus ei kuitenkaan koske n.s. pyhiä tarinakokoelmia(raamattu?),kö ?!?
        Eikös siis tuossa oletetussa raamatun-uskossasi ole hieman epäloogisuutta ?!?

• EclipsE
        Pakana(M) kirjoitti:

Numero 7 en ole kuullut koskaan mitään perustelua että se olisi valehtelijanluku, tosin olen kyllä kuullut että sitä ollaan sellaiseksi sanonut, ehkäpä juurikin valehtelijat?

• EclipsE
        Saddamisti ;-) kirjoitti:

...kirjoittajan 100% varmuus ei kuitenkaan koske n.s. pyhiä tarinakokoelmia(raamattu?),kö ?!?
        Eikös siis tuossa oletetussa raamatun-uskossasi ole hieman epäloogisuutta ?!?

että joku tarttuu tuohon seikkaan, mutta koettua JUMALAN SANAA, pidän hieman eriarvossa kuin tuntemattoman wiccalaisen irstailukehuja.

• Raven
        EclipsE kirjoitti:

Kooste käydystä keskustelusta:
        Eclipse:
        (Alusta saksittu hieman allekirjoittaneen seksielämää koskevaa ruotimista)

Minä:
        Ja taas Eclipse laukoo "todistuksia" lähimmäisistään ilman sen kummempia todisteita kuin oma perverssi mielikuvituksensa... Vaikka asia ei sinulle millään tavoin kuulu, niin
        ikäeroa meillä on n. kaksi vuotta... Ja kumpikin on täysi-ikäinen...

Eclipse:

Mielenkiintoista miten tuo ylimmässä lainauksessa suoraan minua kohti heitetty loukkaus muuttuikin "yleiseksi kannanotoksi wiccalaisuudesta" heti esittämäni korjauksen jälkeen... Voi pientä, tämä taas kerran todistaa sen miten käännät takkiasi tuulen suuntaan. Noinkin mitättömässä asiassa yritit turvautua valheeseen, vaikka alkuperäinen viestisi oli ihan käden ulottuvilla.

Ainoa asia mikä jaksaa hämmästyttää enemmän kuin Eclipsen epärehellisyys, on hänen rajaton typeryytensä 8-O

Minä olen mitä olen. Ja olen ollut sitä jo ennen kuin Wiccalaisuus Suomessa nousi laajemmin julkisuuteen. Piti Eclipse siitä tai ei.

• EclipsE
        Raven kirjoitti:

Kooste käydystä keskustelusta:
        Eclipse:
        (Alusta saksittu hieman allekirjoittaneen seksielämää koskevaa ruotimista)

Minä:
        Ja taas Eclipse laukoo "todistuksia" lähimmäisistään ilman sen kummempia todisteita kuin oma perverssi mielikuvituksensa... Vaikka asia ei sinulle millään tavoin kuulu, niin
        ikäeroa meillä on n. kaksi vuotta... Ja kumpikin on täysi-ikäinen...

Eclipse:

Mielenkiintoista miten tuo ylimmässä lainauksessa suoraan minua kohti heitetty loukkaus muuttuikin "yleiseksi kannanotoksi wiccalaisuudesta" heti esittämäni korjauksen jälkeen... Voi pientä, tämä taas kerran todistaa sen miten käännät takkiasi tuulen suuntaan. Noinkin mitättömässä asiassa yritit turvautua valheeseen, vaikka alkuperäinen viestisi oli ihan käden ulottuvilla.

Ainoa asia mikä jaksaa hämmästyttää enemmän kuin Eclipsen epärehellisyys, on hänen rajaton typeryytensä 8-O

Minä olen mitä olen. Ja olen ollut sitä jo ennen kuin Wiccalaisuus Suomessa nousi laajemmin julkisuuteen. Piti Eclipse siitä tai ei.

osoittavat sinun melko pitkälle mahdollisesti edenneen aivojen rappeutumisen..Kuten näit, puhuin monikossa ylhäällä, joten en puhunut vain sinusta, vaan LÄHINNÄ (mieti sanan tarkoitusta) kaikista..

• Raven
        EclipsE kirjoitti:

osoittavat sinun melko pitkälle mahdollisesti edenneen aivojen rappeutumisen..Kuten näit, puhuin monikossa ylhäällä, joten en puhunut vain sinusta, vaan LÄHINNÄ (mieti sanan tarkoitusta) kaikista..

Mutta missähän päin. Puhuit kyllä vanhoista likaisista sedistä monikossa, _MUTTA_ asiayhteydestä ilmeneekin se, että rinnastit _minun_ja_naisystäväni_seksielämäni näihin fantasioissasi eläviin vanhoihin setiin... Ja kehtaat vielä valehdella, vaikka todisteet näkyvät tuossa yllä kaiken kansan nähtävillä 8-O

Oletko poikkeusyksilö, vai rohkaistaanko teitä kristittyjä laajemmaltikin tähän harjoittamaasi epärehellisyyteen? Jeesusko se niitä valheita sinun suuhusi työntää Eclipse-pieni.
        (Nimesi muuten taitaakin viitata siihen, miten raamattu on pimentänyt järkesi valon... Tai sitten Eclipsen tulisi vain lopettaa se DDT:n väärinkäyttö)

• Pakana(M)
        Raven kirjoitti:

Mutta missähän päin. Puhuit kyllä vanhoista likaisista sedistä monikossa, _MUTTA_ asiayhteydestä ilmeneekin se, että rinnastit _minun_ja_naisystäväni_seksielämäni näihin fantasioissasi eläviin vanhoihin setiin... Ja kehtaat vielä valehdella, vaikka todisteet näkyvät tuossa yllä kaiken kansan nähtävillä 8-O

Oletko poikkeusyksilö, vai rohkaistaanko teitä kristittyjä laajemmaltikin tähän harjoittamaasi epärehellisyyteen? Jeesusko se niitä valheita sinun suuhusi työntää Eclipse-pieni.
        (Nimesi muuten taitaakin viitata siihen, miten raamattu on pimentänyt järkesi valon... Tai sitten Eclipsen tulisi vain lopettaa se DDT:n väärinkäyttö)

onkin patologinen valehtelija.

• Saddamisti ;-)
        EclipsE kirjoitti:

että joku tarttuu tuohon seikkaan, mutta koettua JUMALAN SANAA, pidän hieman eriarvossa kuin tuntemattoman wiccalaisen irstailukehuja.

...on vain sinun totuuttasi,ei välttämättä kenenkään muun...ainakaan samanlaisena,sillä itsehän tuonkin tunteen jumalasta olet omissa aivoissasi luonut,siis tunteen,et ehkäpä tiedon nojalla,kö ?!?
        Ja tuo loogisuuden peräänkuuluttaminenhan vain oli yleinen heitto uskisten pieneen piiriin(ajatusmaailmaan) ;^D

• EclipsE
        Saddamisti ;-) kirjoitti:

...on vain sinun totuuttasi,ei välttämättä kenenkään muun...ainakaan samanlaisena,sillä itsehän tuonkin tunteen jumalasta olet omissa aivoissasi luonut,siis tunteen,et ehkäpä tiedon nojalla,kö ?!?
        Ja tuo loogisuuden peräänkuuluttaminenhan vain oli yleinen heitto uskisten pieneen piiriin(ajatusmaailmaan) ;^D

että minä olisin luonut aivoissani Jumalan? Mistä johtuu sitten pohjimmiltaan samanlaiset näkemykset Jumalasta, joiden sanotaan perustuvan uudelleensyntymiseen, hgenkilökohtaiseen Jumalasuhteeseen, missä periaatteena on se että Jumalan armo on tuonut ko. häivähdyksen hänestä.
        Et voi missään nimessä sanoa ettäkö Jumala olisi vain keksintöä, herääkin kysymys että mistä johtuu että ihmisen sydämessä on kaipuu Jumalaan?
        Minkä ateistit voivat kompensoida esim. materialismiin, poliittisen ohjenuoran, lähes uskonnolisluontoiseen palvomiseen.
        Entä minkä takia ihmiset olisivat kehittäneet, tai keksineet Jumalan jota vastaan protestoida, jos kerran kyseessä on jonkinlainen fantasia tai hyödyn haku?
        Liian moni kysymys on auki, jotta voisit kyseenalaistaa uskovat, oman uskosi perusteella.

• EclipsE
        Raven kirjoitti:

on sinun selittely, jossa ei ole päätä tahi häntää..Tosin sinun tajuntasi ei tunnu availemiesi kommenttienkaan suhteen olevan kovinkaan monimutkaisuuteen kykenevä?
        Kuten sanoin: "joten en puhunut vain sinusta, vaan LÄHINNÄ (mieti sanan tarkoitusta) kaikista.."
        Mitä tässä et käsitä?

"Oletko poikkeusyksilö, vai rohkaistaanko teitä kristittyjä laajemmaltikin tähän harjoittamaasi epärehellisyyteen? Jeesusko se niitä valheita sinun suuhusi työntää Eclipse-pieni.
        (Nimesi muuten taitaakin viitata siihen, miten raamattu on pimentänyt järkesi valon... Tai sitten Eclipsen tulisi vain lopettaa se DDT:n väärinkäyttö)"

Raven nimimerkin omaavana en paljoa muiden nimimerkeistä kettuilisi, viittaneeko se kenties lintujen suht' pieniin aivoihin? Mikä ilmenee epätoivoisina "sinä valehtelet"-syytöksinä, mitkä kääntyvät itseäsi vastaan. Ja puhumattamaan siitä että minkälaisen kuvan sinun perusteella saa wiccalaisuudesta..Tosin, näkeväpä ihmiset että miten naiivit henkilöt siihen sortuvat.

• Pakana(M)

kun huomaat, että kristinuskossa suurin piirtein jokainen elementti on lainaa muista uskonnoista.

• EclipsE

sillä katolilaisuus ja kristillisyys ei tarkemmin katsoen ole alkuunkaan sama asia.
        Mites, kumpikas se taas oli ensiksi,Skeldi vaiko Apollon?

• Jerry Falwell

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      146
      3796
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      74
      3558
    3. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      43
      3514
    4. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      159
      3034
    5. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      15
      2563
    6. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      37
      2374
    7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      236
      2251
    8. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      129
      2047
    9. Mulle riittäisi halaukset

Ja juttelut mut sulle ei taida riittää
      Ikävä
      38