Nuorten tyttöjen käytös

Anonyymi-ap

Järvenpään prismassa on havaittu teinityttöjen joukko joka kävelee ihmisiä päin kun tuijottavat puhelintaan. Parkkihallissa teinipojat remppaa autoa ja kukaan ei kiinnitä huomiota.
Ulkomuodoltaan huput päässä löntystäviä isot housut jalassa(vissiin täynnä varastettua tavaraa)
Onko nämä jotain Vantaalta tulleita pirinistejä ei järvenpäässä ole koskaa tollasta itähelsingin menoa ollut. Mihin kunnolliset järvenpääläiset on kadonnut?
Jäken keskusta on vissii ihan nistien mesta nykyään.

6

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Googleta girls generation genie youtube

    • Anonyymi

      Ymmärsinko oikein, pidat jonneja, noita tulevaisuuden toivoja varkaina ja itsekkaina omaannapaantuijottajina, kertoo enemman sinusta, kuin lapsista

    • Anonyymi

      Taidat olla itse hieman yksinkertainen.

    • Anonyymi

      Toivoisin saavani vastauksen mieltäni vaivaavaan tapahtumaan viime kesältä. Liittyy sillä tavalla tähän aiheeseen, että ihmisten käytös ihmetyttää. Te ihmettelette teinityttöjen huonoa käytöstä, minä ihmettelen maanviljelijän omituista käytöstä. Ja tämä on Järvenpää

      Kun Terholan kuntoradan läheisellä pellolla, eli Isokydöntien ja Mörttisenpolun alueella, työskenteli viime kesänä maanviljeli traktorin kanssa, niin asuukohan kyseinen maanviljelijä siinä kuntoradan parkkipaikan viereisessä talossa?

      Minulle tuli isona miehenä kunnon stalkkaus- kuumotukset, kun viime kesänä pysäköin autoni Terholan kuntoradan parkkipaikalle, ja lähdin kävelemään reittiä Idänpääntie- Isokydöntie- Mörttisenpolku, ja sitten siellä pellolla oli maanviljelijä traktorin kanssa touhuamassa. Lisään tähän vielä sen tarkennuksen, että näin tämän maanviljelijän siinä kohtaa peltoa, joka on Isokydöntien pohjoispuolella, tarkalleen voisin kuvailla, että Isokydöntien ja Kytöperänkujan risteyksestä suoraan 200 metriä pohjoiseen. Eli siitä on linnuntietä noin 700 metrin matka Terholan kuntoradan parkkipaikalle, eli maanviljelijä ei ole voinut nähdä sieltä asti, kun olin 10-15 minuuttia aikaisemmin pysäköinut autoni. Vielä kaiken lisäksi sen takia, kun siinä on puita/ taloja välissä. Sieltä kiersin junaradan vierustaa ja tulin takaisin autolleni metsän keskeltä, enkä siis enää uudestaan nähnyt matkalla sitä maanviljelijää, eikä maanviljelijä myöskään nähnyt minua. Kuitenkin, välittömästi kun olin istunut autooni ja vetänyt oven kiinni, niin kuulin että Impoonkadun suunnasta lähestyi jokin suuri ajoneuvo ja kyllä, se oli sama traktori ja maanviljelijä, jonka olin nähnyt reilu tunti aikaisemmin siellä pellolla Isokydöntien ja Mörttisenpolun vieressä. Siis se tapahtui samalla sekunnilla kun olin istunut autooni sisään kun se traktori lähti kaasuttamaan sieltä Impoonkadulta. Traktori kaahasi autoni ohi ja maanviljelijä mulkoili minua närkästyneen näköisesti ja pysäytti traktorinsa noin 20 metrin päähän autostani. Itse lähdin saman tien pois, koska en jaksanut jäädä katselemaan sitä enää pidemmäksi aikaa. Siitä maanviljelistä voin sanoa, että oli todella nuori poika, ehkä 20-25- vuotias.

      Eli haluan kysyä, että olenko jotenkin vainoharhainen, koska mielestäni siinä ei ole mitään järkeä, koska se maanviljelijä ei ole voinut nähdä sieltä pellolta sinne Terholan kuntoradalle asti, että siellä on minun autoni. Kuitenkin, itse koin, että se oli jotain todella omituista stalkkaamista. Itse olen kuitenkin aikuinen mies. Joku varmaan tietää kyseisen nuoren mannviljelijän, koska minulla on jotenkin "musta aukko" pääni sisällä, kun mietin tuota tapausta

      • Anonyymi

        Voin vielä tarkentaa sen verran, että kun Mörttisenpolkua kävellään Lahden moottoritien kohdalle, niin siitä lähdin junaradan vierustan hiekkatietä pitkin Saukonkadulle, josta meni reitti metsän läpi aivan terholan kuntoradan loppupäähän asti.

        Syy, miksi tuon tämän uudestaan esiin 3 kuukauden jälkeen on se, että se pelto joka on Mörttisenpolun kohdalla, niin siellä ei todennäköisesti ole kovinkaan monta maanviljelijää, joten on helppo selvittää, kuka oli se nuori noin 20-25- vuotias mieshenkilö, joka oli viime kesänä kylvämässä traktorin kanssa.

        Minulle on tullut mieleen kaksi erikoista vaihtoehtoa, mitä tässä on tapahtunut; kyseinen maanviljelijä siis asuu jossain terholan kuntoradan pysäköintialueen viereisissä taloissa. Hänellä on ollut traktorin sisällä jokin seurantalaite, jonka kautta hän näkee, mitä hänen asuntonsa lähellä tapahtuu. Siis toisin sanoen hänen pihallaan on videokamera, ja kuva on välittynyt suorana sinne traktorin sisälle. Tuo kameran kuva on mennyt myös pysäköintialueelle asti, koska en tietenkään ole käynyt kenenkään pihalla, vaan lähdin suoraan autoltani kävelemään hiekkatietä pitkin kohti Idänpääntietä. Toinen vaihtoehto on se, että maanviljelijän sukulainen on asuntonsa ikkunasta tarkkaillut kaikkia ihmisiä, jotka ovat pysäköineet autonsa terholan kuntoradan pysäköintialueelle, ja on jostain omituisesta syystä iskenyt silmänsä minuun.

        Ymmärrän itsekin, että esittämäni vaihtoehdot ovat hieman omituisia ja utopistisia, mutta se on valitettava tosiasia, että en keksi mitään muuta vaihtoehtoa.

        Asia mitä toivon hyvin suuresti on se, että kyseinen maanviljelijä on vahingossa mennyt paljastamaan itsensä, eli hän on kertonut minusta jotain yksityiskohtia. Eli jos hän on kertonut esimerkiksi minkä ikäinen olen tai minkälainen auto minulla on, niin hän on tehnyt todella pahan virheen :D:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe