On teillä hurja rohveetta?

Anonyymi-ap

On teillä hurja rohveetta!

Lieneekö tämä eräs suomen profeeetaksi mainostava uusi helluntailaisten vetonaula?

Ainaskin se ylittää kaiken entisen!
Niilo-veli kaatoi ihmisiä, mutta tää tyyppi aikoo kaataa kirkkoja!

Anonyymi-ap 2023-11-01 14:53:58
-"Aion kaataa evankelis-luterilaisen kirkon,koska se on pelkkä vasemmistolaisten Pyhäkköporttojen lahko".

Myös hän kirosi yli 500 vuotta sitten eläneen Lutherinkin!
SUOMEN PROFEETTA KIROSI MARTTI LUTHERIN!!!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18074191/suomen-profeetta-kirosi-martti-lutherin!!!

Anonyymi-ap 2023-10-29 01:35:52
• Tässä muutamia päiviä sitten,Suomen Profdetta Henri Puumala lausui minulle seuraavat sanansa,kun keskustelimme hänen kanssaan Helsingissä:
-"Evankelista Aili Ester Heinosen Palvelustehtävän Perijänä,minä kiroan Martti Lutherin alimpaan helvettiin. Se mies oli kiireestä kantapäähänsä saakka pelkkä vasemmistolainen sosialidemokraatti ja koko lutkukirkko ON HÄVITETTÄVÄ TÄYDELLISELLÄ TAVALLA,KOKO MAAILMASTAMME. Kansojen Profeettanamme suoritan Suomen maassamme Täydellisen uskonpuhdistuksen. Jumala minua siinä auttakoon,Aamen".

Uskon että alkava "Tukholman profetian herätys",muuttuu tulevina kuukausinamme erittäin mielenkiintoiseksi.

Joten olkaapa valmiina kun kirkkoja kaatuu ja rohveetta langettaa kirouksia ja tuomioita sinne ja tänne!

16

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Hellareilla isopyörä heittää ja pahasti.

• Anonyymi

Sinulla vastaavasti taitaa olla sähkönsäästö meneillään, kun on sinulla vintti pimeänä.

• Anonyymi

Tappouhkauksiakin se rohveetta latelee!

Näin lukee:

"Daavidin aikana Ussa kuoli,koskiessaan Liiton Arkkiin.
      Suomen Profeetta Henri Puumala sanoi,ettei Israelin Jumala tänäkään päivänä Leiki näillä asioilla,vaan Saattaa jopa Tappaa."

• Anonyymi

Henki pois niiltä jotka eivät ajattele samoin tai jos joku arvioi ko profeetan toimia? Sillälailla. Niin ollaan armon ja rakkauden evankeliumin asialla.

• Anonyymi

Eihän aloituksesta käy millään tavalla ilmi se, että kyseinen Puumala olisi helluntailainen. Ja kun Puumalakaan ei 'mainosta' itseään helluntailaisena, niin mistä lienee moinen helluntailaissuunta Puumalalle peräisin?

• Anonyymi

Puumala esiintyy toistuvasti ennustuksissaan näin:
        "helluntaiherätykseemme" . helluntaiseurakuntiimme...

Eli sanamuoto osoittaa, että hän on sisäpiiriläinen. Katsoo kuuluvansa helluntaijoukkioon ja ennustelee "uusia sieluja" juurikin helluntaisuuntaansa.

SATAVIISIKYMMENTÄTUHATTA UUTTA SIELUA HELLUNTAIHERÄTYKSEEN!!!
        Anonyymi-ap
        2023-11-01 23:56:17

Suomen Profeetta oli kuullut,ollessaan rukouksessa,marraskuun ensimmäisenä päivänä,2023,Jumalaltamme Sanat:

-"Sataviisikymmentä tuhatta,uutta sielua Helluntaiherätykseemme,Aamen".

-----

Ja kun samalla kiroaa niin Martti Lutherin, kuin luterilaiset.
        solvaa luterilaisia "pyhäkköportoiksi".
        aikoo itse KAATAA evankelistuterilaisen kirkonkin...

Niin ei tarvitse olla järjen jättiläinen tajutakseen, mitä "uskonsuuntaa" kaveri hehkuttaa!

• Anonyymi

Vai että ihan evankelista Aili Heinosen mantteliperijä. Löperöpuhetta, sillä ei evankelista Aili Heinonen ole luovuttanut virkaansa millekään löperöpuhujalle ja itsensä korottajalle.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kylläpä on adventistilla tänään pipo kireällä.
      Juo vaikka pari/kolmattammekin lasillista lämmintä maitoa ja otapa kuule päikkärit.
      Se helpottaa,kunhan muistat vielä sitä ennen röyhtäistä.

• Anonyymi

Ei oo adventisteja.... eikä pipoa?
        Mut jollakin on vähä probleemia, hurjalla rohveetalla.

• Anonyymi

Omatekoiset rohveetat on aina hurjia jopa väkivaltaisia uhkailijoita.

• Onko oikeita ennustelijoita koskaan tavattu?

Ennustelijan happotestihän on oikeat lottonumerot eukäteen, saa suorittaa!

• Anonyymi

Nyt se rohveetta jo kitisee ja uhkailee rikostutkinnoilla!

Vaikka itsensä vastattavana on JULKINEN näyttöpaketti kirjoituksia, joissa
      - laittomuuden
      - joka rikoksen näytön tasoa!

Niin siinä aina käy.

• Anonyymi

Suomen Profeetta haukuttiin tällä.palstalla,toistakymmentä vuotta sitten ihmiseksi,joka kuulemma uhkailee toisten ihmisten henkeä,sekä turvallisuutta.
      Joskus vuosina 2007-2008.

Kysyin tätä häneltä hiljattain itse.
      Sanoi,ettei koskaan ole Poliisi ollut häneen tuosta asiasta yhteydessä.

Miksi te täällä kiusaatte niitä ihmisiä,jotka hänestä kirjoittavat?
      Miksi teillä on pipo niin kireällä?

• Anonyymi

Mitäpä arvelette.. Kuuluisikohan nämä jutskaamiset tuonne petoeläimet suomi24 palstalle..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4451
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2874
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2403
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1697
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1389
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      82
      1176
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      860
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      842
    Aihe