Telia on huhtikuusta alkaen laskuttanut minua virheellisesti 1,50€ joka kuukausi puhelinvastaajapalvelusta, en ole sellaista tilannut. Kyseessä on siis petos, laittakaa muutkin uhrit kuluttajaneuvojalle viestiä että ovat tietoisia.
Telia laskuttaa puhelinvastaajapalvelusta jota en ole koskaan tilannut
6
713
Vastaukset
- Anonyymi
Voi huoh.... mitä jos nyt ensin tekisit reklamaation ja hyvitysvaatimuksen Telialle?
- Anonyymi
Lisäys:
Telian chat asiakaspalvelu selitti asian näin:
"Elikkä siis ollaan informoitu tästä ja kerrottu mitä tulee tapahtumaan, ja annettu aikaa asian hoitamiseen. Jos asiakas ei itse reagoi tähän niin se ei silloin ole Telian vika"
Eli näin Telia lisäilee lisäpalveluita joita asiakas ei ole koskaan pyytänyt.... Ei sanaakaan puhelimessa että asioita lisäillään mutta laskutus kyllä toimii! - Anonyymi
Telia tekee pieniä petoksia kokoajan, ujuttaa asioita mukaan joista saavat lisälaskutettavaa.
- Anonyymi
Ai jaaha. Liittyy siis tähän
https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/vastaaja
" Vastaaja uudistui huhtikuussa 2023
3.4.2023 alkaen liittymä ja vastaajapalvelu hinnoitellaan erikseen. Vastaajan hinta on 1,5 €/kk. Samalla kaikki vastaajat päivitettiin uuteen versioon. Voit tarkastella uudistetun vastaajan ominaisuuksia alla olevasta taulukosta. Avausmaksua ei kuitenkaan peritä vanhan vastaajan päivittyessä uuteen.
Jos liittymässäsi on voimassa määräaikainen sopimuskausi, vastaaja päivittyi uuteen versioon 3.4.2023, mutta hinnoittelumuutos astuu voimaan vasta määräaikaisen sopimuskauden päätyttyä.
Halutessasi voit poistaa vastaajan liittymästäsi."- Anonyymi
Eli siis
- Telia on ilmoittanut palvelutuotteen ja palveluehtojen muutoksesta asiaankuuluvalla tavalla
- Asiakkaalla on ollut riittävä mahdollisuus reagoida asiaan
- Aloittaja ei ole reagoinut asiaan ja vinkuu nyt voimassa olevien palveluehtojen mukaisesta laskutuksesta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123846Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja313230Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2963205Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82040- 2541891
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81838Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2391452- 801395
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi431204Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81133