Telia on huhtikuusta alkaen laskuttanut minua virheellisesti 1,50€ joka kuukausi puhelinvastaajapalvelusta, en ole sellaista tilannut. Kyseessä on siis petos, laittakaa muutkin uhrit kuluttajaneuvojalle viestiä että ovat tietoisia.
Telia laskuttaa puhelinvastaajapalvelusta jota en ole koskaan tilannut
6
1012
Vastaukset
- Anonyymi
Voi huoh.... mitä jos nyt ensin tekisit reklamaation ja hyvitysvaatimuksen Telialle?
- Anonyymi
Lisäys:
Telian chat asiakaspalvelu selitti asian näin:
"Elikkä siis ollaan informoitu tästä ja kerrottu mitä tulee tapahtumaan, ja annettu aikaa asian hoitamiseen. Jos asiakas ei itse reagoi tähän niin se ei silloin ole Telian vika"
Eli näin Telia lisäilee lisäpalveluita joita asiakas ei ole koskaan pyytänyt.... Ei sanaakaan puhelimessa että asioita lisäillään mutta laskutus kyllä toimii! - Anonyymi
Telia tekee pieniä petoksia kokoajan, ujuttaa asioita mukaan joista saavat lisälaskutettavaa.
- Anonyymi
Ai jaaha. Liittyy siis tähän
https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/vastaaja
" Vastaaja uudistui huhtikuussa 2023
3.4.2023 alkaen liittymä ja vastaajapalvelu hinnoitellaan erikseen. Vastaajan hinta on 1,5 €/kk. Samalla kaikki vastaajat päivitettiin uuteen versioon. Voit tarkastella uudistetun vastaajan ominaisuuksia alla olevasta taulukosta. Avausmaksua ei kuitenkaan peritä vanhan vastaajan päivittyessä uuteen.
Jos liittymässäsi on voimassa määräaikainen sopimuskausi, vastaaja päivittyi uuteen versioon 3.4.2023, mutta hinnoittelumuutos astuu voimaan vasta määräaikaisen sopimuskauden päätyttyä.
Halutessasi voit poistaa vastaajan liittymästäsi."- Anonyymi
Eli siis
- Telia on ilmoittanut palvelutuotteen ja palveluehtojen muutoksesta asiaankuuluvalla tavalla
- Asiakkaalla on ollut riittävä mahdollisuus reagoida asiaan
- Aloittaja ei ole reagoinut asiaan ja vinkuu nyt voimassa olevien palveluehtojen mukaisesta laskutuksesta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503364Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5522078Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841976Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171960- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281307KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481230