Oikeistohallitukselle kiitosta

AY -liike nousee nyt sitten uuteen kukoistukseensa, kiitos oikeistohallituksen örvellysten. Ryskyen kaatuu riistoporvarihallitus ja heti kohta tämän riemullisen tapahtuman jälkeen työrauha palautuu voimistuvien liittojen asettamien väylämerkkien viitoittamaan uomaan. Sitten taas pukkaa sitä tuttua ja turvallista kolmikantaakin.

15

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa mennä pitkään lakkoon kun tehtaita suljetaan ja puretaan, inflaatio ja korot ovat korkealla. Lakoilla lisääntyy tuotanto ja valtiolla on lisää rahaa jaettavaksi. Valtiolle lainaavat ulkomaiset pankit alentavat korkoja kun velkamaassa lakkoillaan enemmän. Viimeinen työntekijä sammuttaa valot.

    • Anonyymi

      Ay liitoista lähtee koko ajan porukkaa pois.

      • Anonyymi

        Ilmankos Orpo-Purra uskaltaa rähjätä mutta antaa nyt hiirtenhyppiä aikansa pöydällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmankos Orpo-Purra uskaltaa rähjätä mutta antaa nyt hiirtenhyppiä aikansa pöydällä.

        Niinpä. Sokerista on OrpPuran säälittävä suuteloyhteys kasaan kyhätty, sokerista. Jo ensimmäiset AY -korporaation läväytykset horjuttavat OrpPuraa ja kohta jo rankkasade vie sen kokovartalomädäkkeen minne se kuuluukin, eli viemäriin. Ajatusten valtamerenä minun on helppo nähdä tämäkin lähitulevaisuuden kehitys.

        Vaadin lisää veroja varakkaille, suklaata mummoille ja kapitalistit kanahäkkeihin... Kokoootkot, kokootkot !


      • Anonyymi

        Höpö höpö. Toistuu sama kuin PersKeKo-hallituksenkin aikana eli jäsenhakemusten määrä lähtee kasvuun.


      • Nuoret osaavat ajatella jo omilla aivoillaan.


      • Anonyymi
        Oikeistolibertaristi kirjoitti:

        Nuoret osaavat ajatella jo omilla aivoillaan.

        Heh heh.....

        Kokemattomat märkäkorvat menevät suuressa naiiviudessaan porvariseireenin lirkuttelun ansaan. No jokainen maksaa oppirahansa nuorena, kun se oppi tulee sieltä kantapään kautta. Iän karttuessa vähitellen viisastuvat, kun oppivat ymmärtämään, ettei suomalainen työelämä ole mikään amerikkalainen puuvillapelto orjineen, jos eivät tyhmyyttään sitten anna pirulle pikkusormeaankin enemmän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh.....

        Kokemattomat märkäkorvat menevät suuressa naiiviudessaan porvariseireenin lirkuttelun ansaan. No jokainen maksaa oppirahansa nuorena, kun se oppi tulee sieltä kantapään kautta. Iän karttuessa vähitellen viisastuvat, kun oppivat ymmärtämään, ettei suomalainen työelämä ole mikään amerikkalainen puuvillapelto orjineen, jos eivät tyhmyyttään sitten anna pirulle pikkusormeaankin enemmän.

        Nuoret tajuaa että yrityksen menestyminen on työpaikkojen edellytys.
        Brontonkin tapauksessa työnantaja olisi varmasti antanut ylimääräistä palkallista lomaa mutta eihän se omasta asemestaan huolissaan oleville sateaapeille käy.
        Loimaan kassasta saa ansioturvan neljäsosalla.


      • Anonyymi
        Oikeistolibertaristi kirjoitti:

        Nuoret tajuaa että yrityksen menestyminen on työpaikkojen edellytys.
        Brontonkin tapauksessa työnantaja olisi varmasti antanut ylimääräistä palkallista lomaa mutta eihän se omasta asemestaan huolissaan oleville sateaapeille käy.
        Loimaan kassasta saa ansioturvan neljäsosalla.

        Saakos Mersua Ladan hinnalla?


    • Anonyymi

      Kommunistin lorinaa, jolla ei kansaa elätetä työtä tekemättä.

      • Älä sinä turjake purnaa yhtään vaan tyydy sivistyneesti kohtaloosi: minä syön, sinä maksat. Röyh !


    • Minä perustan uudelleen Vientirauhan ja lakkoilijat potkitaan pellolle!
      Seisotan aina pääluottamusmiestä asennossa!

      • Anonyymi

        Valkotakkiset sinut hakevat pois.


    • Anonyymi

      Nyt on niin paljon myymättömiä uusia asuntoja markkinoilla että ainakin rakennusteollisuus voisi olla ihan rauhassa puoli vuotta lakossa niin hyvällä tuurilla näin estettäisiin muutama tuleva konkkakin!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      105
      3424
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      84
      3292
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      323
      1976
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      90
      1469
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1266
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1165
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      898
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      132
      850
    9. 46
      793
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      777
    Aihe