Hauska kertomus kaukaiselta ajalta.
Tämä tapahtui maaplaneetan aikaisella ajalla: Oli kaunis kesäinen päivä. Ruoho oli vihreää niityllä ja järvi näkyi hieman kauempana. Metsikön laidalla oli kolme karvaista alkuihmistä, gorillojen kaltaisia, jokseenkin. Häntiä heillä ei ollut. Uros oli nimeltään URR ja naaras LEHMUTI. Heillä oli kaksi poikaa. Vanhin oli ARR an URR ja nuorempi URR an URR. Tytär oli LIHMUTHI. Kaunis ja vaaleampi turkki yllä.
Tuona aamupäivänä tapahtui seuraavaa:
URR an URR katsoi ympärilleen ja kauhistui: Mitä tämä kaikki on? Hän ei ollut aikaisemmin havainnut laajalti ympäristöään. Hän sanoi mielessään, tätä ei saa nähdä se on kielletty. Kuitenkin uteliaisuus voitti ja hän meni kertomaan näkemästään veljelleen ARR URR, ille. ARR URR kauhistui ja sanoi, ei sitä saa nähdä se on kauhistusta ja peljättävää. Kuitenkin hän, ARR URR meni heti kertomaan isälleen kiireesti veljensä kertomaa. URR kuunteli hädissään ja oho, hän näkikin ympäristön ensimmäistä kertaa. URR sanoi, mitä tämä kaikki on? Sitten sanoi: Tämä kaikki on minun. Koskas tämän kaiken teinkään? Älkää vain kertoko tästä kellekään mitään. Minä otan tämän kaiken itselleni se on minun nyt.
Tapahtui jo kauan sitten.
1
287
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3585823- 785244
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484296- 523911
- 523689
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1603371Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003154Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky483135- 432259
- 492195