Sahalahdella (Kangasala) Välimäentie, asuu joku saatanan pentutehtailija tai ilmeisesti koirat ovat siellä kesken.ään.
Poliisille, hätäkeskukseen ja valvontaeläinlääkärille on useampi ilmoittanut kuten minäkin.
Talo on asuinkelvoton, pihassa pyörii noin 20 koiraa (kultaisianoutajia) osa pieniä pentuja, joiden ei todellakaan kuulu olla ulkona näillä pakkasilla eikä muutenkaan.
Ja jos asutte lähellä niin kannattaa käydä omin silmin todistamassa. Tehkää myös eläinsuojeluilmoitus.
Sahalahden pentutehdas
11
6754
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tehnyt tästä Sahalahden järkyttävästä paikasta eläinsuojeluilmoituksen elokuussa ja edelleenkö siellä jatkuu tämä tämä epäinhimillinen ja rikollinen toiminta???
- Anonyymi
Koiria edelleen siellä kovassa pakkasessa ja joku koira odottaa pentuja 😢
Miten voi olla niin vaikeaa lopettaa tämä pentutehtailu ja koirien laiminlyönti 😡- Anonyymi
Minkälainen tumpelo siellä on eläinlääkärinä kun ei saa koiria pois tuollaisista oloista
- Anonyymi
Kuka tämä ahti sitten on?
- Anonyymi
Sama jatkuu yhä! 10.7.2024. Järkyttävissä olosuhteissa pennut kuvattuna. Poliisi yms.käynyt pari päivää sitten. Pihassa edelleen 7 koiraa.
- Anonyymi
Täällä ei ole edes lapsia kun asuvat äidin kainalossa eikä käy edes työssä ja tuet ovat valtavia.
- Anonyymi
Onhan mulla kaikki äiti ruoka kamera puhelin televisio mopo auto .
- Anonyymi
Se jatkuu vieläkin eikä sitä vain saada loppumaan
- Anonyymi
Onko tästä mitään uutta? Onko koirat vielä siellä?
Aamulehdessä oli joki aika sitten juttua, että omistajia syytetään eläinsuojelurikoksesta, mutta ei ole tainnut olla vielä oikeudenkäyntiä? - Anonyymi
Ne on vaihtaneet paikkaa johonkin metsään
- Anonyymi
Kuulemma toiminta jatkuu Härmälässä. Siellä suunnalla liikkuvat voisivat pitää silmät auki, vaikka todennäköisesti nämä pitävät koirat sisällä piilossa.
Toivottavasti saavat tuomiot törkeästä eläinsuojelurikoksesta ja ehdotonta vankeutta. Paras tuomio olisi molemmille karkoitus kotimaahan. Sakot ja eläintenpitokielto on ihan naurettava rangaistus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....558719Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3026570Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995897- 1523790
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283193Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623099- 1511833
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171746- 321438
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191186