Sahalahdella (Kangasala) Välimäentie, asuu joku saatanan pentutehtailija tai ilmeisesti koirat ovat siellä kesken.ään.
Poliisille, hätäkeskukseen ja valvontaeläinlääkärille on useampi ilmoittanut kuten minäkin.
Talo on asuinkelvoton, pihassa pyörii noin 20 koiraa (kultaisianoutajia) osa pieniä pentuja, joiden ei todellakaan kuulu olla ulkona näillä pakkasilla eikä muutenkaan.
Ja jos asutte lähellä niin kannattaa käydä omin silmin todistamassa. Tehkää myös eläinsuojeluilmoitus.
Sahalahden pentutehdas
8
4839
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tehnyt tästä Sahalahden järkyttävästä paikasta eläinsuojeluilmoituksen elokuussa ja edelleenkö siellä jatkuu tämä tämä epäinhimillinen ja rikollinen toiminta???
- Anonyymi
Koiria edelleen siellä kovassa pakkasessa ja joku koira odottaa pentuja 😢
Miten voi olla niin vaikeaa lopettaa tämä pentutehtailu ja koirien laiminlyönti 😡- Anonyymi
Minkälainen tumpelo siellä on eläinlääkärinä kun ei saa koiria pois tuollaisista oloista
- Anonyymi
Kuka tämä ahti sitten on?
- Anonyymi
Sama jatkuu yhä! 10.7.2024. Järkyttävissä olosuhteissa pennut kuvattuna. Poliisi yms.käynyt pari päivää sitten. Pihassa edelleen 7 koiraa.
- Anonyymi
Täällä ei ole edes lapsia kun asuvat äidin kainalossa eikä käy edes työssä ja tuet ovat valtavia.
- Anonyymi
Onhan mulla kaikki äiti ruoka kamera puhelin televisio mopo auto .
- Anonyymi
Se jatkuu vieläkin eikä sitä vain saada loppumaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079