Päivän ipstä saatiin lukea kuinka kuntien omistama Lakea on sössinyt asiansa ja on nyt eläke-eukkojen massin kimpussa. Suuruudenhullu laajeneminen eteläsuomeen ja kuntien rahoilla mässäily on tullut tiensä päähän. Ja pääarkkitehtina huseeraa kukas muukaan kuin Seinäjoen kaupunginjohtaja Aallokko-Kiiskilä, eq rahastojen luottopakki.
Lakea eläkeläisten massilla
10
1808
Vastaukset
- Anonyymi
Ristus, on siinä muorlla tekemistä. Kuinka hitossa asunto oy on voinut saada velkaa 93 %?
- Anonyymi
Tyhmät ihmiset eivät ymmärrä mistä ovat menneet sopimaan eivätkä lue sopimuksia. Kyllä tuossa on mummeli ihan itse syyllinen kun lähti mukaan tuollaiseen asunnonomistusmalliin, jonka riskit ovat selvästi nähtävillä. Omaksi vuokralla -vedätykset ovat aivan huuhaata ja niistä on kuluttajavirastokin varoittanut. Mutta suomalainen ei vaan usko eikä perehdy tekemiinsä sopimuksiin.
Sitten huutaa apua kun lämpöiset on ollu housussa jo hyvän aikaa.
Asun itse ihan tavallisena vuokralaisena Lakean asunnossa ja vuokra nousee hyvin maltillisesti, tähän asti ollut 610 € /kk ja vuoden alusta nousee 618 euroon. - Anonyymi
Grynderit ajavat lakia jolla osaomistuasunnot saataisiin pakkolunastettua asukkailta pilkkahintaan. Miksei tästä kukaan ole valittanut?
- Anonyymi
Rakennusala on joissakin maissa suoraan mafian käsissä. Esim. Välimeren suunnalla.
- Anonyymi
lakea pistää kuulemma vanhoja talojaan huutokauppaan pitäs varmaan asukkaillekin ilmoittaa,toki varmaan saavat vuokralle jäädä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lakea pistää kuulemma vanhoja talojaan huutokauppaan pitäs varmaan asukkaillekin ilmoittaa,toki varmaan saavat vuokralle jäädä
Konkurssi kurkistelee ovella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konkurssi kurkistelee ovella.
Paljon Seinäjoen kaupungilla on euroja ja omistusta Lakeassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon Seinäjoen kaupungilla on euroja ja omistusta Lakeassa?
Liikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa
Seinäjoki pumppaa lisää rahaa ja Vaasa ei, koska näkee liikaa riskejä.
- Anonyymi
Tämähän l Sei äjoen tyyli. Kaupunginhallituksessa on kiinteistösijoittajia, eikö nyt pidä painaa jarrua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623