Lakea eläkeläisten massilla

Anonyymi-ap

Päivän ipstä saatiin lukea kuinka kuntien omistama Lakea on sössinyt asiansa ja on nyt eläke-eukkojen massin kimpussa. Suuruudenhullu laajeneminen eteläsuomeen ja kuntien rahoilla mässäily on tullut tiensä päähän. Ja pääarkkitehtina huseeraa kukas muukaan kuin Seinäjoen kaupunginjohtaja Aallokko-Kiiskilä, eq rahastojen luottopakki.

10

2306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ristus, on siinä muorlla tekemistä. Kuinka hitossa asunto oy on voinut saada velkaa 93 %?

• Anonyymi

Tyhmät ihmiset eivät ymmärrä mistä ovat menneet sopimaan eivätkä lue sopimuksia. Kyllä tuossa on mummeli ihan itse syyllinen kun lähti mukaan tuollaiseen asunnonomistusmalliin, jonka riskit ovat selvästi nähtävillä. Omaksi vuokralla -vedätykset ovat aivan huuhaata ja niistä on kuluttajavirastokin varoittanut. Mutta suomalainen ei vaan usko eikä perehdy tekemiinsä sopimuksiin.
      Sitten huutaa apua kun lämpöiset on ollu housussa jo hyvän aikaa.
      Asun itse ihan tavallisena vuokralaisena Lakean asunnossa ja vuokra nousee hyvin maltillisesti, tähän asti ollut 610 € /kk ja vuoden alusta nousee 618 euroon.

• Anonyymi

Grynderit ajavat lakia jolla osaomistuasunnot saataisiin pakkolunastettua asukkailta pilkkahintaan. Miksei tästä kukaan ole valittanut?

• Anonyymi

Rakennusala on joissakin maissa suoraan mafian käsissä. Esim. Välimeren suunnalla.

• Anonyymi

lakea pistää kuulemma vanhoja talojaan huutokauppaan pitäs varmaan asukkaillekin ilmoittaa,toki varmaan saavat vuokralle jäädä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lakea pistää kuulemma vanhoja talojaan huutokauppaan pitäs varmaan asukkaillekin ilmoittaa,toki varmaan saavat vuokralle jäädä

Konkurssi kurkistelee ovella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Konkurssi kurkistelee ovella.

Paljon Seinäjoen kaupungilla on euroja ja omistusta Lakeassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon Seinäjoen kaupungilla on euroja ja omistusta Lakeassa?

Liikaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikaa

Seinäjoki pumppaa lisää rahaa ja Vaasa ei, koska näkee liikaa riskejä.

• Anonyymi

Tämähän l Sei äjoen tyyli. Kaupunginhallituksessa on kiinteistösijoittajia, eikö nyt pidä painaa jarrua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      143
      2679
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      361
      1984
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1717
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      33
      1584
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe