🥰🇫🇮👌 liputuksen aihe on sekin, että mulla on illalla talvirenkaat autossa. Ei pääse talvi yllättämään autoilijaa.
Ämpärit 🪣 ei muuten ole enää avaushitti vaan se on ruoka. Uuden prisman avajaisissa jaettiin ruokakasseja. Monta tuntia ennen avajaisia alkoi kassien jonotus 🛍. Jännitystä lisäsi joissakin kasseissa ollut 50 euroa. Keskiviiikkona Konalassa jaetaan grillattua makkaraa. Täytyykin katsastaa missä ketjussa on edullisimmat hiirenloukut 🐀. Jos vaikka kävisi ilmaisella lounaalla. Mulla jäi vähän vajaaksi mökillä tuo loukuttelu kun olin sotkuisempia loukkuja heittänyt roskiin.
Lounaasta puheenollen mulla on lounaaksi jääkaapin tähteet salaattina. Salaattia maustaa kivasti mamman Tom Yam nuudelit. Salaatin kastikettakaan ei tarvi, kum nuudelista tulee ärhäkkä maku 🔥
Liput liehuu tänään
2
173
Vastaukset
Nastarenkaat rapisee alla. Liputuspäivän kunniaksi yle Vega vaihtoi auton kellon talviaikaan. 🤔 muilla kanavilla ei tapahtunut mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j602751Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all472311Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔611984Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?3231501- 781326
- 641286
- 691150
- 631032
- 27986
- 79976