Rhy.n ampuratako suljetaan?Lopettamiseen on kerätty oikein adressi ratikyläisen toimesta.Kierretty jopa kankarilla.Vedoten pumppuasemaan jonka rakentamises ei niillä ole mitään osuutta. Taitaa olla kateus esillä kun ei enää hirviporukas.
Rhy.n ampumarata loppumas.
Anonyymi-ap
5
692
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä jos loppus se turhanpäiväinen paukuttelu.
Laitoin kolme nimeä adressiin. Luonnon eläimet pelkää paukuttelua. - Anonyymi
No ei sellaisia ratoja nyt joka mutkassa tarvita. Onhan niitä kiinteistöverottomia ratoja kaikki pitää näille nysväreille olla ilmaista.
- Anonyymi
Viherpiipertäjiä näkyy olevan sieläkin.Ovat tulleet kaupungista maalle jatkohoitoon.Nämä ovat porvari hallituksen jäämistöä.
- Anonyymi
Otetaas oikeen yhteiseksi asiaksi lopettaa tämä ampumarata. Varmasti löytyy pilaantunutta maata tai muuta kun tutkitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013