Se oli (muka) mennyt rikki jo 7. lokakuuta. Hmm..., no uskoo ken tahtoo. Minä en usko. Se olis sattunut siihen samoille hetkille, kuin mm. kaasuputkivaurio, mutta jostain kumman syystä se ei herättänyt Venäjällä mitään reaktioita moneen viikkoon.
Vaikuttaa hyvin vahvasti siltä, että idea tuosta Kaliningradin kaapelirikosta syntyikin vasta aika äsken.
Minä väitän!
Totuus on se, ettei koko kaapelissa ole mitään vikaa ja tuo korjaaminenkin on pelkkää teatteria, jolla on tarkoitus suunnata huomio pois noista hankaliksi osoittautuneista kaasuputki- ym. vaurioista ja niiden tilaajasta. Se tilaajahan on VENÄJÄ ja PUTIN.
Kalikalikaliningradin kaapeli
Anonyymi-ap
1
166
Vastaukset
- Anonyymi
Uutisissa kerrottiin tiedon tulleen ulkopuolisille kuitenkin aika pian rikkoutumisen jälkeen?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275