Katsastuskonttorilla

🤔📰👍 oli hyviä lehtiä. Talvirenkaat oli monipuolisesti testattu. Kitkarenkaat ovat nykyisin paljon nastoja paremmat. Neljän parhasn joukossa ei paljon eroja ollut. Ja menihän se autokin moitteetta läpi. Hyvin säilyy niinkuin nää tunteetkin ❤

18

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kitkarenkaat on huonommat, tottumattomalle vaaralliset käyttäytyy aivan eri tavalla kuin nastat. Nastat ja bensaauto on valintani for ever😄🧙‍♂️

      • Testissä yllätti se, että kitkat kaikissa olosuhteissa oli paremmat kuin nastat. Mutta nastoista ei ollutkaan mukana mun testivoittajahakkaa. Harmi, että renkaita ei voi testata. Itse valitsen lehtien testien mukaan.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Testissä yllätti se, että kitkat kaikissa olosuhteissa oli paremmat kuin nastat. Mutta nastoista ei ollutkaan mukana mun testivoittajahakkaa. Harmi, että renkaita ei voi testata. Itse valitsen lehtien testien mukaan.

        Mikähän Jallun kumitesti se on ollut? Jäällä ei kitka pidä yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän Jallun kumitesti se on ollut? Jäällä ei kitka pidä yhtään.

        Hauskasti sanottu! Tuo on totta, että saa kieli keskellä suuta ajella kitkoila jäätiköllä. Onneksi omassa autossa on luistonesto ja neliveto..

        :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän Jallun kumitesti se on ollut? Jäällä ei kitka pidä yhtään.

        Mullakin oli sellainen mielikuva, että kitkat ei jäällä ole niin hyvät, kuin nastat. Tuo testi näytti ihan muuta. Uudet kitkat johtomerkeillä näytti olevan parempia kuin testissä mukana olleet nastat. Yksi nastamerkki oli niin huono, että se hylättiin kättelyssä. Lehti oli Moottori 9/23.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hauskasti sanottu! Tuo on totta, että saa kieli keskellä suuta ajella kitkoila jäätiköllä. Onneksi omassa autossa on luistonesto ja neliveto..

        :)

        Ihanko on auto, eikä traktori?


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Ihanko on auto, eikä traktori?

        Auto on, saksalainen luottopeli. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Auto on, saksalainen luottopeli. :)

        Mullakin on luottopeli -opeli 😅.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mullakin oli sellainen mielikuva, että kitkat ei jäällä ole niin hyvät, kuin nastat. Tuo testi näytti ihan muuta. Uudet kitkat johtomerkeillä näytti olevan parempia kuin testissä mukana olleet nastat. Yksi nastamerkki oli niin huono, että se hylättiin kättelyssä. Lehti oli Moottori 9/23.

        Ei kitkat ole millään kelillä talvirenkaiden veroiset. Saahan niitä tehdasuusia renkaita testata, mutta hieman kun kitkarengas kuluu ei se ole edes hyvän kesärenkaan veroinen. Talvikelillä jarruttaessa ei sen hyvä nastarengaskaan liikaa pidä saati sitten kitka.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mullakin on luottopeli -opeli 😅.

        Kaikki autot on vanhempana ooppeleita. Kaverille kävi kuin Kätkäläiselle, opel sammui katsastusaseman pihalle.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mullakin oli sellainen mielikuva, että kitkat ei jäällä ole niin hyvät, kuin nastat. Tuo testi näytti ihan muuta. Uudet kitkat johtomerkeillä näytti olevan parempia kuin testissä mukana olleet nastat. Yksi nastamerkki oli niin huono, että se hylättiin kättelyssä. Lehti oli Moottori 9/23.

        Kerran jouduin vaaratilanteeseen kitkoilla en ollut tottunut niihin nastarenkaiden ystävänä. Siksi en ota kitkoja oli jäässä tiet, nastat eo käyttäydy niin miten kitkat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kitkat ole millään kelillä talvirenkaiden veroiset. Saahan niitä tehdasuusia renkaita testata, mutta hieman kun kitkarengas kuluu ei se ole edes hyvän kesärenkaan veroinen. Talvikelillä jarruttaessa ei sen hyvä nastarengaskaan liikaa pidä saati sitten kitka.

        Ah niin! Nyt älyän mikä testin idea oli. Siinä oli parhaat kitkarenkaat ja halvimmat nastarenkaat vastakkain. Ilmankos en tunnistanut niitä nastarengasmerkkejä. En ole nyt talvirenkaita hankkimassaa itse, kun Nokian nastahakat on vielä ihan hyvät. Katson testejä tarkemmin, kun on valinnan aika.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerran jouduin vaaratilanteeseen kitkoilla en ollut tottunut niihin nastarenkaiden ystävänä. Siksi en ota kitkoja oli jäässä tiet, nastat eo käyttäydy niin miten kitkat.

        Ei tästä ole kauaa, kun kesärenkailla mustalla jäällä säikähdin, niin en ainakaan kesärenkailla aja talvella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki autot on vanhempana ooppeleita. Kaverille kävi kuin Kätkäläiselle, opel sammui katsastusaseman pihalle.

        No mulla ooppeli ei sammunut ja huollon kommentit eivät katsastajaa haitanneet. Mulla on tapana kasastaa ennen vuosihuoltoa, niin ei tartte maksaa turhasta.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­­N­­­y­­m­f­­o­m­­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18095290w

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Nastat/neliveto ne olla pitää. Turha lähteä sirkustelemaan kun tositoimia kaivataan.

      • Se riippuu vähän missäpin ajeleekin. Esim Helsingin keskustaan kaavaillaan nastattomia väyliä. Vai onko ne jo olemassa. Lisäksi nopeudet on niin pieniä, että on melkein sama mitkä renkaat on alla.


      • Anonyymi

        Tositoimia todellakin kaivataan.. Kysymys kuuluu millaisia tositoimia siellä kaivataan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe