Mitä Jumala on ilmoittanut väärien profeettojen kohtaloksi?
Kenenkään ei pitäisi ryhtyä leikillään ja omasta innostaan esiintymään ”Jumalan profeettana”
Eikä kukaan normitason ihminen, saati hengellinen ja Jumalaa kunnioittava sellaiseen ryhdykään!
Kysymys kun on Jumalan suvereenista hallintovallasta. Majesteetista, jolla vain HÄN saa oikeuden asettaa ja tai valtuuttaa Hänen nimissään tapahtuvat asiat.
Eihän kuka tahansa voi ruveta vaikkapa jonkun Valtakunnan diplomaatiksi, lähettilääksi, konsultaatiota pitämään!
JOKAISEN, joka ryhtyy profeettana esiintymään, on parasta lukea mitä Jumala ilmoitti jo kauan sitten, profeetoista: 5. Moos 18:20
• ” Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'”
Jumalan säädös on ankara. Ja lopputulos joskus äärimmäisen rankka? Miksi?
Kysymys on Jumalan KUNNIASTA. Ei Hänen nimeään voi YHDISTÄÄ sellaiseen, jota HÄN itse ei ole uskonut ja valtuuttanut!
Kukaan ei voi ITSE todistaa itsestään, että on "jumalan lähettämä". Jokainen on jäävi siinä.
Kun profeetta Jeremian aikana nosti eräs Hananja itse itsensä profeetaksi, miten kävi?
• ” Ja profeetta Jeremia sanoi profeetta Hananjalle: "Kuule, Hananja! Ei Herra ole sinua lähettänyt, vaan sinä olet saattanut tämän kansan turvaamaan valheeseen.
Sentähden, näin sanoo Herra: Katso, minä toimitan sinut pois maan päältä: tänä vuonna sinä kuolet, sillä sinä olet julistanut luopumusta Herrasta."
• ” Ja profeetta Hananja kuoli sinä vuonna, seitsemännessä kuussa.”
Jeremia 28: :9-17
Mitä Jumala on ilmoittanut väärien profeettojen kohtaloksi?
40
413
Vastaukset
- Anonyymi
Jumalan asioihin liittyen ei pidä ruveta leikkimään, astumaan Jumalan reviirille!
Jännittäisikö minua profetoida, ettei jeesus koskaan olemattomuuttaan palaa? No ei todellakaan!
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Jännittäisikö minua profetoida, ettei jeesus koskaan olemattomuuttaan palaa? No ei todellakaan!
Jokainen saa kirjoittaa, profetoidakin.
On sananvapaus, on sananvastuu. Anonyymi kirjoitti:
Jokainen saa kirjoittaa, profetoidakin.
On sananvapaus, on sananvastuu.Profeetat eivät koskaan joudu vastuuseen, kuolevat vain pois.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Profeetat eivät koskaan joudu vastuuseen, kuolevat vain pois.
Jokainen joutuu vastuuseen, joko elämässä taikka sen perästä.
- Anonyymi
Tämä aika on sellaista, ettei Jumalan arvovallan kunnioitusta juuri ole?
Sellaista jota sanotaan "herran pelko". Tarkoittaa kunnioittamista siis.
Raamattu tosin opettaa, että "Herran pelko (kunnioitus) on viisauden alku."
Joka kunnioittaa Jumalaa, sitä Jumalakin kunnioittaa.
Joka vähättelee Jumalaa ja HÄnen Sanaansa, voi olla varma, että Jumala kääntää selkänsä. - Anonyymi
Milloin tuo "väärä profeetta Henri Puumala" sitten kuolee?
- Anonyymi
Tyhmä kysymys. Ja asiaton.
Etkö tunne Raamattua?
Ihmisen elinpäivät ovat Jumalan kädessä! Nyt kiireesti lukemaan Raamatun sanaa! Siltä opetusta löytyy!
Muutama tapaus.
Kun eräs "profeettana" itseään mainostava ennusti taannoin, että Kalliomoskeija tuhoutuu 11. syyskuuta. Jumalan henki ilmoitti niille, joilla porofeetallinen lahja, ja henkien arvostelun; tuntemisen lahja, että profetia oli väärä. Siis sielullinen, harhainen. Ei JUmalan Hengen antama.
Tuota (profeettaa) varoitettiin 5. Moos 18: 20-22 mukaan. Hän ylimielisesti pilkkasi nuhtelijoita. Herra ilmoitti, että tämän profeetan päivät ovat vähissä. Nyt hän ei enää vääriä profetioita ole tuomassa. On poissa keskuudestamme. Tapauksesta löytyy netissä runsaasti esimerkkejä. Hnekilö oli Harri Veijonen.
JUmala toteutti sanansa, 5 Moos 18: 20. Lukekaa itse se sana.
Toinen.
Pari vuotta sitten esiintyi irvokkaasti JUmalan Sanaa ja Jeesusta häpäisten eräs Teuvo Suni.
Niin hirveitä tekstejä ( mm Suomi24 Raamattu ja Pyhä Henki palstoilla kesällä 2021) että kymmeniä vuosia joka lajin kristillisyyttä nähneet, eivät olleet KOSKAAN törmäneet sen lajin saastaisuuteen. Seuraukset? Jumala muistutti Sanastaan 5 Moos 18:20. Tälle (profeetalle ) annettiin Herran sana, kehotusta, nuhdetta. Pilkkaaminen kohosi avaruuteen asti.
Jumala antoi tietoa, että tämä eksytys ja hirveä rienaus loppuuu.
Ja on loppunut. Suni ei ole enää keskuudessamme. (Edelleen netistä löytyy paljon tekstejä...)
JUmala valvoo Sanaansa. Jos joku ei välitä, ei arvosta, ei tottele?
SE tekee sitä omalla vastuullaan.
Eikö ole kirjoitettu, että Jumala ei salli itseänsö pilkata?
Pilkata saa. Saa toimia omatekoisena "profeettana" - saa toimia niin ja näin?
Mutta - jos tekee sen VAILLA Jumalan valtutuutta, Jumalan LUPAA - vastuu on ankara.
5. Moos 18:20
• ” Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.'”
Tämä on Jumalan Sana, ei aloittajan!
Joka ymmärtää, on autuas. Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä kysymys. Ja asiaton.
Etkö tunne Raamattua?
Ihmisen elinpäivät ovat Jumalan kädessä! Nyt kiireesti lukemaan Raamatun sanaa! Siltä opetusta löytyy!
Muutama tapaus.
Kun eräs "profeettana" itseään mainostava ennusti taannoin, että Kalliomoskeija tuhoutuu 11. syyskuuta. Jumalan henki ilmoitti niille, joilla porofeetallinen lahja, ja henkien arvostelun; tuntemisen lahja, että profetia oli väärä. Siis sielullinen, harhainen. Ei JUmalan Hengen antama.
Tuota (profeettaa) varoitettiin 5. Moos 18: 20-22 mukaan. Hän ylimielisesti pilkkasi nuhtelijoita. Herra ilmoitti, että tämän profeetan päivät ovat vähissä. Nyt hän ei enää vääriä profetioita ole tuomassa. On poissa keskuudestamme. Tapauksesta löytyy netissä runsaasti esimerkkejä. Hnekilö oli Harri Veijonen.
JUmala toteutti sanansa, 5 Moos 18: 20. Lukekaa itse se sana.
Toinen.
Pari vuotta sitten esiintyi irvokkaasti JUmalan Sanaa ja Jeesusta häpäisten eräs Teuvo Suni.
Niin hirveitä tekstejä ( mm Suomi24 Raamattu ja Pyhä Henki palstoilla kesällä 2021) että kymmeniä vuosia joka lajin kristillisyyttä nähneet, eivät olleet KOSKAAN törmäneet sen lajin saastaisuuteen. Seuraukset? Jumala muistutti Sanastaan 5 Moos 18:20. Tälle (profeetalle ) annettiin Herran sana, kehotusta, nuhdetta. Pilkkaaminen kohosi avaruuteen asti.
Jumala antoi tietoa, että tämä eksytys ja hirveä rienaus loppuuu.
Ja on loppunut. Suni ei ole enää keskuudessamme. (Edelleen netistä löytyy paljon tekstejä...)
JUmala valvoo Sanaansa. Jos joku ei välitä, ei arvosta, ei tottele?
SE tekee sitä omalla vastuullaan.
Eikö ole kirjoitettu, että Jumala ei salli itseänsö pilkata?
Pilkata saa. Saa toimia omatekoisena "profeettana" - saa toimia niin ja näin?
Mutta - jos tekee sen VAILLA Jumalan valtutuutta, Jumalan LUPAA - vastuu on ankara.
5. Moos 18:20
Tämä on Jumalan Sana, ei aloittajan!
Joka ymmärtää, on autuas.Ei ole olemassa minkään jumalan sanaa, kaikki on ihmismiehen omaksi edukseen hihasta vedettyä mierdaa.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Ei ole olemassa minkään jumalan sanaa, kaikki on ihmismiehen omaksi edukseen hihasta vedettyä mierdaa.
Toistan, kuten aiemminkin: se on Sinun mielipiteesi. Ei yleispätevä, de facto,´.
- Anonyymi
Yksi tunnusmerkki väärillä profeetoilla on, että he ovat ylpistyneitä, paisuneita.
Vailla realistisia faktoja. Ylpeys ja itseriittoisuus ilmenee, että he eivät siedä mitään poikkipuolista sana. Heti alkaa surkea valitus: voi, voi meitä Profeettoja vainotaan!
Taikka sitten alkaa uhkailu, poliisilla ja muilla konsteilla.
He leikkivät kuin pylväspyhimystä, jota kaikkien pitäisi kumartaa ja uskoa. Ottaa todesta kaikki valheet, sadut ja hömppä..
Mutta?
Kaikella on aikansa. Kun JUmala niin päättää, loppuu valheiden sepitys ja itsensä nostaminen. - Anonyymi
Jokainen saa eteensä sen minkä takseen heittää.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18096775/miten-tunnistaa-vaara-profeetta---(-c-) - Anonyymi
Jos joku alkaa leikkiä "profeettaa" ilman Jumalan valtuutusta, on viisasta muistaa mitä Jumalan Sana sanoo: 5. Moos 18:20
- Anonyymi
Joillakin "profeetoilla" voi myös olla mielenterveyden ongelmia. Uskovaiset hengellistävät joskus sairautensa.
- Anonyymi
Oikeastaan aika monilla oamtekoisilla "profeetoilla" (?) on syynä mt- ongelmat! Tämä on ihan tuttu juttu mentaalihuollossa! On "mooseksia" - on "johannes kastajia" - on "jeesuksia" on vaikka mitä, joissa nämä sairaa matkivat menneitä ihmisiä.
On "napoleineita" - on keisareita, kuninkaita ---- mitä vain?
Näillä mt-ongelmista kärsivillä on hoidossa todettua usein ns. " messias-syndrooma".
Heillä on heikko ja /tai rikottu itsetunto. Minäkuva on murentunut. On traumoja, jne.
Tällaisessa rikotussa persoonassa he koettavat kompensoida puutteitaan , ja eksyvät illussioihin! Luulevat olevansa "erikoisvalittuja"? Muita korkeampia. Jopa kokonaisen kansan, eli "suomen profeetta-ainesta"! Tai "kansojen profeetan" tasoa....
He luulevat - että JUMALA valitsi ja kutsui? Mutta luulot ovat harhoja.
Mutta kun tällaiseen harhaisuuteen paholaisen eksyttävät henget saavat sijan - henkilö alkaa uskoa valhehenkien manipulaatiot: Olet Erikoinen! Olet Profeetta! jne.
Soppa on valmis....
TÄMÄ ei ole Jumalan tapa toimia!
Mutta niin yleinen.
- Anonyymi
Kelpaa esitutkintaan.
- Anonyymi
Meinaatko olla kelpaava esitutkintaan itse? Oikein hyvä lähtökohta!
Smile: - Anonyymi
• Anonyymi 2023-11-07 19:46:26
”Henri Puumala oli puhumut Poliisille jo,stalkkereistaan.
Olen siitä oikeastikin tietoinen. Kun puhutaan luterilaisen kirkon naispapeista yleisellä tasolla "Pyhäkköportot",se on Raamattuumme nojaavaa ja Suomessamme on uskonnonvapauslaki. Henri Puumalaan kohdennetut henkilökohtaisuudet tällä palstalla,ovat matkalla Esitutkintaan.”
Tuollaiset ”uhkailut” ja vihjailut ovat vakiokamaa väärien profeettojen agendoissa.
Mutta?
Kun (profeetta) jopa useaan kertaan väittää julkisella palstalla, että ”ip-osoitteesi” on tiedossa, mitä laittomuutta se edustaa? Kyse on ihan kriminaalisen tason asiasta. Kenelläkään ei ole mitään laillista valtaa ja oikeutta edes koettaa kytätä jonkun ip-osoitetta! Sellaista harrastavat rikolliset.
Koska? Tuollaisessa hankkeessa on paha tarkoitus. Koettaa vahingoittaa toista kansalaista, tavalla tai toisella? Joko ryhtyä hakkerointiin, taikka jopa ihan käydä ihmiseen käsiksi?
Suomi24 ylläpito ei luovuta ip-osoitteita, paitsi poliisille, ja sekin vasta siinä tapauksessa, että on vireillä virallinen tutkintaprosessi.
Eli uhkailu "esitutkinnalla" on sitä taktiikkaa, jolla käytetään valtaa.
Kun ei siedetä koettelua, arvostelua, tervettä oppia! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
• Anonyymi 2023-11-07 19:46:26
”Henri Puumala oli puhumut Poliisille jo,stalkkereistaan.
Olen siitä oikeastikin tietoinen. Kun puhutaan luterilaisen kirkon naispapeista yleisellä tasolla "Pyhäkköportot",se on Raamattuumme nojaavaa ja Suomessamme on uskonnonvapauslaki. Henri Puumalaan kohdennetut henkilökohtaisuudet tällä palstalla,ovat matkalla Esitutkintaan.”
Tuollaiset ”uhkailut” ja vihjailut ovat vakiokamaa väärien profeettojen agendoissa.
Mutta?
Kun (profeetta) jopa useaan kertaan väittää julkisella palstalla, että ”ip-osoitteesi” on tiedossa, mitä laittomuutta se edustaa? Kyse on ihan kriminaalisen tason asiasta. Kenelläkään ei ole mitään laillista valtaa ja oikeutta edes koettaa kytätä jonkun ip-osoitetta! Sellaista harrastavat rikolliset.
Koska? Tuollaisessa hankkeessa on paha tarkoitus. Koettaa vahingoittaa toista kansalaista, tavalla tai toisella? Joko ryhtyä hakkerointiin, taikka jopa ihan käydä ihmiseen käsiksi?
Suomi24 ylläpito ei luovuta ip-osoitteita, paitsi poliisille, ja sekin vasta siinä tapauksessa, että on vireillä virallinen tutkintaprosessi.
Eli uhkailu "esitutkinnalla" on sitä taktiikkaa, jolla käytetään valtaa.
Kun ei siedetä koettelua, arvostelua, tervettä oppia!Käskikö Jumala ennustaa, antoiko valtuudet ryhtyä profeetaksi?
JOKAISEN on ihan oman itsensä vuoksi lukea, minkä varoituksen Jumala antoi Mooseksen kautta, profeetoista: 5. Moos 18:20
Jumalan nimeen vetoaminen, väite että ”jumala sanoi” - ”jumala lähetti”?
On ihan tuttu juttu, vakiokamaa, että itse itsensä ”profeetaksi” korottaneet, vetoavat Jumalaa tuekseen. Mutta se on jopa hengenvaarallista. Jumala kun pitää kunniastaan ja pyhyydestään kiinni!
Toki ihminen saa ruveta ”ennustaja-ukoksi” , povariksi, noituuteen rinnastettaviin taikuusoppeihin. Mutta kun ITSE Jumala Sanassaan on varoittanut siitä, mitä seuraa jos ”puhuu Hänen nimessään” sellaista, jota Hän ei ole KÄSKENYT? - Mitä siitä?
Sana on voimassa. Jumala valvoo sitä. Kun joku (profeetaksi) ryhtynyt häpäisee Jumalan kunniaa, arvovaltaa ja pyhyyttä ”likaisilla” ja saastaisilla puheilla, luuliko joku että Jumala ummistaisi sellaiselta katseensa? Ei. Totisesti ei. Joka ”turhaan lausuu Herran nimen”? Ei jää rankaisematta, sanoo Sana.
Käskikö Jumala lausua tällaisia irvokkaita sanoja? Tuomita ”alimpaan helvettiin”?
Jokainen normitason ihminen, jonka oikeusmoraali on kohdallaan. Taikka hengellinen uskova, joka kunnioittaa Jumalaa, Jumalan Sanan säädöksiä, sekä yhteiskunnan lainsäädäntöä - voi arvioida:
- käskikö Jumala tuoda tuollaisia puheita.
• Käskikö JUMALA ”kirota” jonkun alimpaan helvettiin”? Mitä Jeesus opetti:
”Älkää kadotustuomiota lausuko, niin ettei teillekään kadotustuomiota lausuta.” ( Luukas 6:37, 1 Kor 4.5)
• Käskikö JUMALA herjata kuolleita: ”naispiruksi” - ”Pyhäkköporttojen äidiksi”?
• Käskikö Jumala herjata toisia uskovia ”pyhäkköportoiksi”?
• Käskiko JUMALA halveksia, solvata kaikkia ”luterilaisten vaimoja erittäin tyhmiksi”?
• Missä ja miten Jumala ”vannoi”?
JOS JUmala ei käskenyt - niin ihmisen ottama vastuu ja riski on käsitttämtön.
Eihän JUmalan kanssa sovi ryhtyä leikkisille taikka uhmata Jumalan valtaa!
- Anonyymi
Profetioiden ja profeettojen koettelu jatkuu!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18100641/kaskiko-jumala-puhua--mita-sana-opettaa--(osa-b)- Anonyymi
Ne jotkut eit kestä koettelua, nyt on hirmuinen hoppu koettaa sensuroida tiettyjä aloituksia!
Mikä johtopäätös siitä seuraa?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18100641/kaskiko-jumala-puhua--mita-sana-opettaa--(osa-b)
Pahus. Sivua ei löytynyt.
- Anonyymi
Ilmeisestikin tämä nk. "Profeettaa koetteleva" onkin saanut ylläpidon havahtumaan siihen,että ellei muut,niin ylläpito itse joutuu vastuuseen,kun S"uomen Profeetta",nimistä henkilöä seuraillaan.
- Anonyymi
Ilmeisesti tämä "profeetta" on kovin peloissaan, ja siksi ahkeroi että HÄNEN kirjoittamiaan tekstejä saataisiin sensuroitua piiloon
Ylläpito ei "herää".
Kun joku hädissään ( omista laittomista teksteistään) painaa "ilmoitus" nappia,
ei se ole ylläpito joka herää!
Vain robotti on ohjelmoitu. Se saattaa poistaa ilmoitetun tekstin.
Mutta? Ylläpidolla menee monta päivää tarkistaa, onko teksti asiaton?
Ja jos se ei ole asiaton, vaan Suomi24 sääntöjen ja Suomen lakien mukainen,
poistettu teksti palautetaan!
Tällaista tapahtui 4-6 kertaa muutama viikko sitten.
JOku kiusanhenki koetti poistattaa jopa 6-7 x eräitä tekstejä, mutta ylläpito palautti ne!
Ylläpito ei ole mikään "valvoja". Eikä se ole sekavien "profetioiden" ja profettojen puolustaja. Ylläpito ole ole myöskään "oikeusaputoimisto". Se ei ole oikeusfoorumi, joka ratkoisi kirjoittajien nahinoita...
Suomen profeetta satuilee:
"niin ylläpito itse joutuu vastuuseen,kun S"uomen Profeetta",nimistä henkilöä seuraillaan."
Ylläpito ei ole "vastuussa" siitä jos näillä palstoilla kirjoitetaan -asiaa - suomen profeetasta.
Ylläpito ei ole mikään "valvoja" - joka olisi velvollinen holhoamaan jotakuta, joka profetaksi itseään mainostaa.
Jos profeettaa potee luuloja, on pelkosyndrooman vallassa, siihen on etsittävä apua lääketieteen taholta. Ylläpito ei ole sellainen.
SUOMI24 sääntöjen mukaan KAIKILLA on yhdenvertainen sananvapaus.
Profeetta saa posmottaa mitä nouseekin visioihin !
Mutta,
Yhtälailla toisetkin kirjoittaja saavat kirjoittaa.
Kitinät ei auta!
Joka leikkiin ryhtyy ( = ryhtynyt) se leikin kestäköön? ( sanottiin ennenvanhaan...)
Piste. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti tämä "profeetta" on kovin peloissaan, ja siksi ahkeroi että HÄNEN kirjoittamiaan tekstejä saataisiin sensuroitua piiloon
Ylläpito ei "herää".
JOku kiusanhenki koetti poistattaa jopa 6-7 x eräitä tekstejä, mutta ylläpito palautti ne!
Ylläpito ei ole mikään "valvoja". Eikä se ole sekavien "profetioiden" ja profettojen puolustaja. Ylläpito ole ole myöskään "oikeusaputoimisto". Se ei ole oikeusfoorumi, joka ratkoisi kirjoittajien nahinoita...
"niin ylläpito itse joutuu vastuuseen,kun S"uomen Profeetta",nimistä henkilöä seuraillaan."
Ylläpito ei ole "vastuussa" siitä jos näillä palstoilla kirjoitetaan -asiaa - suomen profeetasta.
Ylläpito ei ole mikään "valvoja" - joka olisi velvollinen holhoamaan jotakuta, joka profetaksi itseään mainostaa.
Jos profeettaa potee luuloja, on pelkosyndrooman vallassa, siihen on etsittävä apua lääketieteen taholta. Ylläpito ei ole sellainen.
Mutta,
Kitinät ei auta!
Joka leikkiin ryhtyy ( = ryhtynyt) se leikin kestäköön? ( sanottiin ennenvanhaan...)
Piste.Jos ei profeetta ymmärrä mitä kirjoittaa, mitä se aiheuttaa? Miltä se julkisesti näyttää?
On toisten asia arvioida sitä, esittää kannaottoa, koettelua , ym. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylläpito ei "herää".
Mutta,
Kitinät ei auta!
Piste.Sinulla taitaakin olla "hyvät yhteydet" ylläpitoon.
- Anonyymi
Totta. Eräissä maissa hiekkaa riittää betonin tekoonkin.
- Anonyymi
Ja se,mikä on hiekalle rakennettu...
- Anonyymi
...on kaikkea sitä,mikä ei auta kitinään.
Kun aloittaja jahtaa "profeettoja",kuin chostbusters,tulee mieleen onko hän milloinkaan lukenut Raamatun Sananlaskua:
"Ilkityöt ovat hullun huvi".
?- Anonyymi
Kuten Raamatun Sana selvästi velvoittaa, on kaikkia hengellisten raamien puitteissa tuotavia tuotoksia koeteltava!
• ” Koetelkaa kaikki,...” ( 1 Tess 5:21)
• ” Koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta, sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan”. (1 Joh 4:1)
• ” Profeetoista saakoon kaksi taikka kolme puhua, ja muut arvostelkoot” ( 1 Kor 14:29) - Anonyymi
Profetioita on koeteltava ja arvosteltava. Se on UT:n opetus, ja VT:n aikana toiminut.
"Kun aloittaja jahtaa "profeettoja",kuin chostbusters,tulee mieleen onko hän milloinkaan lukenut Raamatun Sananlaskua:"
Joka ei kestä "koettelua" ei ole Jumalan asialla! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Profetioita on koeteltava ja arvosteltava. Se on UT:n opetus, ja VT:n aikana toiminut.
"Kun aloittaja jahtaa "profeettoja",kuin chostbusters,tulee mieleen onko hän milloinkaan lukenut Raamatun Sananlaskua:"
Joka ei kestä "koettelua" ei ole Jumalan asialla!V äärät profeetat eivät kestä koettelua, he alkavat valittaa.
Koska, he eivät tottelee raamatun sanaakaan, niin siinä se ylimielisyys ja ylpeyden synti on.
- Anonyymi
Ei ole viisasta näytellä satua, että olisi "jumalan profeetta".
JUmala ei siitä pidä , jos ei ole antanut lupaa!!! - Anonyymi
Kaikelal on aikansa. Väärät profeetat saavat huristella aikansa.
- Anonyymi
Kun ne tarpeeksi huuhailee KUKAAN ei ota niitä todesta....
Kuten tuota puumalaakaan. Suuret on luulot, mutta faktaa ei..- Anonyymi
Se mikä on ihmisistä, ihmistekoinen hanke - olkoon vaikka kuinka paljon mainostettu, sellainen kuivuu kasaan.
- Anonyymi
Jumala pitää sanansa.
- Anonyymi
Kukin saa mitä tilaa...
- Anonyymi
Yleensä näkyy niin, että väärät profeetat paljastavat itse itsensä ja laatunsa.
- Anonyymi
Empä tiedä riippunee kuka on viimeisimmän käytössä olevan raamatun kirjoittanu mitä sinne on vaihteeksi taas kirjuutettu
- Anonyymi
Höperehtivät itse todistavat sekoilunsa....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391