Media rummuttaa kuinka yksinäisyys lisääntynyt

Anonyymi-ap

Mutta itse en sellaista huomaa kun katsoo työpaikalla yms,on kaveripiiriä,perhesuhteita yms. Itse oikeasti yksinäisenä koen vihaa ja katkeruutta jos työpaikallakin joku viitsii marista lapsistaan tai kumppanistaan tai jostakin kaveristaan, olispa mullaki tollaset murheet! Ei tarvitsisi kuin valittaa kuinka kaveri teki pskaisesti tai muksu sai raivarin tai mies mäkättää.....


Hanki ystäviä,ylös ulos ja lenkille ne sanoo,sitten kum yrittää hankkia niitä ystäviä niin kukaan ei halua olla ystävä....En ole mielestä outo,olen ystävällinen ja kiltti mutta koko elämäni aikana olen ollut vaan varavaihtoehto muille,nyt viimeinenkin ystävä hylkäsi kokonaan kun löysi kumppanin ei ole 2 kuukauteen soitellut tai käyty toistemme luona,nyt kuulin että menee naimisiin ja muuttaa,jonkun muun kautta.

Oikeasti yksinäisyys on musertavaa ja aina miettii mikä vika itsessä on,kunnes tajuaa että ei minussa välttämättä mitään en ole sitten vaan sille toiselle sen luonteinen että mun kanssa kannattais hengata.

17

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Arvasin ettei kukaan tännekään tule tsemppaamaan tms. Ihmiset on pskoja. Voivotellaan kuinka paljon yksinäisiä suomessa mut kukaan ei kuitenkaan halua olla meidän oikeasti yksinäisten kaveri.

    • Anonyymi

      Totesin itsekin (myös yksin ja yksinäinen), että aihe ei tosiaan tarpeeksi kiinnosta ihmisiä. Tuntuu, että iso osa ihmisitä tuijottaa vain omaan napaansa. Koen ulkopuolisena, että näen ihmiSeset ehkä tarkemmin kuin he minut. Ei heillä ole aikaa, kun on omat jutut, perheen lapset jne. Se kuitenkin kelpaa, että kuuntelen heidän murheensa!

      • Anonyymi

        Komppaan täysin! Kyllä likasankona olo kelpaa näille henkilöille ei tule näiden pähkinäaivoihin mieleen että tämä ihminen voi huonosti pyydänpä kylään tai edes kyselisi aidosti miten sinulla menee? Helpompi voivotella krokotiilinkyyneleitä muttei auttaa meitä oikeasti yksinäisiä. Paskinta mitä voi toiselle sanoa on et hanki harrastus ja sitä kautta ystäviä, ihankuin me suurinosa oikeasti yksinäisistä ei sitä(kään) oltaisi tehty! Jos nainen valittaa yksinäisyyttä niin ihmiset kuvittelee että haluaa parisuhteen,kumppanin mut oikeasti tarkoitetaan että ei ole ystäviä tai perhesuhteita.


      • Anonyymi

        Eikö se ole kuitenkin aika hieno piirre ihmisessä jos toiset ihmiset luottavat niin paljon, että he kertovat murheensa?


    • Anonyymi

      Ap, pakko vaan uskoa parempaan huomiseen!

      • Anonyymi

        Toivoa sitä kolmatta maailmansotaa että pahat ihmiset ja ylipäätänsä kuolisi ihmiset pois.


    • Anonyymi

      Ystäviä ei hankita! Ystävyydet syntyvät itsestään yhteisten asioiden ja niiden jakamisen parissa. Ystävyys syntyy vastavuoroisuudessa.

      • Anonyymi

        Salli mun nauraa:D vittu mitä paskaa,entäpä jos itse on se joka on vuorovaikutuksessa mut toinen on aina haista paska meiningillä liikkeellä?


      • Anonyymi

        Tuo kirjoittaja on varmasti masentunut mutta toi kysymys kuka haluaa olla kanssasi ei kukaan auta asiaa. Mitä pitempään ihminen on yksin sitä vihaisempi ja katkerampi ihmisestä tulee.


    • Anonyymi

      Kaikki johtuu siitä että kaiken (ja kaikkien) pitää olla somessa. Enään ei ole yhteisöllisyyttä ja monet mieluummin viestittelevät somessa kuin tapaavat ihmisä.

      • Anonyymi

        Aijaa itse en ole tuollaista huomannut. Tosin somen käyttö on lisääntynyt mutta silti näkee ihmisiä yhdessä tuolla kaduilla,ryhmissä,ryhmäliikunnassa,illanvietoissa..


    • Anonyymi

      Ne yksinäiset kuolee koteihinsa itsekin mietin tulevaisuutta kun ikä tullee lisää ja kaikenmaailman vaivoja ja kremppoja niin kuka mua auttaisi jos saisin esim jonkun kohtauksen? No ei kukaan! Ja ajatellaan skenaariota että en itse pysty soittamaan vaikkapa halvauksen takia ambulanssia. Kotiini kuolen. Siksi tahdon että eutanasia laillistettaisiin ja halukkaat voivat varata samalla tavalla kuin koronarokotetta ajan terveyskeskukseen.

    • Anonyymi

      Olisiko ne niitä jotka eivät ole sinun ystäväpiirissä tai työpiirissä? tuliko ihan yllätyksenä että olemassa muitakin ihmisiä kuin niitä Keitä sinä tunnet? ota pää pois perseestä ja tutki maailmaa yksinäisen ihan helvetisti tässä maailmassa.

    • Anonyymi

      Olisipa itselläni noin alkukantaiset ongelmat. Niitä olisi helppoa lähteä korjaamaan. Jos tietäisin olevani yksinäinen ja katkera niin lähtisin lievittämään sitä eri keinoin.

      Sitäpaitsi, jos joku hylkää kumppanin vuoksi ystävyyden niin en jäisi maahan makaamaan, sillä ystävyys ei silloin ole ollut sen arvoinen alkujaankaan. Tyhmät ihmiset hylkäävät kaveruuden kumppanin vuoksi. Tällaisesta syntyy lisää yksinäisiä kun parisuhteet kaatuvat. Siinä sinulle yksi esimerkki, miksi Suomessa on paljon yksinäisiä. Moni valitsee väärin.

      Se kun sulla on kaiken maailman talolainat ja pennut niin sillonpa ei enää niin omaa elämää mietitäkään vaikka olisi kuinka yksinäinen. Kaiken lisäksi sulla on vastuuta enemmän, toisen ihmisen elämästä ja kasvusta nimittäin.

      Taidat vaan olla vähän itsekäs.

      • Anonyymi

        Olipas taas ilkeän ja kylmän ihmisen vasraus,tälläkin palstalla paljon kylmiä ja kovia ihmisiä, Suomalaiset on tunnettuja kovuudesta ja pahuudesta ei ihme että ollaan Euroopan kärkipäässä väkivallan suhteen. Täällä ei tosiaankaan kannata haaveilla että löytäisi ketään ystäväksi kun ihmiset noin kauheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas taas ilkeän ja kylmän ihmisen vasraus,tälläkin palstalla paljon kylmiä ja kovia ihmisiä, Suomalaiset on tunnettuja kovuudesta ja pahuudesta ei ihme että ollaan Euroopan kärkipäässä väkivallan suhteen. Täällä ei tosiaankaan kannata haaveilla että löytäisi ketään ystäväksi kun ihmiset noin kauheita.

        Älä projisoi omaa ilkeyttäsi ja pahuuttasi muihin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe