Riia ja Aleksi ovat yksi Ensitreffit alttarilla -ohjelman hääpareista. Tällä pariskunnalla ns. kemia tuntuu natsaavan!
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/nyt-puhutaan-seksista-ensitreffit-alttarilla-aleksi-avoimena-kylla-mulle-seksi-on?s24
Nyt puhutaan seksistä! Ensitreffit alttarilla Aleksi avoimena: "Kyllä mulle seksi on..."

5
2489
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä tää hymiöjuttu on joka hemmetin ketjussa? Venäjän trollikoneistoko liikenteessä, vai joku pilippiinoeskorttitoimisto?
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18097018E
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Tämä Juulia on oudoin nainen koko ohjelmassa.
Tuntuu, että hänelle ei kelpaa mikään ja ulkonäkökään ei mikään kummoinen ole .
Miksi hän on lähtenyt koko ohjelmaan, hänelle sopisi hyvin jokin maajussia joka haisee lannalle ja tekee navettatyötä.
Hän ei ole tosissaan tässä ohjelmassa eikä Waltterin kanssa.- Anonyymi
Yllätyt pian, sillä tämä pari käsittääkseni jatkaa. Uskon, että J siirtää pian paperit Saimaan rannalle.
- Anonyymi
vähä-älystä sakkia.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501882
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1441880Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631530- 681335
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2211299- 721168
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2801166Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää341050- 74965
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps118956