Koiran pitämiminen kerrostalossa on rinnastettavissa turkistarhojen häkkiolosuhteisiin.
Koira ei kuulu kerrostaloon
5
255
Vastaukset
- Anonyymi
KYLLÄ SE KUULUU JA EHDOTTTOMASTI JOS SE ON PIENI TASKUKOKOINEN JA KARVATON MATALAJALKAINEN JA PALELEE TURKKINSA TAKIA. SITÄ EI VOI JÄTTÄÄ HÄKKIIN ULOS. METSÄSTYSKOIRAT NAUTTIVAT ULKOILMASTA PAKKASESTA KUNHAN NIILLÄ ON TARVITTAVA SUOJA . IHMINEN ON JALOSTANUT NÄMÄ NIIN SANOTUT SEURA KOIRAT MITKÄ EIVÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA KUULU HÄKKIIN ULOS EIKÄ HAKKIIN MUUTENKAAN. SITÄ PAITSI MINKILLEHÄN OIKEIN KASVATETAAN HIENO PAKSU TURKKI ETTÄ AKAT H. SAAVAT HIENOJA TURKKEJA . MITÄ ITSE EN SUOSI , ELIKKÄ JOKAINEN NIIN SANOTTU RIKAS MIES KUN DAAMILLES VENÄJÄN PUOLELLA HOMMAAT SEN TURKIN NIIN KATSO ETTÄ SE ON ...... JOKO TAI EI SE PERSETTÄ ANNA SEN KUMMEMMIN
- Anonyymi
SUOMI VASTAAN VENÄJÄ HURAA.
- Anonyymi
Ettei vaan aloittaja ole vanha 60 vuotias juoppoduunari joka luulee taas tietävänsä kaiken ja on kateellinen kaikille kun muija jätti viinan takia vanhan juopon?
- Anonyymi
sääliksi käy koiria jotka joutuvat kesähelteillä kitumaan kuumissa asunnoissa.
kaupungissa tai maalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315673
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123688- 1932311
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631723Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan771627Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351457Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741335- 941195
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241194