mrna rokote on vaarallinen ja kukaan ei ota vastuuta!

Anonyymi-ap

THL ei vastaa koronarokotteiden turvallisuutta koskeviin kysymyksiin – ”Kehäpäätelmiä”

Kansalainen Sami Antinniemi soitti kansalaisena Terveyden ja hyvinvoinnin laitokselle (THL) kysyäkseen, että uskaltaako hän suositella koronarokotetta vanhemmilleen. Perusteeksi hän sanoi, että hän on nähnyt ristiriitaisia tietoja Covid-rokotteiden turvallisuudesta. "THL ei vastaa kansalaisille vaan ohjaa kysymään omasta terveydenhoidosta, joka taas kysyisi THL:ltä", hän toteaa X-alustalla julkaisemassa videotallenteesta.

”Rokotteet ovat tutkittuja ja turvallisia” – Miksi tätä ei sanota kansalaisille?
Hälytyskellojen pitäisi soida. Palveleeko suomalaisilla verovaroilla toimivat virastot suomalaisia kansalaisia? Ei ainakaan salaisuuksien muurin taakse kätkeytyvä THL liittyen kiistanalaisiin koronarokotuksiin, joka ei suostu suoraan yhteydenpitoon suomalaisten kansalaisten kanssa. Kysymys on yksinkertainen: onko koronarokote turvallinen suositella vanhemmilleni?

THL pitää kantansa ainoastaan terveydenhuollon viranomaisten keskuudessa, mutta ”oman terveydenhuolloin” pitää tietää, että mistä mahdollista ohjeistusta annetaan. Sami Antinniemi julkaisi tallenteen (video alla), jossa hän soittaa THL:n palvelunuomeroon.

”Mulla olisi kysyttävää THL:stä, kun mä tuossa mietin, että uskallanko mä vanhemmille ihmisille, mun vanhemmille suositella koronarokotetta? Olisiko ketään asiantuntijaa, jolta voisin vähän kysyä tarkemmin?”, Antinniemi kysyy.

”No omaan terveydenhuoltoon pitää olla yhteydessä”, THL vastaa.

”Mutta kun sieltä ei oikein tiedetä… keltäs mä voisin täältä kysyä, kun mä uskoisin, että teillä on tässä THL:ssä varmaan parhaimmat tiedot tästä asiasta?”, Antinniemi jatkaa.

”Joo. Kansalaisia ei yhdistetä THL:n palveluihin, Terveydenhuollosta ollaan sitten yhteydessä THL:ään jos halutaan konsultoida”, puhelimessa vastataan ja viitataan THL:n ohjeistukseen, ettei kansalaisille kerrota koronarokotteiden suosituksia.

”Joo, mutta ketä se THL sitten konsultoi, kun mä olen huomannut tässä ristiriitaisia tietoja siinä mitä THL tietää näistä, sitten mitä muualla on, niin miten mä voin sitten luottaa, että mitä terveydenhuollon ihmiset tietää? Keltäs ne kysyy?”

”THL:ään pitäisi terveydenhuollon viranomaisen olla sitten yhteydessä”, puhelimessa toistetaan,

Kehä pyörii kukaan ei uskalla ottaa kantaa turvallisuus kysymyksissä_

https://twitter.com/SamiAntinniemi/status/1722551310858571903?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1722551310858571903%7Ctwgr%5E5b6b4a7857b9aa6244af74b73c10bfbdaaf35c9b%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fmvlehti.net%2F2023%2F11%2F09%2Fpaivan-video-thl-ei-vastaa-koronarokotteiden-turvallisuutta-koskeviin-kysymyksiin-kehapaatelmia%2F

y59 koodi poistettiin tapauksia oli liikaa kansan nähtäväksi:
https://rumble.com/v2ne03i-y59-diagnoosia-etsimss.html

https://rumble.com/v1v4v6m-146-rauli-mkel-mist-ylikuolleisuus-johtuu.html

lopuksi thl:n sampo työterveys data erittäin huolestuttavaa luettavaa:
https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/avo/perus17/fact_ahil_perus17?row=diagnoosi-121105&column=aika-87596

18

805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäkin otin vesikauhu rokotuksen ja nyt pelkään vettä ihan hulluna .

• Kyllä ihminen voi kuolla siihen että uskoo kuolevansa.

• Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

Kyllä ihminen voi kuolla siihen että uskoo kuolevansa.

Todista tämä meille!

• Anonyymi

Hyvin selkeä salaliitto.

• Anonyymi

No eikö tuo ole aika selvää 1+1=2 matikkaa jos on vähänkään älliä yhdistellä nykypäivän tapahtumia!

1) Meillä on ilmastonmuutos, syyllinen olet SINÄ ja MINÄ, eli ihmiset, meitä on LIIKAA
        2) Sitten putkahtaa jostakin korona ja meidän halutaan PELASTAA KAIKKI ???

Miksi?? Eikö luontevaa olisi koronan antaa karsia populaa pois? Noh... ei se korona karsikkaan (tarpeeksi), vaan ne PIIKIT!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eikö tuo ole aika selvää 1 1=2 matikkaa jos on vähänkään älliä yhdistellä nykypäivän tapahtumia!

1) Meillä on ilmastonmuutos, syyllinen olet SINÄ ja MINÄ, eli ihmiset, meitä on LIIKAA
        2) Sitten putkahtaa jostakin korona ja meidän halutaan PELASTAA KAIKKI ???

Miksi?? Eikö luontevaa olisi koronan antaa karsia populaa pois? Noh... ei se korona karsikkaan (tarpeeksi), vaan ne PIIKIT!

Eikö sinun kannattaisi käyttää tuo aikasi särkylääkkeiden vastustamiseen? Nehän tappavat paljon enemmän ihmisiä kuin tämä rokote.

• Anonyymi

Kamala koronahuijaus piikkeineen alkaa paljastumaan...

• Anonyymi

Sami voisi ihan mennä lukemaan uudelle niitä lähteitä missä oli ”ristiriitaisia tietoja”. Kuka niitä esitti, mihin väitteet perustuivat ja tutustu mikä ero tieteellisen tiedon ja mielipiteen välillä.

Jos tieteellisen tittelin omistava henkilö väittää jotain, sen väitteen pitää perustua tieteelliseen tutkimukseen, muuten se on lätinää.

• Anonyymi

Kävin tutustumassa lähteisiin ja kirjoittajat olivat tiedemiehiä kuten kiropraktikko ja nobelisti Roberto Malone.

• Anonyymi

Piikittömien kannattaisi miettiä nyt mistä varaveri jos nykyiset luovuttajat piikillisiä. Myös 0 veriryhmät ja muut. Entä kun tulee aika ottaa tavalliset piikit esim. jäykkis yms. Mitäs sitten. Ei enää? Kannattaa pohtia ajoissa näitä ja tehdä selkeä päätelmä.

• Anonyymi

Kannattaa liittyä niihin Jehoviin, niille ei anneta verensiirtoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa liittyä niihin Jehoviin, niille ei anneta verensiirtoja.

Minulle jehovalainen soitteli, että liittyisin heihin. Hän lopulta kertoi ottaneensa myrkkypiikin...minä sanoin, että minä luotan Jumalaan, en piikkeihin ja lopetin tämän kanssa keskustelut sitten.
        Olen tätä paljolti ajatellut...piikittömien veri on tervettä ja sitähän tarvittaisiin - meitä halvennettiin ja raiskattiin puheilla, painostettiin ja uhkailtiin ---EMME ANNA VERTA ---- meillä on nyt se valta valita myös mitä teemme.

• Anonyymi

Vieläkö kokeellista "tutkittua ja turvallista" jaellaan hätäkäyttöluvalla, jonka haittavaikutuksia ei kukaan korvaa?

Uusin buusteri on kuulema testattu kymmenellä hiirellä, mutta tarina ei kerro, miten niille kävi.

• Anonyymi

JES,,,USAN vakuutusyhtiöt olivat kusessa kun piikeillä kuolleita alkoi tulla jumalattomasti, heillä meni nuo henkivakuutukset pakkasen puolelle ja tappiolle. NEHÄN OVAT PARAS BISNESS OLLEET ENNEN.

• Anonyymi

mRNA-covidvaccinet dödar fostret
      December 10, 2023
      -

by

Nobelprisets protestkommitté
      in negativa effekter, Kromosomavvikelser, Dödsfall, Fosterdöd, Missfall, Forskning, Dödfödsel, Trombos i moderkakan
      Gynekologen JamesThorp, kardiologen Peter McCullough och fem andra forskare publicerade 30 december 2022 peer review-artikeln COVID-19 Vaccines: The Impact on Pregnancy Outcomes and Menstrual Function (Vacciner mot covid-XNUMX: Effekter på graviditetsutfall och menstruation). Studiens resultat och slutsatser:

"Resultat:

Covid-19-vacciner, jämfört med influensavacciner, är förknippade med en signifikant ökning av AE (biverkningar) med alla proportionella rapporteringskvoter på > 2.0:

- menstruationsavvikelse

– missfall

– hos fostret

– kromosomavvikelser

– missbildningar

– cystisk hygroma

– hjärtsjukdomar

– arytmi

- hjärtstopp

– vaskulär malperfusion

– tillväxtavvikelser

– lågt fostervatten

– fosterdöd

– dödfödsel

– trombos i moderkakan

Alla p-värden var mycket mindre än 0.05 (vilket är gränsen för statistisk signifikans, vår anmärkning). När de normaliseras efter tillgänglig tid, givna doser eller mottagna personer, överstiger alla biverkningar för covid-19-vaccinen vida säkerhetssignalen för alla erkända tröskelvärden. Slutsatser: Graviditets- och menstruationsavvikelser är betydligt vanligare efter covid-19-vaccinationer än efter influensavaccinationer. Ett globalt moratorium för användning av covid-19-vacciner under graviditet rekommenderas tills randomiserade prospektiva studier dokumenterar säkerhet under graviditet och långsiktig uppföljning av avkomman.”

Hur är det möjligt att alla världens myndigheter, med WHO i spetsen, fortfarande starkt rekommenderar att gravida kvinnor vaccineras mot covid-19?

Om du har en annan åsikt än myndigheterna, vänligen underteckna Nobel Prize Protest (NPP) petitionen på nobelprizeprotest.com och sprid information om NPP. För att hedra de uppskattningsvis 17 miljoner dödsfallen i samband med COVID-19-vaccin, tänd ett ljus för offren vid en gudstjänst idag på Nobeldagen den 10 december och delta i en av de elva ljusvakorna som anordnas i Sverige, Norge, Finland, Tyskland och Italien

Peer review-artikel från den 30 december 2022 visar att gravida kvinnor absolut inte bör ta covid-vaccin.

• Anonyymi

Jos rokotetut kenties (jonkun teorian mukaan) levittävät jotain partikkeleita ja jonkun mukaan ihan säteilevät, niin aikas hankalaa. Ainakin rokottamaton ihmettelee mihin ihmismassaan uskaltaa mennä. Onko tuloksena sitten influ, säteily vai partikkelit. Ja entä se oma kännykkä, yöksi kiinni? Ja muuten kaappiin. Mikä puhelinversio? Entä ruoan ja juoman puhtaus: lisäainemassa ja vatsaa muuten ärsyttävä koostumus. Ei ole luomukauppoja, josta saisi luomulihaa ja kanaa vaikkapa kohtuuhinnalla, ilman piik. Jos ottaa lääkkeitä tai vitamiineja, kaipa niissäkin erilaisia, mutta joskus on vaivoja joihin joutuu. Vaikka ravinnosta olisi paras, vaan ei saa tarpeeksi ravintoa tai laadukasta.

• Anonyymi

Onhan se kamalaa.

Parhaiten olet turvassa tuolta kun käärit itsesi useammalla kierroksella tuorekelmuun.

Huomaa että temppu saattaa haitata hapen saantia ja olla hengenvaarallinen jotenka en suosittele koittamaan.

Mutta olet ainakin turvassa "partikkeleilta".

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      310
      7141
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2116
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1327
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1267
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1203
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1126
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1061
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      1008
    Aihe