Lopettamiseen riitti oma päätös siitä etten juo enää ikinä. En tee joka päivä päätöstä siitä etten juo. Olen tehnyt päätöksen kerran ja se pitää. En edes ajattele alkoholia juomis mielessä ollenkaan. Välillä tulee täällä käytä katsomassa ihmisten selityksiä siitä miksi juovat ja miksi raittius ei onnistu.
Raittius on mukavaa eikä ole mitään negatiivista sanottavaa siitä. Elämäni yksi parhaista päätöksistä.
Jouluaattona juhlin puolen vuoden raittiutta
Kohta tulee 5 kk raittiutta. On ollut helppoa
7
335
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno saavutus. Itsellä tulee kohta täyteen 9 kk raittiutta. Minulle riitti kirjan lukeminen (Allen Carr - Korkki kiinni). Se oli hyvää "aivopesua" ja en näe enää yhtään syytä juoda. Alkuviikot oli vaikeita, mutta nyt minua ei edes haittaa jos toiset juo. On tullut oltua mökkireissuilla ja pikkujoulutkin tulossa. Raittiina aion olla ja olen ylpeä siitä. Juomiksi löytyy nykyään niin paljon alkoholittomia vaihtoehtoja, ettei muutkaan ihmeemmin kiinnitä huomiota, kun lasissa on samannäköinen juoma.
- Anonyymi
Alkoholisti, toisten väkisin käytöllä otetut tiedot paraneminen.
Paranee juoma myynti.
Alkoholisti itse iva koira saa tulla pöydälle, tämä naapurin osio tahtoo tulla kotiin ei pysy vieras pöydällä, kaikki sen osuuskunta periaatteen mukaiset jäsenet kärsii.
Nähty ,koettua yksi vaikeimmista asioista jotka pitää saada koira. Käytöksestä pois tappamatta. - Anonyymi
Hyvä että valat uskoa kaikkiin. Kyllä omin käsin onneen pääsee kunhan ei vaan kuole ennen sitä.
Sinun 5kk:n "raitistelun" aikana noin 2.000 suomalaista on kuollut viinaan. heistä jokainen yritti viimeiseen asti vähentää tai lopettaa juomisensa.
Silti he kuolivat viinaan! - Anonyymi
Ite aattelin vetästä rynnäkkökännit viikonlopun kunniaksi (nyt on torstai)
- Anonyymi
miten on, jos annan rahaa ja sanon ettei saa ostaa alkoholia paljon juovalle, voinko luottaa, en halua et jää heitteille
- Anonyymi
Ei pidä luottaa jos rahaa antaa ja kyllä se alkoholiin menee, muuten voi auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808