Mikä on nykyään markkinahinta veneen nostolle pääkaupunkiseudulla? Siis perushomma: 4 tonnin painoinen paatti vedestä lavalle ja siirto muutaman sadan metrin päähän pukille, ja siis niin että yhtä venettä varten tulee paikalle.
Joo, tiedän että kilpailuttamalla selviää, mutta josko tietäisi ns. "oikean hinnan" etukäteen niin ei tarvitsisi montaa kuskia vaivata soittokierroksella.
Veneen noston hinta, pääkaupunkiseutu
5
240
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä se paatti sielä vielä lilluu, tuskin olet pitkään aikaa ollut liikkeelä
Lähtökohtaisesti sun laisilta pitäisi ottaa tuplahintaa, että oppisit.- Anonyymi
Osaatko kertoa miksi sinua harmittaa jonkun toisen veneen oleminen vedessä? Kateus, kun itse et enää pääse merelle? Meri tulee olemaan auki vielä pitkään, ja jotkut viihtyvät siellä kylmälläkin kelillä ja nauttivat siitä ettei ole juuri muita.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18099678r
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
200 maksoin yksittäisnostosta juuri. Hintavertailua en ole tehnyt.
- Anonyymi
Kooklella löytyy heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1544348- 122976
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372105Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly251882Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?431787Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6411711- 1331629
- 1011582
- 401385
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101381