Minulla menossa siis jo toinen leijona. Ensimmäinen kesti hyvin sen puoli miljoonaa kilometriä, mutta tämä jälkimmäinen on jo 17 vuotta vanha, enkä ole ehtinyt ajamaan sillä kuin 470.000km.
Olen ostanut molemmat pesoset vähän käytettyinä ja alle satkun ajettuina varsin edullisina autoina. Olen lähtenyt siitä, että en ala taistelemaan vikojen kanssa. Jos autoon alkaa tulla ylimääräistä vikaantumista tai jotain kallista ongelmaa, niin poistoon vaan.
Noin yleisesti ottaen olen tykästtynyt ranskiksen laatuun ja lujuuteen, varsinkin verrattuna esim. saksalaisiin merkkeihin tai Toyotaan.
Mahtaako pösö kestää puolta miljoonaa kilometriä?
Anonyymi-ap
2
303
Vastaukset
- Anonyymi
Peugeoteissa on oikeastaan vain yksi vika. Ja se on huoltopalveluiden kirjavuus ja hankala saatavuus useimmilla paikkakunnilla.
Siitäkin huolimatta seuraava autoni on Peugeot.- Anonyymi
Mulla oli yksi 307 eikä toista Pösöä tule vaikka tykkäänkin nyky-Pösöjen mittariston sijoituksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843382
- 771337
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1821329Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401040Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103981Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310952- 43859
- 95857
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78845Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124835