Zelenskyn rauhansuunnitelma

Painukaa vi--uun meidän maastamme!

Oikeudenmukainen ja hyvä suunnitelma mielestäni.

11

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mutta tuohan on oikein elegantisti muotoiltu kansainvälisen lain mukainen valtioiden itsenäisyyttä ja suvereeniutta ja rajojen loukkaamattomuutta tiukasti painottava kannanotto.
      On tietysti tullut ilmeisen selväksi se, että Venäjän fasismidiktatuurissa on vaikeuksia ymmärtää sellaista perusasiaa, että toisen omaan ei tule kajota, naapureitakaan ei murhata eikä heitä raiskata, mutta kyllä Ukraina opettaa niitä nyt kartun kanssa sen asian sisäistämisessä. Katsotaan nyt kuinka kauan aikaa vielä kuluu ennen kuin venäläiset alkavat sivistyä ja ymmärtää edes tällaisia asioita, mutta eletään kuitenkin toivossa.

• Anonyymi

Vanha Neuvostoliittolainen käytäntö oli, että kaikki on yhteistä. Tänne Kymenlaakson heitä alkoi tulla runsaasti 90-luvun alussa, ja tosiaan useat luulivat että kauppojen hyllyiltä voi mättää tavaraa taskuun, joten venäläisten määrää kaupoissa täytyi rajoittaa.
      Ukrainassakin kerrotaan kaiken lähteneen Venäjälle, mikä vain irti lähti.
      Neuvostoliittolaiset käytännöt ovat joka alalla tulleet takaisin, jos edes ehtivät poistua tässä välillä.

• Anonyymi

Vanha Stalinin ja nykyinen Nato-Georgialinen käytäntö oli, että kaikki on yhteistä ja se toimii sielä edelleen.

• Anonyymi

Jopa Putinin pitäisi ymmärtää asia kun se on noin selvästi ja kauniisti muotoiltu.

Lauseessa on kaikki eikä kuitenkaan mitään ylimääräistä.

Taidetta sanoilla ja niiden merkityksillä!

• Anonyymi

Antautuu ehdoitta,tai itkee ja antautuu!

• Anonyymi

Sanotaan, että sota on diplomatian jatke. Zelensky näyttää palanneen diplomatian tielle.

• Anonyymi

Ukrainallla on selkeä oppisopimus AHVENANMAAN kanssa.

Nyt alkaa Lyyti kirjoittamaan!!!

• Anonyymi

Ryssä vi--uun Ukrainasta !
      Ainut toimiva rauhansopimus.

• Anonyymi

Muita haaveita kiljussa tulee?

• Anonyymi

Butshan joukkomurha ei unohdu.

• Anonyymi

Miksi Putinille ei kelpaa rauhansuunnitelma, joka lopettaisi murhaamisen ja palauttaisi vanhan rauhantilan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2237
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1136
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      990
    4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      969
    5. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      46
      956
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      915
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      12
      891
    8. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      888
    9. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      880
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      47
      820
    Aihe