Mies hieroja

Anonyymi-ap

Löytyisikö mies hierojaa 45 vuotiaalle parisuhteessa olevalle naiselle? Oma mies haluaisi katsella kun minua hierotaan ja mahdollisesti jotain muutakin mukavaa. Sastamalan suunnalle kyselen...

21

2872

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hierojana kokenut kerran tuon että mies istuskeli sohvalla,katseli muka televisiota,mutta taisi enemmän seurata hierojan tekemisiä ja vaimon reaktiota.Tässä hieronnassa ei tosin ylitetty normi hieronnan rajoja,Toki tiedän että joillakin naisilla tulee varmasti myös levottomia ajatuksia hieronnassa,mutta en ole tosiaan itse rajoja ylittänyt.Tuota voisi olla kiva kokeilla jos aloittaja siis tahtoo että mennään normi hieronnan rajojen yli..mitä se sitten kohdallasi tarkoittaakaan.

    • Anonyymi

      täytyykö olla ammattilainen hieroja ?

      • Anonyymi

        Ei tarvitse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse

        kiinnostavaa
        jonkin verran tullut annettua ns. normihierontaa - ei ihan vähäänaikaan kylläkin
        enkä kovin kaukaakaan kun tre:lla ollaan


    • Anonyymi

      Kyllä vois onnistua, kun en kovin kaukana asu mutta kuitenkin toisella paikkakunnalla.

      Miten yhteyttä?

      • Anonyymi

        Kerrotko vähän itsestäsi. Kovasti kyllä kiinnostaa. Laitan kyllä yhteystietoja mielelläni jos vähän kerrot itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko vähän itsestäsi. Kovasti kyllä kiinnostaa. Laitan kyllä yhteystietoja mielelläni jos vähän kerrot itsestäsi.

        Ihan kunnollinen suomalainen mies. Ikää n. 50v ja aviossa mutta erotiikan osalta kovin harmaata, kuten tämä vuoden aikakin. Ei kokemusta tällaisesta, toki kiinnostusta löytyy riittävästi. Pituutta n. 170cm, painoa 80-85kg. Työssä käypä ja vaiti-olon lupaava.

        Toki tietoja kaipaan lisää minäkin. Se voidaan hoitaa sitten myös spostilla tms. välityksellä.

        T. Lempeät kädet ja sydän


    • Moi.täällä 60v pitkä roteva ok näk fiksu kaveri aika läheltä.kiinnostaa kyllä.

    • Anonyymi

      Kyllä

      • Anonyymi

        Minä myös haluaisin nähdä kun tyttöystävää hierotaan! Onnistuuko myös mennä pidemmälle kun vain hieroa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös haluaisin nähdä kun tyttöystävää hierotaan! Onnistuuko myös mennä pidemmälle kun vain hieroa?

        Mistäpäin olette? Voisin hieroa ja ehkä muutakin.
        M54 Vantaa


    • Anonyymi

      Olen useamminkin tehnyt eroottisen alaston öljyhieronnan ladylle. Voisinpa sen koittaa tehdä vaikka kumppaninsakin katsellessa. riemuretki(&)outlook.com

      • Anonyymi

        Piere ikeniis urpo


    • Onnistuu kyllä

      • Anonyymi

        Onko sulla hieronta pöytää ja voitko hoitaa seksin harrastamisen kondomin kanssa?


    • Ei ole pöytää.ja onnistuu kyllä

    • Tolla nimimerkillä treffeissä ilmotus.kirjota sinne ni jutellaan lisää ja annan sp.

      • Anonyymi

        Tumputa keskenäs nyrkkikyllikki


    • Olen 30v komea mies ja voisin tulla hieromaan ja kenties suuseksiä antamaan miehesi katsellessa

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 105 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      205
      2083
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1416
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1175
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      66
      1128
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      153
      1052
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      85
      989
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      84
      875
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      838
    9. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      63
      795
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      759
    Aihe