Katsoin dokkarin yle areenalta, kiinalaisia hitsaajia tuli Alajärvelle. Eivät olleet kovin tyytyväisiä Alajärveen.
Vieläkö niitä siellä on?
Kiinalaiset hitsaajat Alajärvellä
24
1179
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sää akka selität?
- Anonyymi
Että onko kiinalaisia...
- Anonyymi
Mistä näet onko kirjoittaja mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä näet onko kirjoittaja mies vai nainen?
Typerästä kysymyksestä...
- Anonyymi
Ei taida olla enään koko yritystä, jossa olivat töissä.
- Anonyymi
Aika harva on alajärveen tyytväisiä. Monta epäkohtaa alajärvcellä ja korjausta ei kuulu eikä näy vaan ongelmat vaan syvenee ja väestökato lisääntyy.
- Anonyymi
Lääkkeet?
- Anonyymi
On niitä vielä täällä
- Anonyymi
Palestiinasta sais hitsareita. Ovat hitsanneet paljon raketteja.
- Anonyymi
Mikä firma? ja mistä eivät pitäneet alajärvellä?
- Anonyymi
Tämä kiinan hitsaajat juttu on vain trollaus muiden joukossa.
- Anonyymi
Yrityksiä kiinnostaa ilman muuta halvempi työvoima. Kun yrityksen palkkakulut pienenevät, niin voitot paranevat.
- Anonyymi
Kerropa yksikin yritys mihinä olis kiinalaisia työntekijöitä, ei taida löytyä edes vimpelistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerropa yksikin yritys mihinä olis kiinalaisia työntekijöitä, ei taida löytyä edes vimpelistä.
Halpatyövoimaa saa muualtakin, kuin kiinasta. Virolaisia raksamiehiä koko maa täynnä.
- Anonyymi
Onhan niitä kiinalaisia hitsareita vieläkin täällä. Hitsaavat 4 euron tuntipalkalla, joten eipä järkeä laittaa suomalaista juoppoa hitsaamaan....
- Anonyymi
Olen ampunut pinpillä kananmunia 9 metriä lentää kananmuna kaaressa osuu työttömän otsaan työtön nuolee nälkäisenä roiskeet ja syö kuoretkin.0
- Anonyymi
No on sulla tiukka värkki!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on sulla tiukka värkki!!
No on sitä reenattukin! 💪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on sitä reenattukin! 💪
Oisko piparia tarjolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko piparia tarjolla?
Onko massia? Mitään perunajemmaria en ota.
- Anonyymi
Kiinalaiset toi eloa alajärven katukuvaan!
- Anonyymi
Kyllä ☝️
- Anonyymi
Minkälaista eloa? Onko vaatetus värikästä vai mistä kyse?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503904
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342851Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201899
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 1861777
- 331735
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258