Tyhjiöpumput

Anonyymi-ap

Millaisia pumppuja käytätte ja ootteko pumpanneet muilltakin ukoilta.
Mahtavaa pitää tiukassa otteessa kullia.
Pallit laittanut myös venytykseeen

12

1332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on Bathmate pumppu joka täytetään vedellä ja toinen ilma/ tyhjiö pumppu molemmat ihan hyvät. Olen samaa mieltä kanssasi että tuntuu hyvältä kullissa kun on tiukka imu päällä. Välillä minulla on bathmate käytössä kun käyn saunassa, jälkeenpäin on suihkussa nautinto runkkaa turvonnutta kullia.
      M 64 CD 💃

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🍒 ­N­y­­­m­­­f­­­o­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#181028933

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Eipä ole tullu kokeiltua,hm vois olla kivaakin

• Anonyymi

Minulla on tyhjiöpumppu, jossa oli nystyråinen sisus. Otin sisukksen pois ja käytän pelkkää putkea. Tuntuu hyvältä, kun pumppaus kerrallaan kulli kasvaa. Ääripituuteen päästyä olen merkinn kohdan ja seuraavilla kerroilla yritän uutta ennätystä!
        Täydessä mitassa tyntuu mukavaa pakotusta, kun kulli on äärimmilleen täyttynyt.
        Ja on kiihottavaa katsoa kun kulli on täydessä pituudessa.
        Muuten sitä ei tuossa koossa juuri näekään, kun on jo 67 vuotta ikää.

• Anonyymi

Ihan perinteinen käsikäyttöinen pumppu käytössä. Ja kovassa käytössä onkin. Olen kyllä suunnitellut ostavani uuden ehkä ladattavan automaattipumpun. On ihana tunne kun on tiukka imu päällä. Ja tosi kiimaista kun kulli turpoo. Sitä on sitten kiva esitellä uimahalleissa ja levareilla. Käyn paljon Helsingissä,Mäkelänrinteen uimahallissa ja nyt kun se on kiinni kesällä niin käyn Uimastadionilla. On tosi kiihottavaa kävellä alasti ympäri siellä ja vähän runkkailla turvonnutta kullia auihkussa ja saunassa. Parasta on se muut katselee mun kullia ja itsekin tykkään katsella isoja kulleja. Pari päivää sitten yksi tosi komea mies esittele mulle kulliaan sekä suihkussa että saumassa. Olisi niin tehnyt mieli ottaa se käteen, suuhun ja peppuun. Mutta valitettavasti lähellä oli koko ajan lapsia. Huomenna pumppaan taas kullin nahdollisimman paksuksi ja menen esittelemään sitä jonnekin. Porvoon motarin levarikin on kiva ja kiihottava paikka.

• Anonyymi

Minä käytän mustaa pitkää polkupyörän pumppua. Pumppaan yleisessä saunassa suolen ensin pesuhuoneessa täpö täyteen ilmaa ja sitten saunan puolella pieren äänekkäästi kaiken ulos muiden kauhistellessa. Kerran tuli jopa "lusikallinen" sitä ihteään lauteelle kun oikein kunnolla nostin jalkaa. En arvannut etukäteen että tulikin oikein varren kanssa sillä kertaa pumpatut ilmat pihalle.

• Anonyymi

Kiihoittavaa tuo juttu jossa uimahallissa esittely uuh.ukm55

• Anonyymi

Olen käyttänyt Bathmtea ja ns.tavallista kahvapumppua n,11vuotta melko säännöllisesti. Tuloksiakin on tullut .Parhaiten on lisääntynyt paksuus alussa ympärys-mitta kovana oli 13.3 cm nyt-15.7cm Levossa 12.5cm nyt 13.6cm. Paksuus on kyllä huomattu. 74v

• Anonyymi

Käytän itekin pumppua mut olis ihana päästä imeen paksuks pumpattua kullia

• Anonyymi

Olisko 15,7 cm paksu?

Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      249
      4257
    2. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      40
      2499
    3. Onko 65-vuotias liian vanha lähtemään rintamalle?

Suomessa reserviläisikä nousee ensi vuoden alusta 65 ikävuoteen. Jatkossa asevelvollinen kuuluu reserviin sen vuoden lop
      Maailman menoa
      511
      2134
    4. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      58
      2092
    5. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      43
      1820
    6. Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa

Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.
      Maailman menoa
      103
      1694
    7. Kohuotsikoihin nousseet Aku Hirviniemi ja Mikko Leppilampi jouluna tv:ssä!

Täydellinen joulu -leffassa on iso kaarti suomalaisia näyttelijöitä. Mukana mm. Elena Leeve, Antti Luusuaniemi sekä koh
      Kotimainen elokuva
      26
      1589
    8. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      3
      1571
    9. Ex-Puoli seitsemän juontaja Anniina Valtonen yllättää - Uudessa roolissa tv:ssä!

Monen suosikki Anniina Valtonen tv:ssä! Valtonen on tuttu Ylen meteorologina, mutta hän juonsi myös Puoli seiskaa. Nyt A
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1301
    10. Mitä metsaman tuottaa

Törkypuhetta, ahdistusta, pahaa mieltä, riitaa, eripuraa, köyhien menestymättömien ja maattomien kurjien vähättelyä. Sit
      Tuusniemi
      121
      1166
    Aihe