Millaisia pumppuja käytätte ja ootteko pumpanneet muilltakin ukoilta.
Mahtavaa pitää tiukassa otteessa kullia.
Pallit laittanut myös venytykseeen
Tyhjiöpumput
12
1199
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on Bathmate pumppu joka täytetään vedellä ja toinen ilma/ tyhjiö pumppu molemmat ihan hyvät. Olen samaa mieltä kanssasi että tuntuu hyvältä kullissa kun on tiukka imu päällä. Välillä minulla on bathmate käytössä kun käyn saunassa, jälkeenpäin on suihkussa nautinto runkkaa turvonnutta kullia.
M 64 CD 💃- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181028933
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Eipä ole tullu kokeiltua,hm vois olla kivaakin
- Anonyymi
Minulla on tyhjiöpumppu, jossa oli nystyråinen sisus. Otin sisukksen pois ja käytän pelkkää putkea. Tuntuu hyvältä, kun pumppaus kerrallaan kulli kasvaa. Ääripituuteen päästyä olen merkinn kohdan ja seuraavilla kerroilla yritän uutta ennätystä!
Täydessä mitassa tyntuu mukavaa pakotusta, kun kulli on äärimmilleen täyttynyt.
Ja on kiihottavaa katsoa kun kulli on täydessä pituudessa.
Muuten sitä ei tuossa koossa juuri näekään, kun on jo 67 vuotta ikää.
- Anonyymi
Ihan perinteinen käsikäyttöinen pumppu käytössä. Ja kovassa käytössä onkin. Olen kyllä suunnitellut ostavani uuden ehkä ladattavan automaattipumpun. On ihana tunne kun on tiukka imu päällä. Ja tosi kiimaista kun kulli turpoo. Sitä on sitten kiva esitellä uimahalleissa ja levareilla. Käyn paljon Helsingissä,Mäkelänrinteen uimahallissa ja nyt kun se on kiinni kesällä niin käyn Uimastadionilla. On tosi kiihottavaa kävellä alasti ympäri siellä ja vähän runkkailla turvonnutta kullia auihkussa ja saunassa. Parasta on se muut katselee mun kullia ja itsekin tykkään katsella isoja kulleja. Pari päivää sitten yksi tosi komea mies esittele mulle kulliaan sekä suihkussa että saumassa. Olisi niin tehnyt mieli ottaa se käteen, suuhun ja peppuun. Mutta valitettavasti lähellä oli koko ajan lapsia. Huomenna pumppaan taas kullin nahdollisimman paksuksi ja menen esittelemään sitä jonnekin. Porvoon motarin levarikin on kiva ja kiihottava paikka.
- Anonyymi
Minä käytän mustaa pitkää polkupyörän pumppua. Pumppaan yleisessä saunassa suolen ensin pesuhuoneessa täpö täyteen ilmaa ja sitten saunan puolella pieren äänekkäästi kaiken ulos muiden kauhistellessa. Kerran tuli jopa "lusikallinen" sitä ihteään lauteelle kun oikein kunnolla nostin jalkaa. En arvannut etukäteen että tulikin oikein varren kanssa sillä kertaa pumpatut ilmat pihalle.
- Anonyymi
Kiihoittavaa tuo juttu jossa uimahallissa esittely uuh.ukm55
- Anonyymi
Olen käyttänyt Bathmtea ja ns.tavallista kahvapumppua n,11vuotta melko säännöllisesti. Tuloksiakin on tullut .Parhaiten on lisääntynyt paksuus alussa ympärys-mitta kovana oli 13.3 cm nyt-15.7cm Levossa 12.5cm nyt 13.6cm. Paksuus on kyllä huomattu. 74v
- Anonyymi
Käytän itekin pumppua mut olis ihana päästä imeen paksuks pumpattua kullia
- Anonyymi
Olisko 15,7 cm paksu?
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475226- 3261928
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131868Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701527Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681477Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh341240- 811214
- 361066
- 421045
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21994