Tyhjiöpumput

Anonyymi-ap

Millaisia pumppuja käytätte ja ootteko pumpanneet muilltakin ukoilta.
Mahtavaa pitää tiukassa otteessa kullia.
Pallit laittanut myös venytykseeen

12

1070

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla on Bathmate pumppu joka täytetään vedellä ja toinen ilma/ tyhjiö pumppu molemmat ihan hyvät. Olen samaa mieltä kanssasi että tuntuu hyvältä kullissa kun on tiukka imu päällä. Välillä minulla on bathmate käytössä kun käyn saunassa, jälkeenpäin on suihkussa nautinto runkkaa turvonnutta kullia.
      M 64 CD 💃

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­N­y­­­m­­­f­­­o­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#181028933

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Eipä ole tullu kokeiltua,hm vois olla kivaakin

      • Anonyymi

        Minulla on tyhjiöpumppu, jossa oli nystyråinen sisus. Otin sisukksen pois ja käytän pelkkää putkea. Tuntuu hyvältä, kun pumppaus kerrallaan kulli kasvaa. Ääripituuteen päästyä olen merkinn kohdan ja seuraavilla kerroilla yritän uutta ennätystä!
        Täydessä mitassa tyntuu mukavaa pakotusta, kun kulli on äärimmilleen täyttynyt.
        Ja on kiihottavaa katsoa kun kulli on täydessä pituudessa.
        Muuten sitä ei tuossa koossa juuri näekään, kun on jo 67 vuotta ikää.


    • Anonyymi

      Ihan perinteinen käsikäyttöinen pumppu käytössä. Ja kovassa käytössä onkin. Olen kyllä suunnitellut ostavani uuden ehkä ladattavan automaattipumpun. On ihana tunne kun on tiukka imu päällä. Ja tosi kiimaista kun kulli turpoo. Sitä on sitten kiva esitellä uimahalleissa ja levareilla. Käyn paljon Helsingissä,Mäkelänrinteen uimahallissa ja nyt kun se on kiinni kesällä niin käyn Uimastadionilla. On tosi kiihottavaa kävellä alasti ympäri siellä ja vähän runkkailla turvonnutta kullia auihkussa ja saunassa. Parasta on se muut katselee mun kullia ja itsekin tykkään katsella isoja kulleja. Pari päivää sitten yksi tosi komea mies esittele mulle kulliaan sekä suihkussa että saumassa. Olisi niin tehnyt mieli ottaa se käteen, suuhun ja peppuun. Mutta valitettavasti lähellä oli koko ajan lapsia. Huomenna pumppaan taas kullin nahdollisimman paksuksi ja menen esittelemään sitä jonnekin. Porvoon motarin levarikin on kiva ja kiihottava paikka.

    • Anonyymi

      Minä käytän mustaa pitkää polkupyörän pumppua. Pumppaan yleisessä saunassa suolen ensin pesuhuoneessa täpö täyteen ilmaa ja sitten saunan puolella pieren äänekkäästi kaiken ulos muiden kauhistellessa. Kerran tuli jopa "lusikallinen" sitä ihteään lauteelle kun oikein kunnolla nostin jalkaa. En arvannut etukäteen että tulikin oikein varren kanssa sillä kertaa pumpatut ilmat pihalle.

    • Anonyymi

      Kiihoittavaa tuo juttu jossa uimahallissa esittely uuh.ukm55

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt Bathmtea ja ns.tavallista kahvapumppua n,11vuotta melko säännöllisesti. Tuloksiakin on tullut .Parhaiten on lisääntynyt paksuus alussa ympärys-mitta kovana oli 13.3 cm nyt-15.7cm Levossa 12.5cm nyt 13.6cm. Paksuus on kyllä huomattu. 74v

    • Anonyymi

      Käytän itekin pumppua mut olis ihana päästä imeen paksuks pumpattua kullia

    • Anonyymi

      Olisko 15,7 cm paksu?

    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3593
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      164
      2220
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1901
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1802
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      372
      1225
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      980
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe