Olen +50 mies ja haussa pariskuntaa. Olen hyväkäytöksinen ja ihan tavallinen mies,
Pidän tällaisesta kuviosta, eri variaatioin esim cucklld, normi hetero pohjalta tai yhdistettynä jotain muuta.
Jos mielenkiintoa, niin keskustelu on avattu ja jatketaan tästä.
Luotto mies
Paria jossa mies hieman bi utelias Turun suunnalta
24
1425
Vastaukset
- Anonyymi
Up, ei ilmeisesti löydy?
- Anonyymi
Löytyy niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy niuvanniemen suljetulta buaahaa
Katos spedehän se heti ilmottautui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos spedehän se heti ilmottautui.
Mitäs ilmottaudut buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin miksi teit sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos sehän olikin buaahaa spede,
- Anonyymi
Haluaisitko olla imevänä osapuolena..
- Anonyymi
Kyllä voin otta myös suihin...
T. Luotto mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voin otta myös suihin...
T. Luotto miesHyi saatana mikä possu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana mikä possu
No ole
- Anonyymi
Kiinnostaa, ulkonäkö?
- Anonyymi
Kalju, parta, pituutta 180 jne.
Entä te, ikä yms? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalju, parta, pituutta 180 jne.
Entä te, ikä yms?Sellanen sadan kilon siika kulahtanut kusikeppi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellanen sadan kilon siika kulahtanut kusikeppi
No ole ketä kiinnostaa. Alat uskottavasti toistaa tuota itsestäsi. Nyt pökiö siellä vasta innostuukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ole ketä kiinnostaa. Alat uskottavasti toistaa tuota itsestäsi. Nyt pökiö siellä vasta innostuukin.
Kelpaako AP pelkkä mies sulle, oon 35 ja komee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaako AP pelkkä mies sulle, oon 35 ja komee.
Sorry, kyllä tuo kimppailu on haettu juttu.
AP
- Anonyymi
Joko löytyi, miten jouluna olis?
- Anonyymi
No ei sinne niuvanniemeen kukaan vapaaehtoisesti haluakkaan. Ei sua raha auttaiskaan,
- Anonyymi
Niinpä näyttää puhuvan sulla nuo on kaikki näköjään hallussa.
- Anonyymi
Turun suunnalla olisi apumies tarjolla, linkin kautta saatte otettua yhteyttä.
https://www.seksitreffit.fi/treffit/detail.php?siteid=1552697&Paikkakunta=Varsinais-Suomi- Anonyymi
Pari löytyi, kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari löytyi, kiitos
Kiitos vierailevalle parille😘
Taas olisi haussa ja tällä kertaa mieluusti Turun suunnalta ja mahdollinen vakkari suhde myös, jos kiinostaa.
Löytyisikö?
Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2261235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031233Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121059Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 80826
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808