Miksi kurki seisoo vain yhdellä jalalla? Kuka sanoi mitä häh? Olitko se sinä vai olinko se minä? Kuka piti saunassa meteliä ?
Miettikää neljää asiaa!
12
356
Vastaukset
- Anonyymi
On tärkeä miettiä kahta asiaa !! Miksi talvella on enemmän lunta kuin kesällä?! Ja miksi kivi uppoaa jos sen heittää järveen ?!
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18103229T
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
kas törkysakin terävin laitettu asialle!
- Anonyymi
"kas törkysakin terävin laitettu asialle!"
Mitä sitä täällä itseäsi mainostat?. Kai itse tiedät kuka/ ketkä sinut asialle laittoivat? Miks muuten i oletat olevasi terävin? 😁 - Anonyymi
Mieti kahta asiaa ! Miksi kesällä ei ole järvi jäässä mutta talvellapa on ?! Ja Miksi linnut lentää taivaalla, miksi ei vaikkapa jänikset !?
- Anonyymi
Miettikää peilin edessä YHTÄ ASIIA : minkä helvetin takia mun pitää täällä jankuttaa jostain hilkasta ?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miettikää peilin edessä YHTÄ ASIIA : minkä helvetin takia mun pitää täällä jankuttaa jostain hilkasta ?!
Miettikää sitä hilkka asiaa.. Mutta ÄLKÄÄ Kirjoittako siitä täällä, Jutellaan nyt välillä muistakin asioista. Tuo aihe kyllästyttää jo niin helvetisti !
- Anonyymi
Kumpi oli ensin paavo vai jussi ? ja myikö tyyne mettää vai pil###?
- Anonyymi
Paavo möi mettää ja aulis pers##¤
- Anonyymi
Miettikää YHTÄ asiaa.. Mitä helvetin järkeä on jauhaa jostain hilkasta 50 vuotta ???
- Anonyymi
Siksi kun murhaaja selvisi ilman tuomiota,jauhetaanhan hitleristäkin pipipää.
- Anonyymi
Miksi potkukelkassa ei ole vilkkuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1435227Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei874618Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka504260Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73983Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123771Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden403653Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle313615Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553363Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12383- 1902294