miten ja mistä pari löytäis kivan sinkkumiehen kimppaan ? oisko se nuo tunturikeskukset hyviä hakupaikkoja vai jostain muualta. kertokaa parit omista kokemuksista, haetaan piristystä meiän sexi elämään joten hyviä neuvoja kaivataan :)
kimppakaveria lapista
18
1306
Vastaukset
- Anonyymi
itse ainakin löytäny pareja hiihtokeskuksista sesonkiaikaan .t. etelänmies 56v
- Anonyymi
Mitäs unelmoit hönö.
- Anonyymi
Levillä ja Rukalla on ollut varmaa saanti. Tietysti aika milloin tarjontaa on enemmän ,eteenkin nuorista miehistä. Vaimo on saanut joka kerta kun on halunnut.
Pyhällä on kerran oltu ja silloinkin sai- Anonyymi
Lapissa mökkiläisten rouvat antaa panna.
Meillä Lapissa oli yleistä panna samaa naista jonka yksi veljeksistä toi taloon.
Ensimmäinen miniä oli kaikkien pantavana jopa appiukon jos ei ollut puolisoa.
Meillä oli lähin tanssilava 90km edestakaisin eikä sinne aina menty, jos mentiin niin ei ollut varmaa että pääsi panemaan.
Kun tansseista jäi ilman naista niin veljen vaimoa sai panna. Mökkiläisten rouvat antoi panna mutta ei niitä aina kaikille riittänyt.
- Anonyymi
Levillä on aina löytynyt vierasta miestä vaimolleni. Hän on sen verran nätti pakkaus ettei tarvi olla kun hetki kapakassa niin tulee ehdottelija.
Nuorekas hoikka nainen vetää miehiä puoleensa
Kun hunaja mehiläisiä. - Anonyymi
millasta mies tarjontaa oin nyt ruska aikaan etelän parille saariselällä? olis kivaa tavata mies meille "oppaaksi" lapin reissuun
- Anonyymi
No pökkikää mitäs olette.
- Anonyymi
Kerroppa milloin olet liikkeellä ja mistä sinut löytää. On varma saanti vaimollesi.
- Anonyymi
Meidän suunnalta saa miehiä kun naisia ei riitä kaikille miehille. Monet panee samaa naista perheessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa milloin olet liikkeellä ja mistä sinut löytää. On varma saanti vaimollesi.
tullaan 5.9 ja ollaan viikko selällä .olekkos ite millon liikeellä vai ooko paikkallisia
- Anonyymi
Meillä taas vaimo haluaisi nuolla naista ja nuolettaa naisella sekä minun naivan häntä samalla. Minun täytyisi naida tätä vierasta naista vaimoni katsellessa. Erittäin vaikeaa löytää kyllä bi-naista kolmanneksi pyöräksi edes ns. "ALAN SIVUILTA". No ainakin nuo A ja S meni oikein. 😂 Mutta mistä Itä-Suomen kolkasta löytyisi tuo bi-henkinen nainen?
- Anonyymi
Kelpaisiko mies isolla aseella? Takuu tyydytys naiselle. Voit itse katsoa naisesi nautinnon, jos pystyt ja kestät. Olen keskilapista
- Anonyymi
Olisi 27-vuotias 167cm 54kg rouva ja haluaisin kokeilla isoa. Minkä kokoinen sinulla on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi 27-vuotias 167cm 54kg rouva ja haluaisin kokeilla isoa. Minkä kokoinen sinulla on?
Varmasti riittävä. Mistä päin olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoitappas milloin ja missä olet niin tulen käymään. Tyydytään vaimoa.
- Anonyymi
Jaahaas mitäs olet buaahaa spede ja niuvanniemellä .
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631433Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on531237Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241219Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141120- 1261068
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315991- 42939
- 72905
- 73899